Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
San Andreas Multiplayer (SA-MP)
»
SA-MP: Szerverfejlesztés
»
Segítségkérés
»
YCDM-vel létrehozott parancsot hogy kell meghívni scriptbõl?
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Le
Szerző
Téma: YCDM-vel létrehozott parancsot hogy kell meghívni scriptbõl? (Megtekintve 660 alkalommal)
madaradam
38
YCDM-vel létrehozott parancsot hogy kell meghívni scriptbõl?
«
Dátum:
2014. július 28. - 00:36:40 »
0
Voters list:
Sziasztok!
Már egy ideje keresem hogy lehetne, de nem találtam semmit... Olyanra gondoltam, mint pl. ZCMD-nél létrehozok egy parancsot: CMD:getplayerpos, akkor ezt meg tudom hívni így: cmd_getplayerpos, stb..
YCMD-nél ezt hogy lehet? Eddig nem jöttem rá..
Elõre is köszi a segítséget!
Naplózva
bbTamas
230
YCDM-vel létrehozott parancsot hogy kell meghívni scriptbõl?
«
Válasz #1 Dátum:
2014. július 28. - 00:59:53 »
0
Voters list:
Én most belenéztem de eléggé, és finoman fogalmazva is, bonyolult és összetett.
De van egy \"univerzális\" megoldás ami minden parancsfeldolgozóra jó:
CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandText\",\"ds\",playerid,\"parancs\");
«
Utoljára szerkesztve: 2014. július 28. - 01:01:45 írta bbTamas
»
Naplózva
madaradam
38
YCDM-vel létrehozott parancsot hogy kell meghívni scriptbõl?
«
Válasz #2 Dátum:
2014. július 28. - 01:03:32 »
0
Voters list:
Hm.. Rendben, akkor jó lesz így is
Erre nem is gondoltam volna.. Kösz a segítséget!
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
San Andreas Multiplayer (SA-MP)
»
SA-MP: Szerverfejlesztés
»
Segítségkérés
»
YCDM-vel létrehozott parancsot hogy kell meghívni scriptbõl?
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal