Hi.
Az a problémám, hogy van egy ladminom ugye.
Ebbe meg van csínálva a score mentése, ha ölök , de ha /setscore -t használok resi vagy reconnect után elveszik a /setscore val beállított score.
Meg lehet-e oldani, hogy elmentse ez a scorét amit /setscore val állítottam?
setscore:
dcmd_setscore(playerid,params[]) {
if(IsPlayerAdmin(playerid)) {
new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setscore [playerid] [pontok]\");
new player1 = strval(tmp), score = strval(tmp2), string[128];
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETSCORE\");
format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\'s\\\"-nak a pontját \'%d\'-ra\", pName(player1), score); SendClientMessage(playerid,blue,string);
if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította pontjaidat \'%d\'-ra\", pName(playerid), score); SendClientMessage(player1,blue,string); }
return SetPlayerScore(player1, score);
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
Válaszökat elõre is köszönöm!