Szerző Téma: Lift Probléma  (Megtekintve 893 alkalommal)

Lift Probléma
« Dátum: 2012. október 04. - 19:01:01 »
0 Show voters
Sziasztok már megint én :D ezzel a liftel lenne a problémám mert amikor felmegy akkor megfordul függõleges be és úgy is marad amikor le jön mi lehet a hiba?
 

#include <a_samp>
new lift;
 
public OnGameModeInit()
{
    lift = CreateObject(3036, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 271.99993896484, 0, 0);
    return 1;
 
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
      if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 1748.4000244141, -2311.1000976563, 24.39999961853, 2.0);
      return 1;
 
      }
      if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 2.0);
      return 1;
      }
      return 0;
}

Nem elérhető doboka98

  • 1002
    • Profil megtekintése
Lift Probléma
« Válasz #1 Dátum: 2012. október 04. - 19:18:04 »
0 Show voters
Töltsd le a streamer plugint és használj movedynamicobject -t, abban vannak rotáció paraméterek, ezek kellenek neked.

Lift Probléma
« Válasz #2 Dátum: 2012. október 04. - 19:18:11 »
0 Show voters
mien samp verzióba akarod csinálni? 0.3e vagy 0.3d?

Nem elérhető doboka98

  • 1002
    • Profil megtekintése
Lift Probléma
« Válasz #3 Dátum: 2012. október 04. - 19:19:44 »
0 Show voters
Idézetet írta: Hejdari date=1349371091\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28248\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
mien samp verzióba akarod csinálni? 0.3e vagy 0.3d?
 
Hülye kérdés 0 pont, valszeg 0.3e verzióban akarja...

Lift Probléma
« Válasz #4 Dátum: 2012. október 04. - 19:39:33 »
0 Show voters
azért, mert kell hozzá fordulási szög is.
 
      if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 1748.4000244141, -2311.1000976563, 24.39999961853, 2.0, 270, 0, 0);
      return 1;
 
      }
      if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 2.0, 270, 0, 0);
      return 1;
      }

Lift Probléma
« Válasz #5 Dátum: 2012. október 04. - 20:21:36 »
0 Show voters

#include <a_samp>
new lift;
 
public OnGameModeInit()
{
    lift = CreateObject(3036, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 271.99993896484, 0, 0);
    return 1;
 
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
     if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 1748.4000244141, -2311.1000976563, 24.39999961853, 2.0, 270, 0, 0);
      return 1;
 
      }
      if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 2.0, 270, 0, 0);
      return 1;
      }

 
És az errorok
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(27) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(27) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(27) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(35) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(39) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(39) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(39) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(45) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 23)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

Lift Probléma
« Válasz #6 Dátum: 2012. október 04. - 20:41:02 »
0 Show voters
ha odafigyelnél egy kicsit, észrevennéd, hogy mi a kettõ között a különbség, ebbõl leszûrhetnéd, hogy mi a hiba.

Lift Probléma
« Válasz #7 Dátum: 2012. október 04. - 21:11:51 »
0 Show voters
Csináld meg kérlek mert ekem mennem kell nagyon hálás lennék.Kösziiii! :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 06. - 10:02:00 )

Most meg nincs ott az object. :wall:
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 06. - 10:02:00 írta DarkRobe »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal