GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Tomee - 2013. március 15. - 12:06:15

Cím: Lagg
Írta: Tomee - 2013. március 15. - 12:06:15
CSáó.
Egy szerveren mi okozhat laggot? Sok object? Timer?
Cím: Lagg
Írta: Zsolesszka - 2013. március 15. - 12:16:05
Jha.
Az indokolatlan adatmentés, minek olyan adatot menteni ami nem változott?
Sok felesleges timer fõleg az egy játékos adattal elindítotti SetTimerEx elindítása, és ennek le nem állítása ha kilép a játékos. (mert ha újabb játékos jön fel annak ismét újabb idõzítõ kerül elindításra ugyanazzal az azonosító számmal (playerid))
Helyette egy darab SetTimer majd for ciklus IsPlayerConnecteddel vagy foreach alkalmazása.
Sok mysql adatforgalom.
Kb. ennyi a szkriptileg elkövethetõ hibák.
Cím: Lagg
Írta: Tomee - 2013. március 15. - 12:17:46
Köszönöm, a segítséget