GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: inf - 2015. január 31. - 12:14:52

Cím: Laggoltat-e?
Írta: inf - 2015. január 31. - 12:14:52
Sziasztok!
Ti szerintetek hogyha a játékosnak az adatait nem változóba mentem hanem egyből dini-vel lementem akkor az laggoltathatja-e a szervert?
Erre gondolok:
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
//Erre gondolok
SavePlayerInt(playerid, \"Deaths\", LoadPlayerInt(playerid, \"Deaths\") + 1);
SavePlayerInt(killerid, \"Kills\", LoadPlayerInt(killerid, \"Kills\") + 1);
/*És így nézne ki normálisan
Deaths[playerid]++;
Kills[killerid]++;
        */
return 1;
}

 
A SavePlayerInt és a LoadPlayerInt így nézne ki:
 
stock SavePlayerInt(playerid, savestr[], savestr2)
{
    new diniNev[MAX_PLAYER_NAME], file[500];
    GetPlayerName(playerid, diniNev, sizeof(diniNev));
format(file,sizeof(file),\"users/%s.ini\",diniNev);
dini_IntSet(file, savestr, savestr2);
return 1;
}

 

stock LoadPlayerInt(playerid, loadstr[])
{
    new diniNev[MAX_PLAYER_NAME], file[500];
    GetPlayerName(playerid, diniNev, sizeof(diniNev));
format(file,sizeof(file),\"users/%s.ini\",diniNev);
return dini_Int(file, loadstr);
}

 
Ebben csak annyi lenne a jó hogyha a szerver netán kifagyna akkor a játékos adatai nem vesznek el mert nem változóban tárolta hanem egyből elmenti fájlkezelővel.
A kérdésem a következő: A sok dinizéstől laggolna e a szerver?
Cím: Laggoltat-e?
Írta: MotI - 2015. január 31. - 12:17:50
Nem laggoltat.
Cím: Laggoltat-e?
Írta: skyLine - 2015. január 31. - 12:41:51
Elvileg nem, csak ha baszott sok játékosnak mentené le egyszerre. Bár kitudja, szerintem nem.
Cím: Laggoltat-e?
Írta: inf - 2015. február 10. - 17:57:01
És ugyanez csak nem dini mentéssel hanem mysql-al?
Cím: Laggoltat-e?
Írta: scripter - 2015. február 10. - 18:05:01
a jelenlegi (dini-s) 1-2 játékosnál nem is nagyon észrevehető, de számolj azokkal, akiknek nem jó a net.
+ minden olyan tulaj (készítő) számol azzal, hogy HA sok játékos lesz 1x, akkor pl gmx-nél nagyon lelaggolna.
és mivel a név lekérdezés is mindig lefut...
(az előre gondolkodók azt is megoldják(változóba mentik az egyszer lekérdezett nevet(és ha változik azt is változtatjáj))) - de nem ez a lényeg
mysql: hiába nagyon gyors, én nem úgy oldottam meg, sztem te se csináld azt.
attól hogy minden játékos változásnál (adat) lemented nem lesz \"biztosabb\" a játékos mentés.
(ha annyira akarod akkor pl 5-10 percenként csinálj mindenkiről mentést.)
na de visszatérve a témához ez így énszerintem nagyon pazarló és később laggoltató
na de ha neked csak hülyülésre kell a mode akkor egész nyugodtan :)
hi.
Cím: Laggoltat-e?
Írta: citromhun - 2015. február 10. - 20:22:45
Mind a két esetben nem.
Cím: Laggoltat-e?
Írta: PeterBlue - 2015. február 15. - 14:31:44
Elméletileg nem szabadna laggoltatnia, csak ha elhagyod az inik bezárását a mentések után. De akkor is elég sok idő után fog csak.