GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: xXCsucsuXx - 2018. Február 12. - 11:50:59

Cím: Lagg Mi miatt?
Írta: xXCsucsuXx - 2018. Február 12. - 11:50:59
Nekem olyan gondom lenne hogy volt egy mód ami a mai napig müködött de aztán elkezdett fagyni a szerver lassab objekt betöltést lassaban olvassa be a dialogot stb ez mi miatt lehet?
 
 
Cím: Lagg Mi miatt?
Írta: REPTA - 2018. Március 05. - 13:04:26
Attól függ miben mentesz dolgokat, és hogy te a timereket hogy kezeled. Illetve 1 server logot nyomathatnál, ha mysql-t használsz akkor sql logot is dobj. 
Cím: Lagg Mi miatt?
Írta: Amf - 2018. Március 05. - 16:25:41
Rengeteg mindentől lehet .. ha 100000000 objectet kell egyszerre betölteni, ne is csodálkozz.
 
Lehet szimplán a szerver laggol.
Cím: Lagg Mi miatt?
Írta: xXCsucsuXx - 2018. Március 05. - 17:46:22
a megoldás clans.hu :D de a leg nagyobb gond hogy rosz volt a pawno :D +a clans semmit se ér
Cím: Lagg Mi miatt?
Írta: Amf - 2018. Március 05. - 18:31:48
clansnal van teszt szerverem. 20+ playernél sincs semmi lagg, mysqles mód .. a pawnonak hogy van köze a lagghoz? ilyet még nem láttam
Cím: Lagg Mi miatt?
Írta: xXCsucsuXx - 2018. Március 05. - 19:52:03
nah a lényeg h van egy defensive editem csak teszt volt es a szerver elkezdettfagyni login spawnal aztan kicsereltem minden includet frissre és jo volt
Cím: Lagg Mi miatt?
Írta: Amf - 2018. Március 05. - 20:01:05
Include miatt lehetett. Annak annyi köze a pawnohoz hogy azzal fordítod át, és itt vége is
 
Egyébként az alapját a defensive módnak én írtam, alapjaiban jó, utána el lett baszva :D
Cím: Lagg Mi miatt?
Írta: xXCsucsuXx - 2018. Március 05. - 20:13:38
:D :D