log(logf, szoveg[])
{
new mstr[128];
new File: mentes;
format(mstr, sizeof(mstr), \"%s\\n\",szoveg);
mentes = fopen(logf, io_append);
fwrite(mentes, mstr);
fclose(mentes);
return 1;
}
Használat:
log(\"fajl.log\",\"stringed\");
Használat:
log(\"fajl.log\",\"stringed\");
Köszi amúgy ezt nem nagyon értem le írnád egy kicsit bõvebben légyszives egy példával?
Helyetted készítenék egy sima stockot.. majd fwrite -val simán beleírod.. akkor szokott befagyni a szerver amikor nincs létrehozva a fálj a scriptfiles mappában.. egy kis segítég: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fwrite
[/quote]
Amikor próbálkoztam megvolt minden még is befagyott :(
Kick parancsod kiírja, hogy XY kirúgta YX-t. Ez egy változóban van benne. Pl string.
log(\"kick.log\",string);
#include a_samp
#include zcmd
CMD:kick(playerid, params[])
{
// parancs kidolgozása!
new logstring[128];
format(logstring, 128, \"Admin %s kirúgta %s-t | Indok: %s\", admin változó, kirúgott játékos változó, indok karakterlánc);
log(kick.log, logstring);
return 1;
}
log(logf, szoveg[])
{
new mstr[128];
new File: mentes;
format(mstr, sizeof(mstr), \"%s\\n\",szoveg);
mentes = fopen(logf, io_append);
fwrite(mentes, mstr);
fclose(mentes);
return 1;
}
Annyi a lényeg, hogy ki kell dolgozd a parancsot és behelyettesíteni a dolgokat.