Szerző Téma: Lift error  (Megtekintve 564 alkalommal)

Lift error
« Dátum: 2012. október 05. - 07:09:36 »
0 Show voters
Sziasztok a script:
 

#include <a_samp>
new lift;
 
public OnGameModeInit()
{
    lift = CreateObject(1698, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 3, 0, 0, 0);
    return 1;
 
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 16.799999237061, 2.0, 270, 0, 0);
      return 1;
  }
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 3, 2.0, 270, 0, 0);
      return 1;
      }

 
és az error
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\lift.pwn(42) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 22)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

Lift error
« Válasz #1 Dátum: 2012. október 05. - 07:45:43 »
0 Show voters
Idézetet írta: DarkRobe date=1349413776\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28263\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok a script:
 

#include <a_samp>
new lift;
 
public OnGameModeInit()
{
    lift = CreateObject(1698, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 3, 0, 0, 0);
    return 1;
 
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 16.799999237061, 2.0, 270, 0, 0);
      return 1;
  }
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 3, 2.0, 270, 0, 0);
      return 1;
      }

 
és az error
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\lift.pwn(42) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 22)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 

Tessék:
 

#include <a_samp>
new lift;
 
public OnGameModeInit()
{
    lift = CreateObject(1698, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 3, 0, 0, 0);
    return 1;
 
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 16.799999237061, 2.0, 270, 0, 0);
      return 1;
  }
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 3, 2.0, 270, 0, 0);
      return 1;
      }
      return 0;
}

Nem elérhető Mokus

  • 608
    • Profil megtekintése
Lift error
« Válasz #2 Dátum: 2012. október 05. - 18:55:22 »
0 Show voters
#include <a_samp>
new lift;
 
public OnGameModeInit()
{
    lift = CreateObject(1698, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 3, 0, 0, 0);
    return 1;
 
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 16.799999237061, 2.0, 270, 0, 0);
      return 1;
  }
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
{
      MoveObject(lift, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 3, 2.0, 270, 0, 0);
      return 1;
}
return 0;
}

 
:)
[Modositva]
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 05. - 18:58:51 írta Mokus »

Nem elérhető doboka98

  • 1002
    • Profil megtekintése
Lift error
« Válasz #3 Dátum: 2012. október 05. - 20:18:18 »
0 Show voters
A hibád az volt, hogy nem zártad le az OnPlayerCommandText eljárást.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal