-
if(strcmp(cmd, \"/lampabe\", true) == 0)//suck rpg újjítás!!!==//lampabe
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, ON, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~~n~~n~~n~~n~Fényszoró:~n~~g~ bekapcsolva\",3500,3);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"*Bekapcsolja a jármû fényszóróit\", COLOR_PURPLE, 40.0, 10000);
}
}
hellotok miért nem vílágít nappal a lámpa?:D
-
if(strcmp(cmd, \"/lampabe\", true) == 0)//suck rpg újjítás!!!==//lampabe
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, 1, doors, boonet, boot, objective);
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~~n~~n~~n~~n~Fényszoró:~n~~g~ bekapcsolva\",3500,3);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"*Bekapcsolja a jármû fényszóróit\", COLOR_PURPLE, 40.0, 10000);
}
}
Próbáld meg így.
-
Nem inkább
SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, 1, alarm, doors, boonet, boot, objective);
?
-
if(strcmp(cmd, \"/lampabe\", true) == 0)//suck rpg újjítás!!!==//lampabe
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, 1, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~~n~~n~~n~~n~Fényszoró:~n~~g~ bekapcsolva\",3500,3);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"*Bekapcsolja a jármû fényszóróit\", COLOR_PURPLE, 40.0, 10000);
}
}
Így?
-
Igen úgy a helyes, az elõzõ \'FBI\' nevû illetõ csak azt eredményezte, hogy lekérdezi a jármû tartozékait és beállítja a riasztót 1-re (azaz, hogy elkezdjen sípolni).
-
Mód / FS betöltésénél:
ManualVehicleEngineAndLights();
-
if(strcmp(cmd, \"/lampabe\", true) == 0)//suck rpg újjítás!!!==//lampabe
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, 1, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~~n~~n~~n~~n~Fényszoró:~n~~g~ bekapcsolva\",3500,3);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"*Bekapcsolja a jármû fényszóróit\", COLOR_PURPLE, 40.0, 10000);
}
}
még mindig nem jó ígyse:S
-
Nappal nem fog felkapcsolni a lámpája.
-
de..meglehet oldani csak nem tom hogy kell:S
-
Mód / FS betöltésénél:
ManualVehicleEngineAndLights();
Ezzel kell megoldani.
-
és azt hova kéne beilleszteni,:S? rákerestem és csak egy magyar oldalt adott ki ami nem segített semmit.
-
és azt hova kéne beilleszteni,:S? rákerestem és csak egy magyar oldalt adott ki ami nem segített semmit.
Mód / FS betöltésénél
[/quote]
-
:\'D te se jutottál tovább a 8.nál ugye?
Gondold már át mit írtál le!Nem tudom hogy hova kell berakni a cmd-be!!!!!
-
Szerintem pedig te még a 6.-nál sem jutottál tovább.
Mód / FS betöltésénél
Többször nem fogom leírni.
-
akkor csak simán írjam be gm-be akárhová hogy : ManualVehicleEngineAndLights();
-
Így van.
-
Igy kell kinézzen a dolog:
public OnGameModeInit() // vagy public OnFilterScriptInit
{
ManualVehicleEngineAndLights();
}
Amúgy kattints ide, hogy megértsd mi ez a függvény! Részben pont miattad írtam le ;)
E: Nem láttam a második oldalt, de mindegy legalább megérti a függvényt :)
-
nagyon szépen köszönöm SnooP!!!:D
[mod]Megkérnék minden kedves témanyitót, ha kérdésére/kérésére választ kapott, akkor legyen szíves használni, a \"Téma megoldva\" funkciót![/mod]