Szerző Téma: /leüt  (Megtekintve 445 alkalommal)

/leüt
« Dátum: 2012. június 12. - 15:16:48 »
0 Show voters
Sziasztok.
Kiszedtem a /Leüt -bõl azt hogy csak egy adott banda tudja használni és egy warningot adott.
 
 C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(48343) : error 029: invalid expression, assumed zero 

 
Itt a leüt:
 
    if(strcmp(cmd, \"/leüt\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/leut\", true) == 0)
{
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Kocsiban nem tudsz leütni senkit!\");
        return 1;
    }
    new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
    if(IsPlayerConnected(suspect))
{
       {
       if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
      {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(suspect))
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A személy a kocsiban van, Elõbb szedd ki.\");
              return 1;
          }
          //GetPlayerName(suspect, nev, sizeof(nev));
          GetPlayerName(suspect, giveplayer, sizeof(giveplayer));
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         format(stringx, sizeof(stringx), \"%s leütött, pár másodperc és magadhoz térsz!\", sendername);
         SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
         format(stringx, sizeof(stringx), \"Leütötted %s pár másodpercre.\", rag(giveplayer,3));
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
         format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s leüti %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
         ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         SetPlayerChatBubble(playerid, \"leütött valakit\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
         GameTextForPlayer(suspect, \"~w~Leütöttek\", 2500, 3);
         TogglePlayerControllable(suspect, 0);
         PlayerCuffed[suspect] = 1;
         PlayerCuffedTime[suspect] = 20;
            }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Senki sincs a közeledben!\");
          return 1;
      }
   }
}
}
else  <-------- ez a warning
{
} return 1;
}

Nem elérhető RolePlay

  • 2100
    • Profil megtekintése
/leüt
« Válasz #1 Dátum: 2012. június 12. - 15:18:56 »
0 Show voters
OFF
/try megpróbálja leütni az elõtte/mögött/mellett álló Embert, de nem sikerült neki.
/try megpróbálja leütni az elõtte/mögött/mellett álló Embert, és sikerült neki.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
/leüt
« Válasz #2 Dátum: 2012. június 12. - 15:42:30 »
0 Show voters
    if(strcmp(cmd, \"/leüt\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/leut\", true) == 0)
{
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Kocsiban nem tudsz leütni senkit!\");
        return 1;
    }
    new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
    if(IsPlayerConnected(suspect))
{
       {
       if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
      {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(suspect))
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A személy a kocsiban van, Elõbb szedd ki.\");
              return 1;
          }
          //GetPlayerName(suspect, nev, sizeof(nev));
          GetPlayerName(suspect, giveplayer, sizeof(giveplayer));
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         format(stringx, sizeof(stringx), \"%s leütött, pár másodperc és magadhoz térsz!\", sendername);
         SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
         format(stringx, sizeof(stringx), \"Leütötted %s pár másodpercre.\", rag(giveplayer,3));
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
         format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s leüti %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
         ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         SetPlayerChatBubble(playerid, \"leütött valakit\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
         GameTextForPlayer(suspect, \"~w~Leütöttek\", 2500, 3);
         TogglePlayerControllable(suspect, 0);
         PlayerCuffed[suspect] = 1;
         PlayerCuffedTime[suspect] = 20;
            }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Senki sincs a közeledben!\");
          return 1;
      }
   }
}   
}
return 1;
}

/leüt
« Válasz #3 Dátum: 2012. június 12. - 15:52:22 »
0 Show voters
Köszönöm!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal