Szerző Téma: Létezik bugfix a SAMP object editorhoz?  (Megtekintve 387 alkalommal)

Nem elérhető Zharko

  • 1955
  • Future House <3
    • Profil megtekintése
Létezik bugfix a SAMP object editorhoz?
« Dátum: 2013. Január 12. - 14:33:37 »
0 Show voters
A kérdés adott. Bug: Ha például én mozgatom az objectet, más nem látja hogy mozgatom, ha elmentem utána sem. Vagy ez relognál mûködik, vagy hogy megy? Köszi elõre is.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Létezik bugfix a SAMP object editorhoz?
« Válasz #1 Dátum: 2013. Január 12. - 14:42:43 »
0 Show voters
Hát igen relog útán lehet látni mikor mozgatod az objectet az adott illetõ nem láthatja.. sajnos  :(

Létezik bugfix a SAMP object editorhoz?
« Válasz #2 Dátum: 2013. Január 12. - 15:15:00 »
0 Show voters
Mert csak magadnak mozgatod az objectet ezért player object, ha a másiknak is akarod mozgatni, akkor az annak a játékosnak létrehozott objectet is kellene mozgatnod.
De minek akarod hogy lássa a másik?
Mentésnél meg az összes csatlakozott játékosnak, kell frissíteni vagy újra létrehozni a playerobjectet és akkor látni fogja az új pozícióra tett objectet.
Vagy használj streamert és mentés után használd a Streamer_Update funkciót az összes csatlakozott játékosra vonatkozóan.

Nem elérhető Zharko

  • 1955
  • Future House <3
    • Profil megtekintése
Létezik bugfix a SAMP object editorhoz?
« Válasz #3 Dátum: 2013. Január 12. - 15:16:48 »
0 Show voters
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1358000100\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32309\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mert csak magadnak mozgatod az objectet ezért player object, ha a másiknak is akarod mozgatni, akkor az annak a játékosnak létrehozott objectet is kellene mozgatnod.
De minek akarod hogy lássa a másik?
Mentésnél meg az összes csatlakozott játékosnak, kell frissíteni vagy újra létrehozni a playerobjectet és akkor látni fogja az új pozícióra tett objectet.
Vagy használj streamert és mentés után használd a Streamer_Update funkciót az összes csatlakozott játékosra vonatkozóan.
 
Köszönöm, ez rengeteg segítség!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal