OnGameModeInit alatt is letudod ellenõrízni az IP-t...én anti deamx-et nem is raktam a módomba aki megszerzni a pwn-t annak már grat de ha vissza is fejti nem megy vele sokra mivel egy raklap inc-em van amibe nem lát bele és ott van a motor lelke de ha mégis mindent A-tól Z-ig megszerez a módhoz (mód pwn, összes inc) akkor sem kap egy jól futtatható szervert mivel rengeteg olyan config file van amit a többiek szedtek össze ( 1500 ház, index pozíciók, interiorok, tárgy adatok....... )az amx-re csak pár védelmet raktam:- IP- Port- Dátum lock- Serialezen felül majd még jön a plugin védelem is...és csak olyan scriptet és módot lehet a pluginnal betölteni ami tartalmazza a megfelelõ kódot...és fordítva is igaz...tehát csak a pluginnal fut a mód/script...
bind Force the server to use a specific IP on a server. This IP must match one assigned to a network card on the server. This is useful for running multiple servers on the same port on the same box. [/quote]ahol én béreltem régen ott enélkül nem is volt jó a szerver mivel 2 IP-rõl lehetett elérni de csatlakozni egyiken sem tudtunk csak ha bindelve volt...a lényeg beállítod a server.cfg-ben és onnantól van értéke a string-nek viszont azt is figyeld hogy ha üres akkor is állítsa le a szervert mivel az strcmp akkor is 0-val tér vissza ha az egyik string-nek nincs hossza...azaz nem muszáj leállítanod a szervert lehet annál sokkal viccesebb dolgokat csinálni 1-2 rejtett funkciót aktiválni rcon jelszót emailben elküldeni....... a leállítás túl egyszerû és egyértelmû de amikor csinálsz egy kis zavart na az sokkal irritálóbb fõleg ha van saját pluginod akkor mégviccesebb dolgokat érhetsz el percenként 10mp-ig áll a szerver minden meg ilyenek ha ráérsz csinálhatsz random admin parancs küldést de ez rajtad múlik