-
Sziasztok már megint én :D ezzel a liftel lenne a problémám mert amikor felmegy akkor megfordul függõleges be és úgy is marad amikor le jön mi lehet a hiba?
#include <a_samp>
new lift;
public OnGameModeInit()
{
lift = CreateObject(3036, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 271.99993896484, 0, 0);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, 1748.4000244141, -2311.1000976563, 24.39999961853, 2.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 2.0);
return 1;
}
return 0;
}
-
Töltsd le a streamer plugint és használj movedynamicobject -t, abban vannak rotáció paraméterek, ezek kellenek neked.
-
mien samp verzióba akarod csinálni? 0.3e vagy 0.3d?
-
mien samp verzióba akarod csinálni? 0.3e vagy 0.3d?
Hülye kérdés 0 pont, valszeg 0.3e verzióban akarja...
-
azért, mert kell hozzá fordulási szög is.
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, 1748.4000244141, -2311.1000976563, 24.39999961853, 2.0, 270, 0, 0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 2.0, 270, 0, 0);
return 1;
}
-
#include <a_samp>
new lift;
public OnGameModeInit()
{
lift = CreateObject(3036, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 271.99993896484, 0, 0);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, 1748.4000244141, -2311.1000976563, 24.39999961853, 2.0, 270, 0, 0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 2.0, 270, 0, 0);
return 1;
}
És az errorok
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(27) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(27) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(27) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(35) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(39) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(39) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(39) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(45) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 23)
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
-
ha odafigyelnél egy kicsit, észrevennéd, hogy mi a kettõ között a különbség, ebbõl leszûrhetnéd, hogy mi a hiba.
-
Csináld meg kérlek mert ekem mennem kell nagyon hálás lennék.Kösziiii! :)
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 06. - 10:02:00 )
Most meg nincs ott az object. :wall: