Sziasztok.
Kiszedtem a /Leüt -bõl azt hogy csak egy adott banda tudja használni és egy warningot adott.
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(48343) : error 029: invalid expression, assumed zero
Itt a leüt:
if(strcmp(cmd, \"/leüt\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/leut\", true) == 0)
{
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Kocsiban nem tudsz leütni senkit!\");
return 1;
}
new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
if(IsPlayerConnected(suspect))
{
{
if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(suspect))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A személy a kocsiban van, Elõbb szedd ki.\");
return 1;
}
//GetPlayerName(suspect, nev, sizeof(nev));
GetPlayerName(suspect, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"%s leütött, pár másodperc és magadhoz térsz!\", sendername);
SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx), \"Leütötted %s pár másodpercre.\", rag(giveplayer,3));
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s leüti %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"leütött valakit\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
GameTextForPlayer(suspect, \"~w~Leütöttek\", 2500, 3);
TogglePlayerControllable(suspect, 0);
PlayerCuffed[suspect] = 1;
PlayerCuffedTime[suspect] = 20;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Senki sincs a közeledben!\");
return 1;
}
}
}
}
else <-------- ez a warning
{
} return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/leüt\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/leut\", true) == 0)
{
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Kocsiban nem tudsz leütni senkit!\");
return 1;
}
new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
if(IsPlayerConnected(suspect))
{
{
if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(suspect))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A személy a kocsiban van, Elõbb szedd ki.\");
return 1;
}
//GetPlayerName(suspect, nev, sizeof(nev));
GetPlayerName(suspect, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"%s leütött, pár másodperc és magadhoz térsz!\", sendername);
SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx), \"Leütötted %s pár másodpercre.\", rag(giveplayer,3));
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s leüti %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"leütött valakit\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
GameTextForPlayer(suspect, \"~w~Leütöttek\", 2500, 3);
TogglePlayerControllable(suspect, 0);
PlayerCuffed[suspect] = 1;
PlayerCuffedTime[suspect] = 20;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Senki sincs a közeledben!\");
return 1;
}
}
}
}
return 1;
}