Ha Y_obejctet használsz érdemes látóhatárt hozzá adni.
Kis leírás:
//Mod vagy script elejére:
#include <Y_Objects>
//Utána:
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
Object_OnPlayerDisconnect(playerid, reason);
return 1;
}
//Végül:
public OnGameModeInit()
{
Object_Object();
new Dynamic;
Object_SetViewDistance(Dynamic,200);//Látóhatár
/*
Minden utólag hozzáadott object elé be kell írni a
\"Dynamic =\"-t mivel felül deklarálva van és erre
vonatkozik a látótávolság beállítása ( Object_SetViewDistance )
*/
Dynamic = CreateDynamicObject(18259, -758.8033, -1978.3650, 6.9963, 0.0000, 0.0000, 303.7500);
Dynamic = CreateDynamicObject(12990, -769.7343, -1956.3416, 5.5536, 0.0000, 0.0000, 33.7500);
//Ide az objecteket kell tenni ne feledd a \"Dynamic = \"!
return 1;
}