Hy!
Tegnap este editeltem ezt a Scriptet ZyZu TUT-jából:
http://sampforum.hu/index.php?topic=36537.0Azt szeretném megoldani hogy PL. beírom /lekér akkor leírja hogy Neked XY számod van :
//
//
//
#include <a_samp> //samp inc..
#include <dini> //dini inc segítségével tudjuk menteni az adatokat
#pragma tabsize 0
new nev[MAX_PLAYER_NAME]; //nevet tárolunk
new szam[100]; //számot tárolunk el, a száz az a karakterlánc száma ezt lehet nagyobbítani..
new Pontok;
enum pInfo
{
admin //admin ebben tárolunk
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; //A módban defináljuk a pInfo enumot mátrixot..
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //lekérdezzûk a játékosnak a nevét.
format(szam, sizeof(szam), \"/Szamok/%s.ini\",nev); //elõhívjuk a Szamok mappából azt a játékost amelyiknek be kell tölteni az adatokat.
if(!dini_Exists(szam)) { //ha létezik a fálj akkor nem hozza létre..
dini_Create(szam); //létrehozzunk egy fálj a játékos nevével.
dini_IntSet(szam, \"Szam\", 0); //bele írjuk a játékos fáljába vagyis lenullázuk, hogy alap 0 -tól kezdjen.
PlayerInfo[playerid][Pontok] = dini_Int(szam, \"Szam\"); //bele írja, hogy a játékos akkor csatlakozott vagyis nincs neki még semmi pontja.
} else { //ha mégis van akkor elõhívjuk így is..
PlayerInfo[playerid][Pontok] = dini_Int(szam, \"Szam\"); //Lekérdezzûk ha van a játékosnak akkor oda adjuk neki azokat a pontokat amiket szerezett!
} //zárási rész..
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //lekérdezzûk a játékosnak a nevét majd mikor létrehozza a mappát akkor a játékos nevévvel hozzuk létre..
format(szam, sizeof(szam), \"/Szamok/%s.ini\",nev); //ide tárolyuk el az adatokat itt megadhatjuk a mappát.
if(!dini_Exists(szam)) { //Ha létezik ez a játékos akkor nem hozza létre a mappát neki újra..
} else {
dini_IntSet(szam, \"Szam\", PlayerInfo[playerid][Pontok]); //segítségével lementjük a PlayerInfo[playerid][Pontok] tárolóval a Szamok mappában.
}
}