Szerző Téma: Le áll a szerver  (Megtekintve 519 alkalommal)

Le áll a szerver
« Dátum: 2012. szeptember 08. - 20:12:43 »
0 Show voters
Sziasztok csinálok egy szervert de elakadtam a regisztrációs rendszeremnél még pedig ki írja hogy Üdvözlünk te nem regisztráltál stb... be írom a jelszavam és rá kattintok a \"Regisztráció\"-ra és le áll a szerver miért is van ez mit rontottam el?

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Le áll a szerver
« Válasz #1 Dátum: 2012. szeptember 08. - 20:25:27 »
0 Show voters
igy nemtudni masold be nekunk ide .

Le áll a szerver
« Válasz #2 Dátum: 2012. szeptember 08. - 20:37:17 »
0 Show voters
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Belepve[playerid] = 0;
Fuvarozik[playerid] = 0;
    new file[128], string[200];
    new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(file,sizeof(file),\"/Regisztráció/%s.ini\",nev);
if(!fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"\\n\\n{0073ff}Üdvözöllek {FF0000}%s! {ffffff}\\nTe még nem regisztráltál ezen a szerveren!\\n\\nKérlek írj be egy jelszót:\", nev);
ShowPlayerDialog(playerid, Registerdialog, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{f7ff00}Regisztráció:\", string, \"Regisztráció\", \"Kilép\");
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Üdvözöllek a szerveren! ~n~~g~Delight Truckers\", 5000, 6);
}
if(fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"{0073ff}Üdvözöllek {FF0000}%s! {ffffff}\\nTe már regisztrált vagy ezen a szerveren!\\n\\nAz alábbi mezõbe, kérlek írd be a jelszavadat, amit regisztrációnál megadtál:\", nev);
ShowPlayerDialog(playerid, Logindialog, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{f7ff00}Bejelentkezés:\", string, \"Belépés\", \"Kilép\");
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Üdvözöllek a szerveren! ~n~~g~Delight Truckers\", 5000, 6);
}
return 1;
}

 

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == Registerdialog)
{
if(response)
{
    new file[128];
            new string[200];
    new neve[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
      format(string, sizeof string, \"\\n\\n{0073ff}Üdvözöllek {FF0000}%s! {ffffff}\\nTe még nem regisztráltál ezen a szerveren!\\n\\nKérlek írj be egy jelszót:\", neve);
      ShowPlayerDialog(playerid, Registerdialog, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{f7ff00}Reg:\", string, \"Regisztrál\", \"Kilép\");
      return 0;
   }
   format(file,sizeof(file),\"/Regisztráció/%s.ini\",neve);
   if(!fexist(file))
   {
      dini_Create(file);
      dini_IntSet(file,\"Jelszó\", udb_hash(inputtext));
      dini_IntSet(file,\"Pontok\", GetPlayerScore(playerid));
      SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(file, \"30000\"));
      format(string, sizeof string, \"{0073ff}Üdvözöllek {FF0000}%s! {ffffff}\\nTe már regisztrált vagy ezen a szerveren!\\nBe kell jelentkezned!\\n\\nAz alábbi mezõbe, kérlek írd be a jelszavadat, amit regisztrációnál megadtál:\", neve);
      ShowPlayerDialog(playerid, Logindialog, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{f7ff00}Bej:\", string, \"Belép\", \"Kilép\");
      PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
      GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
      GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Sikeres regisztrácíó!\", 5000, 1);
      printf(\"%s Sikeresen regisztrált!\", neve);
   }
}
}
if(dialogid == Logindialog)
{
if(response)
{
    new file[128];
            new string[200];
    new Jatekosneve[24];
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
       GetPlayerName(playerid, Jatekosneve, sizeof Jatekosneve);
       format(string, sizeof string, \"{0073ff}Üdvözöllek {FF0000}%s! {ffffff}\\nTe már regisztrált tag vagy a szerveren!\\nAz alábbi mezõbe, kérlek írd be a jelszavadat, amit regisztrációnál megadtál:\", Jatekosneve);
      ShowPlayerDialog(playerid, Logindialog, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{f7ff00}Bejelentkezés:\", string, \"Belép\", \"Kilép\");
      return 0;
   }
            new neve[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
   format(file,sizeof(file),\"/Regisztráció/%s.ini\",neve);
   if(fexist(file))
   {
       new password = dini_Int(file, \"Jelszó\");
          if(udb_hash(inputtext) != password)
      {
          GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Hibás jelszó! Kirúgva!\", 5000, 1);
         Kick(playerid);
           GetPlayerName(playerid, Jatekosneve, sizeof(Jatekosneve));
           printf(\"%s Ki lett rúgva a szerverrõl, hibás jelszó miatt!\", neve);
      }
      else
      {
         Bejelentkezve[playerid] = 1;
         ResetPlayerMoney(playerid);
         SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Pontok\"));
         GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Pénz\"));
         TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
         GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Sikeresen bejelentkeztél!\", 2000, 1);
      }
   }
       }
}
return 0;

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal