-
Ujbol én vagyok ;D A zombi modombol mar csak az hiányzik hogy a zombikat ne lásák az emberek a térképen,minitérképen.
Gondolom valmi olyasmit kéne csinaln hogy a térképröl eltuntetjuk a jeluket nem?Xd
-
public OnGameModeInit() -alá:
ShowPlayerMarkers(0);
-
ShowPlayerMarkers(0);
;) OnGameModeInit alá
-
3 másodpercel gyorsabb voltam. :amazed:
-
Kösz alien és Snick! az a szám a végén azt jelzi hogy melyik team ne látszodjon a térképen?
-
Kösz alien és Snick! az a szám a végén azt jelzi hogy melyik team ne látszodjon a térképen?
Nem!
0 = ne látszódjon
1 = látszódjon
-
ok kösz xD De akor hogy alitsam be hogy melyik team ne látszodjon?
-
Azt elfelejtettétek, hogy ez nem csak a zombi csapatra hat. :)
for( new i; i < MAX_PLAYERS; i++ )
{
if ( gTeam[ i ] == TEAM_ZOMBI)
{
SetPlayerMarkerForPlayer (playerid, i, 0xFF0000FF);
}
}
OnPlayerSpawn( playerid )[/i] függvény alá. ;)
-
Pont ezt akartam csabesz kösz!
-
Nincs mit.
Szerintem a probléma megoldódott, lehet lakatolni a témát. :P
-
stock ZombiTeam(playerid)
{
ShowPlayerMarkers(0);
}
-
Azt elfelejtettétek, hogy ez nem csak a zombi csapatra hat. :)
if ( gTeam[ playerid ] == TEAM_ZOMBI )
{
ShowPlayerMarkers( 0 );
}
Egyértelmuen, az OnGameModeInit( ) függvény alá. ;)
Az OnGameModeInit függvényben nincs playerid paraméter, ezenkívül a ShowPlayerMarkers függvény az összes játékosra vonatkozik( mivel abban sincs azonosítóra vonatkozó paraméter ).
-
Azt elfelejtettétek, hogy ez nem csak a zombi csapatra hat. :)
if ( gTeam[ playerid ] == TEAM_ZOMBI )
{
ShowPlayerMarkers( 0 );
}
Egyértelmuen, az OnGameModeInit( ) függvény alá. ;)
Az OnGameModeInit függvényben nincs playerid paraméter, ezenkívül a ShowPlayerMarkers függvény az összes játékosra vonatkozik( mivel abban sincs azonosítóra vonatkozó paraméter ).
[/quote]
OnPlayerConnect alá próbáld :)
-
jajj most hova rakjam :o OnGameModeInit alá? vagy az OnPlayerConect alá?
-
Mód elejére.
stock ZombiTeam(playerid)
{
ShowPlayerMarkers(0);
}
-
Mód elejére.
stock ZombiTeam(playerid)
{
ShowPlayerMarkers(0);
}
Ennek nincs semmi értelme, a playerid paramétert nem is használja. ( De ezt már írtam párral feljebb is ).
-
Na nekem az kéne hogy egy bizonyos csapat minden tagját ne lássák a térképeken
-
Szerintem így jónak kell lenni-e.:
for( new i; i < MAX_PLAYERS; i++ )
{
if ( gTeam[ i ] == TEAM_ZOMBI)
{
SetPlayerMarkerForPlayer (playerid, i, 0);
}
}
OnPlayerSpawn( playerid ) függvény alá.
-
Énis valahogy iyg képzeltem el kösz csabesz beraktam . Még azert nem zarom a témat hatha van valkinek valmi beleszolása..
-
Énis valahogy iyg képzeltem el kösz csabesz
:D
Teszteld le kérlek, mert nem tudom, hogy jó lesz-e, ha valami probléma van akkor jelezd! ;)
-
sajnos nemjo :( de lehet az a baj hogy ithagytam ezt? : SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLACK);
-
sajnos nemjo :( de lehet az a baj hogy ithagytam ezt? : SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLACK);
A kód minden esetre, hibátlan ( szerintem )... :)
if ( gTeam[ i ] == TEAM_ZOMBI) // Lekérdezzük, hogy a játékos a zombi csapatban van-e, ha igen akkor:
SetPlayerMarkerForPlayer (playerid, i, 0); // A csatlakozó játékosoknak( playerid ) eltünteti a radarról azokat a játékosokat ( i ), akik a zombi csapatban vannak. Pontosabban a színük: ( 0 )
De így sem jó akkor próbáld meg így:
public OnPlayerSpawn( playerid )
{
if( gTeam[ playerid ] == TEAM_ZOMBI )
{
SetPlayerColor( playerid, 0xFFFFFF00 );
}
return 1;
}
-
Ez se jo sajnos de szerintem én rontotam el valamit : :o
-
A fordító ír hibát vagy csak alapbol nemjó?
-
nem ir hibat csak nem lesz láthatatlan a térképen