Szerző Téma: LoadMtaMap hiba  (Megtekintve 1440 alkalommal)

LoadMtaMap hiba
« Dátum: 2012. Május 02. - 16:24:55 »
0 Show voters
Hali.
Mivel túl sok volt az objekt és a kocsik ezért hagytam .map fileba a mappot és beraktam ugy a modba h :
 
#include <mtamap>

 
és az OnGameModeInit hez,hogy :
 
LoadMtaMap(\"MAP.map\", true);

 
és hibát ir:
 
E:\\Documents and Settings\\Krisz\\Asztal\\[R]endõr [A]cademy\\pawno\\include\\sscanf2.inc(27) : error 025: function heading differs from prototype
E:\\Documents and Settings\\Krisz\\Asztal\\[R]endõr [A]cademy\\pawno\\include\\sscanf2.inc(27) : error 025: function heading differs from prototype
E:\\Documents and Settings\\Krisz\\Asztal\\[R]endõr [A]cademy\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

LoadMtaMap hiba
« Válasz #1 Dátum: 2012. Május 02. - 17:06:08 »
0 Show voters
Az sosem volt jó hagyd a picsába.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
LoadMtaMap hiba
« Válasz #2 Dátum: 2012. Május 02. - 22:33:06 »
0 Show voters
Idézetet írta: Yakuza™ date=1335968695\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20915\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hali.
Mivel túl sok volt az objekt és a kocsik ezért hagytam .map fileba a mappot és beraktam ugy a modba h :
 
#include <mtamap>

 
és az OnGameModeInit hez,hogy :
 
LoadMtaMap(\"MAP.map\", true);

 
és hibát ir:
 
E:\\Documents and Settings\\Krisz\\Asztal\\[R]endõr [A]cademy\\pawno\\include\\sscanf2.inc(27) : error 025: function heading differs from prototype
E:\\Documents and Settings\\Krisz\\Asztal\\[R]endõr [A]cademy\\pawno\\include\\sscanf2.inc(27) : error 025: function heading differs from prototype
E:\\Documents and Settings\\Krisz\\Asztal\\[R]endõr [A]cademy\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

 

Az MTA map Inc van valahol egy mod nevu sor ird att mod2 re

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
LoadMtaMap hiba
« Válasz #3 Dátum: 2012. Május 03. - 07:16:16 »
0 Show voters

LoadMtaMap hiba
« Válasz #4 Dátum: 2012. Május 03. - 15:46:44 »
0 Show voters
egyik sem használt!

Nem elérhető #Nexus#

  • 1374
    • Profil megtekintése
LoadMtaMap hiba
« Válasz #5 Dátum: 2012. Május 03. - 19:25:58 »
0 Show voters
Nem akarok okoskodni de minden maprészt tegyél külön FS be és úgy olvasd be tehát külön LV-t és így tovább és így nem lesz laggos mert ha teleportnál is ezt használod akkor lefagyasztod hogy betöltsön :D

LoadMtaMap hiba
« Válasz #6 Dátum: 2012. Május 04. - 13:41:34 »
0 Show voters
ez nem a kérdésemre volt a válasz! olvasd el megint :)

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
LoadMtaMap hiba
« Válasz #7 Dátum: 2012. Május 04. - 14:07:32 »
0 Show voters
- ezt cseréld ki a meglévõ mtama.inc-vel.
http://www.solidfiles.com/d/383/
 
E:\\Documents and Settings\\Krisz\\Asztal\\[R]endõr [A]cademy\\pawno\\include\\sscanf2.inc(27) : error 025: function heading differs from prototype
E:\\Documents and Settings\\Krisz\\Asztal\\[R]endõr [A]cademy\\pawno\\include\\sscanf2.inc(27) : error 025: function heading differs from prototype
[/quote]
Ez a két error pedig az sscanf2.inc-ben találhatókak. Javaslom tedd fel inkább ezt az sscanf plugins-t.
http://data.hu/get/5072856/sscanf.rar
Megj: Én is ezt használom és hibátlan minden!

LoadMtaMap hiba
« Válasz #8 Dátum: 2012. Május 04. - 17:55:20 »
0 Show voters
E:\\Documents and Settings\\Krisz\\Asztal\\[R]endõr [A]cademy\\pawno\\include\\sscanf2.inc(30) : fatal error 111: user error: sscanf (possibly the PAWN version) already defined.
 
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

Nem elérhető #Nexus#

  • 1374
    • Profil megtekintése
LoadMtaMap hiba
« Válasz #9 Dátum: 2012. Május 04. - 18:08:08 »
0 Show voters
30 as sort már definiálva van az sscanf ha jól láttam magyarul az egyik definiálást szedd ki

LoadMtaMap hiba
« Válasz #10 Dátum: 2012. Május 04. - 18:33:21 »
0 Show voters
nincs definiálva ...

[PlayZone]Rulexface

  • Vendég
LoadMtaMap hiba
« Válasz #11 Dátum: 2012. Május 04. - 18:35:00 »
+1 Show voters
Idézetet írta: #Nexus# date=1336147688\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20915\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
30 as sort már definiálva van az sscanf ha jól láttam magyarul az egyik definiálást szedd ki
 
Háh. Hogy te mennyi hülyeséget tudsz mondani ,Fiacskám..
Látom hogy a(z) mtamap.inc megoldódott Sscanf: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=120356 Mindig a legújabb legyen bent.

LoadMtaMap hiba
« Válasz #12 Dátum: 2012. Május 04. - 18:37:14 »
0 Show voters
nézem!
+ 1 kérdés
miért akad az MTA-m az új 0.3c-s objectekkel? :O

[PlayZone]Rulexface

  • Vendég
LoadMtaMap hiba
« Válasz #13 Dátum: 2012. Május 04. - 18:38:48 »
0 Show voters
Idézetet írta: Yakuza™ date=1336149434\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20915\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nézem!
+ 1 kérdés
miért akad az MTA-m az új 0.3c-s objectekkel? :O
 
Mert nem arra van tervezve

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
LoadMtaMap hiba
« Válasz #14 Dátum: 2012. Május 04. - 18:39:35 »
0 Show voters
http://sampforum.hu/index.php?topic=11555.0
 
Idézetet írta: Yakuza™ date=1336149434\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20915\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nézem!
+ 1 kérdés
miért akad az MTA-m az új 0.3c-s objectekkel? :O
 
Mert szar avval nem tudsz mit csinálni

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal