GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Yakuza™ - 2012. május 02. - 16:24:55

Cím: LoadMtaMap hiba
Írta: Yakuza™ - 2012. május 02. - 16:24:55
Hali.
Mivel túl sok volt az objekt és a kocsik ezért hagytam .map fileba a mappot és beraktam ugy a modba h :
 
#include <mtamap>

 
és az OnGameModeInit hez,hogy :
 
LoadMtaMap(\"MAP.map\", true);

 
és hibát ir:
 
E:\\Documents and Settings\\Krisz\\Asztal\\[R]endõr [A]cademy\\pawno\\include\\sscanf2.inc(27) : error 025: function heading differs from prototype
E:\\Documents and Settings\\Krisz\\Asztal\\[R]endõr [A]cademy\\pawno\\include\\sscanf2.inc(27) : error 025: function heading differs from prototype
E:\\Documents and Settings\\Krisz\\Asztal\\[R]endõr [A]cademy\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.
Cím: LoadMtaMap hiba
Írta: asdasd[gtaforum] - 2012. május 02. - 17:06:08
Az sosem volt jó hagyd a picsába.
Cím: LoadMtaMap hiba
Írta: ZyZu. - 2012. május 02. - 22:33:06
Idézetet írta: Yakuza™ date=1335968695\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20915\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hali.
Mivel túl sok volt az objekt és a kocsik ezért hagytam .map fileba a mappot és beraktam ugy a modba h :
 
#include <mtamap>

 
és az OnGameModeInit hez,hogy :
 
LoadMtaMap(\"MAP.map\", true);

 
és hibát ir:
 
E:\\Documents and Settings\\Krisz\\Asztal\\[R]endõr [A]cademy\\pawno\\include\\sscanf2.inc(27) : error 025: function heading differs from prototype
E:\\Documents and Settings\\Krisz\\Asztal\\[R]endõr [A]cademy\\pawno\\include\\sscanf2.inc(27) : error 025: function heading differs from prototype
E:\\Documents and Settings\\Krisz\\Asztal\\[R]endõr [A]cademy\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

 

Az MTA map Inc van valahol egy mod nevu sor ird att mod2 re
Cím: LoadMtaMap hiba
Írta: Flash - 2012. május 03. - 07:16:16
Tedd újra.
http://sampforum.hu/index.php?topic=11555.0
Cím: LoadMtaMap hiba
Írta: Yakuza™ - 2012. május 03. - 15:46:44
egyik sem használt!
Cím: LoadMtaMap hiba
Írta: #Nexus# - 2012. május 03. - 19:25:58
Nem akarok okoskodni de minden maprészt tegyél külön FS be és úgy olvasd be tehát külön LV-t és így tovább és így nem lesz laggos mert ha teleportnál is ezt használod akkor lefagyasztod hogy betöltsön :D
Cím: LoadMtaMap hiba
Írta: Yakuza™ - 2012. május 04. - 13:41:34
ez nem a kérdésemre volt a válasz! olvasd el megint :)
Cím: LoadMtaMap hiba
Írta: Flash - 2012. május 04. - 14:07:32
- ezt cseréld ki a meglévõ mtama.inc-vel.
http://www.solidfiles.com/d/383/
 
E:\\Documents and Settings\\Krisz\\Asztal\\[R]endõr [A]cademy\\pawno\\include\\sscanf2.inc(27) : error 025: function heading differs from prototype
E:\\Documents and Settings\\Krisz\\Asztal\\[R]endõr [A]cademy\\pawno\\include\\sscanf2.inc(27) : error 025: function heading differs from prototype
[/quote]
Ez a két error pedig az sscanf2.inc-ben találhatókak. Javaslom tedd fel inkább ezt az sscanf plugins-t.
http://data.hu/get/5072856/sscanf.rar
Megj: Én is ezt használom és hibátlan minden!
Cím: LoadMtaMap hiba
Írta: Yakuza™ - 2012. május 04. - 17:55:20
E:\\Documents and Settings\\Krisz\\Asztal\\[R]endõr [A]cademy\\pawno\\include\\sscanf2.inc(30) : fatal error 111: user error: sscanf (possibly the PAWN version) already defined.
 
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.
Cím: LoadMtaMap hiba
Írta: #Nexus# - 2012. május 04. - 18:08:08
30 as sort már definiálva van az sscanf ha jól láttam magyarul az egyik definiálást szedd ki
Cím: LoadMtaMap hiba
Írta: Yakuza™ - 2012. május 04. - 18:33:21
nincs definiálva ...
Cím: LoadMtaMap hiba
Írta: [PlayZone]Rulexface - 2012. május 04. - 18:35:00
Idézetet írta: #Nexus# date=1336147688\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20915\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
30 as sort már definiálva van az sscanf ha jól láttam magyarul az egyik definiálást szedd ki
 
Háh. Hogy te mennyi hülyeséget tudsz mondani ,Fiacskám..
Látom hogy a(z) mtamap.inc megoldódott Sscanf: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=120356 Mindig a legújabb legyen bent.
Cím: LoadMtaMap hiba
Írta: Yakuza™ - 2012. május 04. - 18:37:14
nézem!
+ 1 kérdés
miért akad az MTA-m az új 0.3c-s objectekkel? :O
Cím: LoadMtaMap hiba
Írta: [PlayZone]Rulexface - 2012. május 04. - 18:38:48
Idézetet írta: Yakuza™ date=1336149434\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20915\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nézem!
+ 1 kérdés
miért akad az MTA-m az új 0.3c-s objectekkel? :O
 
Mert nem arra van tervezve
Cím: LoadMtaMap hiba
Írta: lusta19 - 2012. május 04. - 18:39:35
http://sampforum.hu/index.php?topic=11555.0
 
Idézetet írta: Yakuza™ date=1336149434\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20915\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nézem!
+ 1 kérdés
miért akad az MTA-m az új 0.3c-s objectekkel? :O
 
Mert szar avval nem tudsz mit csinálni
Cím: LoadMtaMap hiba
Írta: Yakuza™ - 2012. május 04. - 18:44:34
értem, csak az a baj,hogy vagy 10 objektnél eltünik az alap objektek :S
na mind1 témát zárom + megy.