Miven nekem nincs meg a defensive mod ezért nem tudom mit csinál a ReloadVehicle() de gondolom újra betölti a járművet, gondolom a jármű mentésben menti a zAngle-t ha nem rakd bele és akkor így:
CMD:leakaszt(playerid, params[])
{
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new Felcsatolt = GetVehicleTrailer(vehicleid);
if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid))
{
AttachTrailerToVehicle(Felcsatolt, vehicleid);
DetachTrailerFromVehicle(vehicleid);
GetVehiclePos(Felcsatolt, vInfo[Felcsatolt][X], vInfo[Felcsatolt][Y], vInfo[Felcsatolt][Z]);
GetVehicleZAngle(Felcsatolt, vInfo[Felcsatolt][változód neve]);// változód neve helyére: azt a változót írd amiben a zAngle-t mented
ReloadVehicle(Felcsatolt);
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Leakasztva!\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vontatsz!\");
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Járműben kell ülnöd, hogy leakaszthass valamit!\");
}
return 1;
}
Jah és a ReloadVehicle()-be tedd bele a zAngle-t(
Ha nincs benne!)
SetVehicleZAngle(vehicleid, vInfo[vehicleid][változód neve]);// változód neve helyére: azt a változót írd amiben a zAngle-t mented
Remélem érthető voltam és tudtam segíteni, sok sikert! :thumbsup: