Sziasztok!
Írtam egy dm zónát mûködik a teleportokon kívül amik a modban vannak minden parancsot lehet használni az miért van?
#include <a_samp>
#define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA
#pragma tabsize 0
new dmid[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
dmid[playerid] = -1;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(dmid[playerid])
{
case 0: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,-1976.4326,288.0257,35.1719); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 1: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,-1976.4326,288.0257,35.1719); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
GivePlayerMoney(playerid,100);
GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
{
if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
dmid[playerid] = -1;
SpawnPlayer(playerid);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
return 1;
}