Elõttem hozzászólónak szerintem csak 20% van igaza, ezért leírom inkább a helyesebb megoldást ami legalább bizonyítottan is kell mûködjön.
A probléma: Azért gyorsabb a streamer plugin mert nem az objectek összességét tölti be egyszerre, hanem csak azt a területi zónát amelyen belül a játékos tartózkodik ezáltal kevésbé leterhelve az adott játékmódot. Ezt a területet nevezik úgy, hogy \'streamdistance\', ahol a \'stream\' ugyebár betöltése, \'distance\' távolságot jelent így nevezhetjük ezt betöltési távolságnak.
Ha a hivatlos fórumon utána olvasol a streamer plugin fõtémájában egy ilyenbe bukkanhatsz bele:
\"If some items are not appearing, there may be too many in one area. Lower the streaming distance by decreasing the \"streamdistance\" parameter on each native.\"
Ez azt jelenti, hogy ha egyes tárgyak nem jelennek meg, akkor az lehet, hogy túl sok van egy bizonyos körzetben. Ilyenkor az adott függvénynél kissebbre kell állítani a streamdistance (fent említett betöltési távolság) értékét.
native CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 200.0, Float:drawdistance = 0.0);
Na már most a streamdistance alapból 200.0, te kikísérletezve, hogy mikor lesz jó csökkentsd az értékeit mondjuk 180.0 és így tovább.
Esetlegesen, másodmegoldásként még növelheted a drawdistance értékét is ami a látótávolságot, bár én inkább ajánlom a fent szereplõ megoldást ugyan is azt a készítõ ajánlja így már gondolom merült fel hasonló probléma és foglalkozott annak megoldásával.
Sok sikert