Szerző Téma: Lábon lőnek anim  (Megtekintve 2554 alkalommal)

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
Lábon lőnek anim
« Dátum: 2016. augusztus 15. - 19:43:49 »
0 Show voters
Sziasztok! Ma irtam egy olyat ide a forumra, hogy ha fejbe lőnek meghalsz, segítőkész ember segített is :D
Most azért zaklatlak, ha valakit lábon lönek rakja animba vagyis [ha be kell álitani 40 hp alatt rakja be ]: (PlayerInfo[giveplayerid][Animban] == 1)
előre is köszönöm ! Aki tud/akar segítsen :D

Lábon lőnek anim
« Válasz #1 Dátum: 2016. augusztus 16. - 09:13:54 »
0 Show voters
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
new Float:pHP;
GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
if((pHP - amount) < 40.0)
ApplyAnimation(damagedid, ...)
//És a többi dolog, amit akarsz...
}

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
Lábon lőnek anim
« Válasz #2 Dátum: 2016. augusztus 16. - 09:35:43 »
0 Show voters
Nem igazán müködik  :-*
probáltam össze irni egyet ami nem igazán akar menni :/
igazábol ha lábon lőnek a player ezt kapja: (PlayerInfo[giveplayerid][Animban] == 1)

Lábon lőnek anim
« Válasz #3 Dátum: 2016. augusztus 16. - 11:30:57 »
0 Show voters
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
        new Float:pHP;
        GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
        if((pHP - amount) < 40.0)
        {
                PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1; //Átállítja a változót 1, azaz true, értékre
                ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
                SendClientMessage(playerid, -1(szín amilyet akarsz, most fehér), \"Lábon lőtted!\"); //Aki a sebzést adta annak írja ki
                SendClientMessage(damagedid, -1, \"Lábon lőttek!\"); //Aki a sebzést kapta annak írja ki
                //Vagy amilyen animációt akarsz
         }
}
« Utoljára szerkesztve: 2016. augusztus 16. - 11:54:21 írta anGeL »

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
Lábon lőnek anim
« Válasz #4 Dátum: 2016. augusztus 16. - 11:56:46 »
0 Show voters
Így nézd meg.
 

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
new Float:pHP;
GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
if((pHP - amount) < 40.0 && !PlayerInfo[damagedid][Animban]) {
if(bodypart != 7 && bodypart != 8) return 1;
PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1;
TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1);
SendClientMessage(damagedid, -1, \"RIP Láb!\");
}
return 1;
}

 
 :wave:
« Utoljára szerkesztve: 2016. augusztus 16. - 12:18:31 írta whadez »

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
Lábon lőnek anim
« Válasz #5 Dátum: 2016. augusztus 16. - 12:12:02 »
0 Show voters
error 017: undefined symbol \"BODY_PART_LEFT_LEG\"

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
Lábon lőnek anim
« Válasz #6 Dátum: 2016. augusztus 16. - 12:18:45 »
0 Show voters
Frissítettem a kódot, úgy nézd meg.  :wave:

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
Lábon lőnek anim
« Válasz #7 Dátum: 2016. augusztus 16. - 18:36:11 »
0 Show voters
whadez, ez megy tényleg 1 gond van vele.. animba lövöm és lassan elkezdi vissza fele dobálni... :/
ha elsőre lövöm, akkor nem de ha még 1x animba akkor buggol :/
« Utoljára szerkesztve: 2016. augusztus 16. - 18:49:42 írta idk28 »

Nem elérhető sza23

  • 346
    • Profil megtekintése
Lábon lőnek anim
« Válasz #8 Dátum: 2016. augusztus 16. - 20:25:41 »
0 Show voters
Az animból dobálja vissza?

Lábon lőnek anim
« Válasz #9 Dátum: 2016. augusztus 17. - 03:28:46 »
0 Show voters
Jah ismétlődik ilyen van amúgy
 
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);

 
probáld meg így
« Utoljára szerkesztve: 2016. augusztus 17. - 05:16:46 írta Kyosuke_Hiroshi »

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
Lábon lőnek anim
« Válasz #10 Dátum: 2016. augusztus 17. - 13:56:36 »
0 Show voters
error 017: undefined symbol \"bodypart\"
most kidobja ezt :/

Lábon lőnek anim
« Válasz #11 Dátum: 2016. augusztus 17. - 14:06:37 »
0 Show voters
A funkcio parameterei koze ird oda a bodypartot...

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
Lábon lőnek anim
« Válasz #12 Dátum: 2016. augusztus 17. - 14:18:22 »
0 Show voters
Idézetet írta: zsoolt997 date=1471435597\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62666\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A funkcio parameterei koze ird oda a bodypartot...
 
vagyis?

Lábon lőnek anim
« Válasz #13 Dátum: 2016. augusztus 17. - 21:31:18 »
0 Show voters
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid)

 
Helyett:
 
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
Lábon lőnek anim
« Válasz #14 Dátum: 2016. augusztus 18. - 09:45:25 »
0 Show voters
Nem értem... eddig nem volt így. most beírtam amit írtál és kidobja ezt :/..
error 021: symbol already defined: \"OnPlayerGiveDamage\"
 
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
     {
        new Float:pHP;
        GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
        if((pHP - amount) < 40.0 && !PlayerInfo[damagedid][Animban]) {
                if(bodypart != 7 && bodypart != 8) return 1;
                PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1;
                TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
                ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                SendClientMessage(damagedid, -1, \"RIP Láb!\");
        }
        return 1;
}

 

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
        new Float:pHP;
        GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
        if((pHP - amount) < 40.0 && !PlayerInfo[damagedid][Animban]) {
                if(bodypart != 7 && bodypart != 8) return 1;
                PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1;
                TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
                ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                SendClientMessage(damagedid, -1, \"RIP Láb!\");
        }
        return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal