Szerző Téma: Lassú object betöltés  (Megtekintve 844 alkalommal)

Lassú object betöltés
« Dátum: 2014. Március 16. - 15:08:19 »
0 Show voters
Üdv fórumozók!
Van nekem egy kis problémám a szerverrel amit csinálok, mégpedig az hogy ugyebár max 1000 CreateObject lehet a modba, nekem viszont több object van.Ezzel nincs is gond mert Streamer pluginnal átkonvertáltam CreateDynamicObject-ra és minden ugyanúgy mûködik, azaz majdnem ugyanúgy.Az object betoltéssel van egy kis probléma mert elõtted kb. 10 méterre még betölti és onnan tovább nem.Tehát látod kb a hís felét a másik fele meg hiányos, tehát sokkal kevesebb objectet tölt be egyszerre CreateDynamicObjec-al mint ahogy betöltötte CreateObjectal.
Valaki ha tudja hogy lehet hogy ugyan olyan gyorsan töltse be az objecteket kérem írja le nagyon jól jönne, elõre is köszönöm!

Lassú object betöltés
« Válasz #1 Dátum: 2014. Március 16. - 15:44:32 »
+1 Show voters
Szia.http://www.solidfiles.com/d/Jjqn/MultiObjectConverterv0.1a.rar ezzel próbáld meg.Kiválasztod a bal felsõ sarokban az incognito streamert és a Draw Distance-t átállítod 200-ra.
Az elsõ kis rublikába beleteszed az objecteket és ott alul van h \'converter\' és a második kis résen kiadja az új objecteket és tádá kész is van.:)
Remélem erre gondoltál és tudtam segíteni.

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
Lassú object betöltés
« Válasz #2 Dátum: 2014. Március 16. - 18:25:19 »
+1 Show voters
Elõttem hozzászólónak szerintem csak 20% van igaza, ezért leírom inkább a helyesebb megoldást ami legalább bizonyítottan is kell mûködjön.


A probléma: Azért gyorsabb a streamer plugin mert nem az objectek összességét tölti be egyszerre, hanem csak azt a területi zónát amelyen belül a játékos tartózkodik ezáltal kevésbé leterhelve az adott játékmódot. Ezt a területet nevezik úgy, hogy \'streamdistance\', ahol a \'stream\' ugyebár betöltése, \'distance\' távolságot jelent így nevezhetjük ezt betöltési távolságnak.
Ha a hivatlos fórumon utána olvasol a streamer plugin fõtémájában egy ilyenbe bukkanhatsz bele:
\"If some items are not appearing, there may be too many in one area. Lower the streaming distance by decreasing the \"streamdistance\" parameter on each native.\"
Ez azt jelenti, hogy ha egyes tárgyak nem jelennek meg, akkor az lehet, hogy túl sok van egy bizonyos körzetben. Ilyenkor az adott függvénynél kissebbre kell állítani a streamdistance (fent említett betöltési távolság) értékét.
 
native CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 200.0, Float:drawdistance = 0.0);

 
Na már most a streamdistance alapból 200.0, te kikísérletezve, hogy mikor lesz jó csökkentsd az értékeit mondjuk 180.0 és így tovább.
Esetlegesen, másodmegoldásként még növelheted a drawdistance értékét is ami a látótávolságot, bár én inkább ajánlom a fent szereplõ megoldást ugyan is azt a készítõ ajánlja így már gondolom merült fel hasonló probléma és foglalkozott annak megoldásával.


Sok sikert ;)

Lassú object betöltés
« Válasz #3 Dátum: 2014. Március 17. - 18:43:02 »
0 Show voters
Köszönöm szépen a segítségeteket!
Zárom a témát

Lassú object betöltés
« Válasz #4 Dátum: 2014. Március 17. - 18:43:02 »
0 Show voters
Köszönöm szépen a segítségeteket!
Zárom a témát

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal