Sziasztok!
Írtam egy dm zónát mûködik a teleportokon kívül amik a modban vannak minden parancsot lehet használni az miért van? 
    #include <a_samp>
    #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA
    #pragma tabsize 0
    new dmid[MAX_PLAYERS];
    public OnFilterScriptInit()
    {
            print(\"\\n--------------------------------------\");
            print(\" Blank Filterscript by your name here\");
            print(\"--------------------------------------\\n\");
            return 1;
    }
    public OnFilterScriptExit()
    {
            return 1;
    }
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
       dmid[playerid] = -1;
       return 1;
    }
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
    switch(dmid[playerid])
    {
    case 0: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
    {
    SetPlayerPos(playerid,-1976.4326,288.0257,35.1719); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
    SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
    ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
    GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
    GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    }
    case 1: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
    {
    SetPlayerPos(playerid,-1976.4326,288.0257,35.1719); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
    SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
    ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
    GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
    GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    }
    default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
    {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
    GivePlayerMoney(playerid,100);
    GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
    }
    }
    return 1;
    }
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
       if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
          SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
          SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
          return 1;
       }
        if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
           {
                if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
              dmid[playerid] = -1;
              SpawnPlayer(playerid);
              return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
           }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
                return 1;
        }