Szerző Téma: Lerakott autó elmentése.  (Megtekintve 567 alkalommal)

Lerakott autó elmentése.
« Dátum: 2012. július 31. - 19:30:38 »
0 Show voters
Sziasztok! Jelenleg egy IVMP szerveren dolgozom, amihez egyszerûen nincs alap, amibõl ötletet lehetne meríteni, az egyetlen hasznos dolog, egy bugoktól hemzsegõ admin rendszer.
Az érdekelne, hogy SAMP-on belül hogy néz ki egy ilyen script.
RP szerverre kellene, ha az admin /v-vel lerak egy kocsit, akkor az mentõdjön is oda.
Ami biztos hogy van IVMP-n belül:
http://forum.iv-multiplayer.com/index.php?topic=1053.0 (EasyINI)
Viszont nem találtam olyan függvényt, ami lehetõvé tenné azt, hogy ne szerkesszem az általam leírt dolgokat, hanem írjak hozzá.
keyExists(section, keyname)
setKey(section, keyname, keyvalue);
getKey(section, keyname);
Elõre is köszönöm.

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
Lerakott autó elmentése.
« Válasz #1 Dátum: 2012. július 31. - 21:53:26 »
+1 Show voters
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <dini>
new g_szFile[128+1];
new g_iVehek;
enum vehen
{
Float:x,
Float:y,
Float:z,
model
}
new vehI[MAX_VEHICLES][vehen];
CMD:v(playerid, params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
new modell, Float: Pos[3];
if(sscanf(params, \"d\", modell)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /v [model]\");
GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
g_iVehek++;
CreateVehicle(modell, Pos[0]+0.5, Pos[1], Pos[2], 0.0, random(126), random(126), 0);
format(g_szFile, sizeof(g_szFile), \"Veh_%d.dat\", g_iVehek);
if(dini_Exists(g_szFile))
{
dini_IntSet(g_szFile, \"Model\", model);
dini_FloatSet(g_szFile, \"X\", Pos[0]);
dini_FloatSet(g_szFile, \"Y\", Pos[1]);
dini_FloatSet(g_szFile, \"Z\", Pos[2]);
}
else
{
dini_Create(g_szFile);
dini_IntSet(g_szFile, \"Model\", model);
dini_FloatSet(g_szFile, \"X\", Pos[0]);
dini_FloatSet(g_szFile, \"Y\", Pos[1]);
dini_FloatSet(g_szFile, \"Z\", Pos[2]);
}
}
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
  LoadKocsik();
  return 1;
}
stock LoadKocsik()
{
for(new veh; veh < MAX_VEHICLES; veh++)
{
format(g_szFile, sizeof(g_szFile), \"Veh_%d.dat\", veh);
if(dini_Exists(g_szFile))
{
vehI[veh]
  • = dini_Float(g_szFile, \"X\");

vehI[veh][y] = dini_Float(g_szFile, \"Y\");
vehI[veh][z] = dini_Float(g_szFile, \"Z\");
vehI[veh][model] = dini_Int(g_szFile, \"Model\");
CreateVehicle(vehI[veh][model], vehI[veh]
  • , vehI[veh][y], vehI[veh][z], 0.0, random(126), random(126), 0);

}
}
}

 
Nem teszteltem, remélem ilyesmire gondolsz.
(A pawno nem ír errort.)

Lerakott autó elmentése.
« Válasz #2 Dátum: 2012. augusztus 01. - 00:33:13 »
0 Show voters
Igen, köszönöm, én is hasonlóképpen kezdtem el végül csinálni, egy kis pawno-s segítséggel.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 02. - 16:10:43 )

volna egy kis gond. Nincs olyan függvény IVMP-n belül hogy MAX_VEHICLES, ezért a végtelenségig akar futni, és mindig hibát ír. Mit tegyek?
« Utoljára szerkesztve: 2012. augusztus 02. - 16:10:43 írta nagynorbi »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal