GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: idk28 - 2016. Augusztus 15. - 19:43:49

Cím: Lábon lőnek anim
Írta: idk28 - 2016. Augusztus 15. - 19:43:49
Sziasztok! Ma irtam egy olyat ide a forumra, hogy ha fejbe lőnek meghalsz, segítőkész ember segített is :D
Most azért zaklatlak, ha valakit lábon lönek rakja animba vagyis [ha be kell álitani 40 hp alatt rakja be ]: (PlayerInfo[giveplayerid][Animban] == 1)
előre is köszönöm ! Aki tud/akar segítsen :D
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: zsoolt997 - 2016. Augusztus 16. - 09:13:54
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
new Float:pHP;
GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
if((pHP - amount) < 40.0)
ApplyAnimation(damagedid, ...)
//És a többi dolog, amit akarsz...
}
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: idk28 - 2016. Augusztus 16. - 09:35:43
Nem igazán müködik  :-*
probáltam össze irni egyet ami nem igazán akar menni :/
igazábol ha lábon lőnek a player ezt kapja: (PlayerInfo[giveplayerid][Animban] == 1)
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: John_Gates - 2016. Augusztus 16. - 11:30:57
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
        new Float:pHP;
        GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
        if((pHP - amount) < 40.0)
        {
                PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1; //Átállítja a változót 1, azaz true, értékre
                ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
                SendClientMessage(playerid, -1(szín amilyet akarsz, most fehér), \"Lábon lőtted!\"); //Aki a sebzést adta annak írja ki
                SendClientMessage(damagedid, -1, \"Lábon lőttek!\"); //Aki a sebzést kapta annak írja ki
                //Vagy amilyen animációt akarsz
         }
}
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: whadez - 2016. Augusztus 16. - 11:56:46
Így nézd meg.
 

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
new Float:pHP;
GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
if((pHP - amount) < 40.0 && !PlayerInfo[damagedid][Animban]) {
if(bodypart != 7 && bodypart != 8) return 1;
PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1;
TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1);
SendClientMessage(damagedid, -1, \"RIP Láb!\");
}
return 1;
}

 
 :wave:
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: idk28 - 2016. Augusztus 16. - 12:12:02
error 017: undefined symbol \"BODY_PART_LEFT_LEG\"
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: whadez - 2016. Augusztus 16. - 12:18:45
Frissítettem a kódot, úgy nézd meg.  :wave:
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: idk28 - 2016. Augusztus 16. - 18:36:11
whadez, ez megy tényleg 1 gond van vele.. animba lövöm és lassan elkezdi vissza fele dobálni... :/
ha elsőre lövöm, akkor nem de ha még 1x animba akkor buggol :/
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: sza23 - 2016. Augusztus 16. - 20:25:41
Az animból dobálja vissza?
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: Kyosuke_Hiroshi - 2016. Augusztus 17. - 03:28:46
Jah ismétlődik ilyen van amúgy
 
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);

 
probáld meg így
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: idk28 - 2016. Augusztus 17. - 13:56:36
error 017: undefined symbol \"bodypart\"
most kidobja ezt :/
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: zsoolt997 - 2016. Augusztus 17. - 14:06:37
A funkcio parameterei koze ird oda a bodypartot...
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: idk28 - 2016. Augusztus 17. - 14:18:22
Idézetet írta: zsoolt997 date=1471435597\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62666\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A funkcio parameterei koze ird oda a bodypartot...
 
vagyis?
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: zsoolt997 - 2016. Augusztus 17. - 21:31:18
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid)

 
Helyett:
 
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: idk28 - 2016. Augusztus 18. - 09:45:25
Nem értem... eddig nem volt így. most beírtam amit írtál és kidobja ezt :/..
error 021: symbol already defined: \"OnPlayerGiveDamage\"
 
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
     {
        new Float:pHP;
        GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
        if((pHP - amount) < 40.0 && !PlayerInfo[damagedid][Animban]) {
                if(bodypart != 7 && bodypart != 8) return 1;
                PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1;
                TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
                ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                SendClientMessage(damagedid, -1, \"RIP Láb!\");
        }
        return 1;
}

 

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
        new Float:pHP;
        GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
        if((pHP - amount) < 40.0 && !PlayerInfo[damagedid][Animban]) {
                if(bodypart != 7 && bodypart != 8) return 1;
                PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1;
                TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
                ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                SendClientMessage(damagedid, -1, \"RIP Láb!\");
        }
        return 1;
}
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: Kyosuke_Hiroshi - 2016. Augusztus 18. - 10:30:34
2x van benne
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: idk28 - 2016. Augusztus 18. - 11:05:21
öhh nem igazán :(
1x van az hogy, ha fejbe lőnek meghalsz
és ha lábon anim.
2 sor van 2x, amit elözőleg irtam pawno kódba.
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: Kyosuke_Hiroshi - 2016. Augusztus 18. - 11:24:46

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)

 
Ez van benne 2x....
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: idk28 - 2016. Augusztus 18. - 12:26:20
igen benne van, de mind kettőnek külön a levezetője.. ha egyiket kitörlöm akkor nem megy, ha valakit fejbe lőnek egybol haljon. vagy ha a másikat törlöm akkor az anim nem megy :/
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: Kyosuke_Hiroshi - 2016. Augusztus 18. - 17:47:37
Talán akkor tedd őket egy helyre.... a 2 tartalmát másold át 1 fuggvény alá
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: idk28 - 2016. Augusztus 18. - 18:06:12
hmm, ez nem igen jön össze... a zárojeleknél hiba van.. én ehez nem értek :(
Max majd ha valaki leirja [ nem csicskáztatni akarok evel senkit ]
 
    public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount)
    {
        if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 9)
        {
            SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
        }
        return 1;
    }

 

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
        new Float:pHP;
        GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
        if((pHP - amount) < 40.0 && !PlayerInfo[damagedid][Animban]) {
                if(bodypart != 7 && bodypart != 8) return 1;
                PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1;
                TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
                ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1);
                SendClientMessage(damagedid, -1, \"RIP Láb!\");
        }
        return 1;
}

 
utólag sikerült valahogy error nélkül.. meg néznétek így jó?
 
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
        new Float:pHP;
        GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
        if((pHP - amount) < 40.0 && !PlayerInfo[damagedid][Animban]) {
                if(bodypart != 7 && bodypart != 8) return 1;
                PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1;
                TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
                ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                SendClientMessage(damagedid, -1, \"RIP Láb!\");
                if(bodypart != 9) return 1;
                SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
                      }
        return 1;
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: Kyosuke_Hiroshi - 2016. Augusztus 18. - 20:03:17

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
        if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 9)
        {
            SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
   return 1;
        }
        new Float:pHP;
        GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
        if((pHP - amount) < 40.0 && !PlayerInfo[damagedid][Animban]) {
                if(bodypart != 7 && bodypart != 8) return 1;
                PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1;
                TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
                ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1);
                SendClientMessage(damagedid, -1, \"RIP Láb!\");
        }
        return 1;
}
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: idk28 - 2016. Augusztus 19. - 07:39:49
error 017: undefined symbol \"issuerid\"
 a 3 sorban vagyis
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 9)
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: ZyZu. - 2016. Augusztus 19. - 07:45:08
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 9)

 
remélem így működik, de javítsatok ha tévedek.
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: idk28 - 2016. Augusztus 19. - 09:57:54
xD... most ha valakit fejbe lövök és halok meg xd.
anim rendszer müködik köszönöm!
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: Kyosuke_Hiroshi - 2016. Augusztus 19. - 15:37:55

SetPlayerHealth(damagedid, 0.0);
Cím: Lábon lőnek anim
Írta: blackdog476 - 2016. Augusztus 21. - 13:10:53
Idézetet írta: idk28 date=1471593474\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62666\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
xD... most ha valakit fejbe lövök és halok meg xd.
anim rendszer müködik köszönöm!
 
Túl komoly vagy ahogy látom.
Azért Te halsz meg valószínűleg, mert nem annak a játékosnak az életét vetted le, akit megsebeztél (damagedid - ha tudsz angolul (ami alap lenne, ha programozni akarsz) akkor ebből egyértelmű lenne hogy mit jelent) hanem a saját életedet.