GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: James_Fradies - 2014. Május 02. - 15:19:01

Cím: Lehetséges-e egyedi ikonokat készíteni TextDrawwal?
Írta: James_Fradies - 2014. Május 02. - 15:19:01
Helló, azt szeretném kérdezni, hogy textdrawwal lehet-e képeket rakni a textdrawra? Mert szeretnék egy jobb Hud-ot mint az alap :) Remélem lehetséges valahogy, várom a hozzászólásokat! Elõre is köszönöm.
Cím: Lehetséges-e egyedi ikonokat készíteni TextDrawwal?
Írta: ZSOLTI99 - 2014. Május 02. - 15:36:42
Szerintem ezt nem lehet. Még sehol se láttunk olyat ahol egyedi ikonok voltak legalább is én nem láttam sehol.Ha valaki látott már ilyet javítson ki ha tévednék.
Cím: Lehetséges-e egyedi ikonokat készíteni TextDrawwal?
Írta: Dfoglalo - 2014. Május 02. - 16:15:10
Természetesen lehetséges, de ehhez kliens oldalon is szerepelnie kell az adott textúrának.
Cím: Lehetséges-e egyedi ikonokat készíteni TextDrawwal?
Írta: James_Fradies - 2014. Május 02. - 16:17:59
És kliens nélkül lehetséges-e? Mert van olyan samp szerver ahol láttam már furcsa textdrawwot vagy itt egy készülö kresz vizsga fs-ben :) Mert ott csinálták :) De gondolom, akkor ahoz be is kéne moddolni a GTA-t nem?
Cím: Lehetséges-e egyedi ikonokat készíteni TextDrawwal?
Írta: Dfoglalo - 2014. Május 02. - 16:23:08
Ha a felhasználó klinesében szerepel az adott textúra a megfelelõ helyen, akkor a textdrawokkal képes vagy beolvasni és kirajzolni azt a képernyõre. Különben nem. Tehát vagy kell egy letöltõ kliens, amely letölti a felhasználónak a textúrát, vagy pedig a felhasználónak kell letöltenie valahonnan a textúrát, és beraknia a megfelelõ helyre/fájlba. Ahol pedig furcsa textdrawot láttál: lehet, hogy egy számodra ismeretlen, a gta-ban alapból meglévõ textúrát láttál, vagy ki volt rakva sok apró textdrawból az a furcsa textdraw (bár azt kétlem, kinek van rá türelme :D). Vagy egyszerûen egy új textúra volt, mely látszódott, ugyanis megtalálható volt az a felhasználó kliensében.
Cím: Lehetséges-e egyedi ikonokat készíteni TextDrawwal?
Írta: ZyZu. - 2014. Május 02. - 16:35:27
Nem lehetséges.. eddig csak alap textdrawot láttam még.. semmi több.
Cím: Lehetséges-e egyedi ikonokat készíteni TextDrawwal?
Írta: KovaNovik - 2014. Május 03. - 08:25:57
Nos..
Zamaroth textdraw editorjában ( a legjobb, bõvített verzió: http://pastebin.com/kPfQU3kH ) így vannak sorban a betûtípusok: 0, 1, 2, textúra, model. Szóval a negyediket kiválasztod. A szöveghez beírod a txd fájl nevét, majd kettõspont, majd a benne lévõ textúra nevét. Vagy valami ilyesmi :D. Pl. samaps:map. A *.txd nem kell! DayZ szervereken ilyen a kajacsík stb.. IPLEOMAX-ét még lehet, hogy ennél is könnyebb kezelni azt nem próbáltam! Ha klienst raksz, modolhatsz vele a fájljaidba (GTA San Andreas/models/txd/valami.txd-ben egy textúrát), és úgy rakhatsz olyan textúrákat.
Egyik szerveren (nem írom, ki, mert SeeModos) feltûnt, hogy egy Monster jel van bal alul, kliens nélkül, és connectnél azt tölti olyan nagyon sokáig. Az azért van, mert azt pixelekbõl rakták ki, http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=274064
Vigyázz, 2048-as textdraw limit!
Cím: Lehetséges-e egyedi ikonokat készíteni TextDrawwal?
Írta: James_Fradies - 2014. Május 02. - 15:19:01
Helló, azt szeretném kérdezni, hogy textdrawwal lehet-e képeket rakni a textdrawra? Mert szeretnék egy jobb Hud-ot mint az alap :) Remélem lehetséges valahogy, várom a hozzászólásokat! Elõre is köszönöm.
Cím: Lehetséges-e egyedi ikonokat készíteni TextDrawwal?
Írta: ZSOLTI99 - 2014. Május 02. - 15:36:42
Szerintem ezt nem lehet. Még sehol se láttunk olyat ahol egyedi ikonok voltak legalább is én nem láttam sehol.Ha valaki látott már ilyet javítson ki ha tévednék.
Cím: Lehetséges-e egyedi ikonokat készíteni TextDrawwal?
Írta: Dfoglalo - 2014. Május 02. - 16:15:10
Természetesen lehetséges, de ehhez kliens oldalon is szerepelnie kell az adott textúrának.
Cím: Lehetséges-e egyedi ikonokat készíteni TextDrawwal?
Írta: James_Fradies - 2014. Május 02. - 16:17:59
És kliens nélkül lehetséges-e? Mert van olyan samp szerver ahol láttam már furcsa textdrawwot vagy itt egy készülö kresz vizsga fs-ben :) Mert ott csinálták :) De gondolom, akkor ahoz be is kéne moddolni a GTA-t nem?
Cím: Lehetséges-e egyedi ikonokat készíteni TextDrawwal?
Írta: Dfoglalo - 2014. Május 02. - 16:23:08
Ha a felhasználó klinesében szerepel az adott textúra a megfelelõ helyen, akkor a textdrawokkal képes vagy beolvasni és kirajzolni azt a képernyõre. Különben nem. Tehát vagy kell egy letöltõ kliens, amely letölti a felhasználónak a textúrát, vagy pedig a felhasználónak kell letöltenie valahonnan a textúrát, és beraknia a megfelelõ helyre/fájlba. Ahol pedig furcsa textdrawot láttál: lehet, hogy egy számodra ismeretlen, a gta-ban alapból meglévõ textúrát láttál, vagy ki volt rakva sok apró textdrawból az a furcsa textdraw (bár azt kétlem, kinek van rá türelme :D). Vagy egyszerûen egy új textúra volt, mely látszódott, ugyanis megtalálható volt az a felhasználó kliensében.
Cím: Lehetséges-e egyedi ikonokat készíteni TextDrawwal?
Írta: ZyZu. - 2014. Május 02. - 16:35:27
Nem lehetséges.. eddig csak alap textdrawot láttam még.. semmi több.
Cím: Lehetséges-e egyedi ikonokat készíteni TextDrawwal?
Írta: KovaNovik - 2014. Május 03. - 08:25:57
Nos..
Zamaroth textdraw editorjában ( a legjobb, bõvített verzió: http://pastebin.com/kPfQU3kH ) így vannak sorban a betûtípusok: 0, 1, 2, textúra, model. Szóval a negyediket kiválasztod. A szöveghez beírod a txd fájl nevét, majd kettõspont, majd a benne lévõ textúra nevét. Vagy valami ilyesmi :D. Pl. samaps:map. A *.txd nem kell! DayZ szervereken ilyen a kajacsík stb.. IPLEOMAX-ét még lehet, hogy ennél is könnyebb kezelni azt nem próbáltam! Ha klienst raksz, modolhatsz vele a fájljaidba (GTA San Andreas/models/txd/valami.txd-ben egy textúrát), és úgy rakhatsz olyan textúrákat.
Egyik szerveren (nem írom, ki, mert SeeModos) feltûnt, hogy egy Monster jel van bal alul, kliens nélkül, és connectnél azt tölti olyan nagyon sokáig. Az azért van, mert azt pixelekbõl rakták ki, http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=274064
Vigyázz, 2048-as textdraw limit!