Szerző Téma: kapu  (Megtekintve 819 alkalommal)

Nem elérhető inf

  • 366
    • Profil megtekintése
kapu
« Dátum: 2014. január 06. - 16:23:43 »
0 Show voters
Sziasztok!
Valaki eltudná magyarázni hogy hogyan lehetne egy olyan kaput készíteni hogyha közel megyek hozzá akkor kinyílik de az benne a lényeg hogy csak kifele lehessen menni tehát ha beakarna menni valaki akkor ne nyíljon ki a kapu.
Elõre is köszi!

Nem elérhető Elen

  • 222
  • Elen
    • Profil megtekintése
kapu
« Válasz #1 Dátum: 2014. január 06. - 16:30:51 »
0 Show voters
ennek tobb fele megoldasa is van. keszithetsz lathatatlan cpt, hallottam rola h lehet de en meg sosem hasznaltam.
ugy mukodne h amikor belemegy a cpbe akkor kinyilik a kapu, mintha parancsot irtal volna be.
masik meg a timeres megoldas de az nem a legjobb
timer ellenorzi h ott van e a jatekos isplayerinrangeofpoint
aztan ha ottvan akk moveobject
gondolom lathatatlan cp az esetleg nagyon nagy sugaru cp? ezt en semntudom, de ha te tudod akk ird majd le koszi :d

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
kapu
« Válasz #2 Dátum: 2014. január 06. - 16:32:43 »
0 Show voters
\"timer ellenorzi h ott van e a jatekos isplayerinrangeofpoint\"
Ez csak abban az esetben mûködhet, ha a sugár nem esik át a kapu \"másik\" oldalára, tehát csak kimenni tudjon, de bemenni már ne, tehát akkor ne érzékeljen, ha kívül áll.

Nem elérhető maark

  • 565
    • Profil megtekintése
kapu
« Válasz #3 Dátum: 2014. január 06. - 18:28:34 »
0 Show voters
Sokkal pontosabb, ha nem sugarat/gömböt deklarálsz, hanem egy láthatatlan téglatestet (arénát). -> Incognito\'s streamer plugin
 
CreateDynamicCube(Float:minx, Float:miny, Float:minz, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
kapu
« Válasz #4 Dátum: 2014. január 06. - 20:31:07 »
0 Show voters

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal