-
Sziasztok! Ma irtam egy olyat ide a forumra, hogy ha fejbe lőnek meghalsz, segítőkész ember segített is :D
Most azért zaklatlak, ha valakit lábon lönek rakja animba vagyis [ha be kell álitani 40 hp alatt rakja be ]: (PlayerInfo[giveplayerid][Animban] == 1)
előre is köszönöm ! Aki tud/akar segítsen :D
-
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
new Float:pHP;
GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
if((pHP - amount) < 40.0)
ApplyAnimation(damagedid, ...)
//És a többi dolog, amit akarsz...
}
-
Nem igazán müködik :-*
probáltam össze irni egyet ami nem igazán akar menni :/
igazábol ha lábon lőnek a player ezt kapja: (PlayerInfo[giveplayerid][Animban] == 1)
-
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
new Float:pHP;
GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
if((pHP - amount) < 40.0)
{
PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1; //Átállítja a változót 1, azaz true, értékre
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
SendClientMessage(playerid, -1(szín amilyet akarsz, most fehér), \"Lábon lőtted!\"); //Aki a sebzést adta annak írja ki
SendClientMessage(damagedid, -1, \"Lábon lőttek!\"); //Aki a sebzést kapta annak írja ki
//Vagy amilyen animációt akarsz
}
}
-
Így nézd meg.
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
new Float:pHP;
GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
if((pHP - amount) < 40.0 && !PlayerInfo[damagedid][Animban]) {
if(bodypart != 7 && bodypart != 8) return 1;
PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1;
TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1);
SendClientMessage(damagedid, -1, \"RIP Láb!\");
}
return 1;
}
:wave:
-
error 017: undefined symbol \"BODY_PART_LEFT_LEG\"
-
Frissítettem a kódot, úgy nézd meg. :wave:
-
whadez, ez megy tényleg 1 gond van vele.. animba lövöm és lassan elkezdi vissza fele dobálni... :/
ha elsőre lövöm, akkor nem de ha még 1x animba akkor buggol :/
-
Az animból dobálja vissza?
-
Jah ismétlődik ilyen van amúgy
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
probáld meg így
-
error 017: undefined symbol \"bodypart\"
most kidobja ezt :/
-
A funkcio parameterei koze ird oda a bodypartot...
-
A funkcio parameterei koze ird oda a bodypartot...
vagyis?
-
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid)
Helyett:
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
-
Nem értem... eddig nem volt így. most beírtam amit írtál és kidobja ezt :/..
error 021: symbol already defined: \"OnPlayerGiveDamage\"
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
new Float:pHP;
GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
if((pHP - amount) < 40.0 && !PlayerInfo[damagedid][Animban]) {
if(bodypart != 7 && bodypart != 8) return 1;
PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1;
TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
SendClientMessage(damagedid, -1, \"RIP Láb!\");
}
return 1;
}
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
new Float:pHP;
GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
if((pHP - amount) < 40.0 && !PlayerInfo[damagedid][Animban]) {
if(bodypart != 7 && bodypart != 8) return 1;
PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1;
TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
SendClientMessage(damagedid, -1, \"RIP Láb!\");
}
return 1;
}
-
2x van benne
-
öhh nem igazán :(
1x van az hogy, ha fejbe lőnek meghalsz
és ha lábon anim.
2 sor van 2x, amit elözőleg irtam pawno kódba.
-
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
Ez van benne 2x....
-
igen benne van, de mind kettőnek külön a levezetője.. ha egyiket kitörlöm akkor nem megy, ha valakit fejbe lőnek egybol haljon. vagy ha a másikat törlöm akkor az anim nem megy :/
-
Talán akkor tedd őket egy helyre.... a 2 tartalmát másold át 1 fuggvény alá
-
hmm, ez nem igen jön össze... a zárojeleknél hiba van.. én ehez nem értek :(
Max majd ha valaki leirja [ nem csicskáztatni akarok evel senkit ]
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount)
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 9)
{
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
}
return 1;
}
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
new Float:pHP;
GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
if((pHP - amount) < 40.0 && !PlayerInfo[damagedid][Animban]) {
if(bodypart != 7 && bodypart != 8) return 1;
PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1;
TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1);
SendClientMessage(damagedid, -1, \"RIP Láb!\");
}
return 1;
}
utólag sikerült valahogy error nélkül.. meg néznétek így jó?
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
new Float:pHP;
GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
if((pHP - amount) < 40.0 && !PlayerInfo[damagedid][Animban]) {
if(bodypart != 7 && bodypart != 8) return 1;
PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1;
TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
SendClientMessage(damagedid, -1, \"RIP Láb!\");
if(bodypart != 9) return 1;
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
}
return 1;
-
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 9)
{
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
return 1;
}
new Float:pHP;
GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
if((pHP - amount) < 40.0 && !PlayerInfo[damagedid][Animban]) {
if(bodypart != 7 && bodypart != 8) return 1;
PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1;
TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1);
SendClientMessage(damagedid, -1, \"RIP Láb!\");
}
return 1;
}
-
error 017: undefined symbol \"issuerid\"
a 3 sorban vagyis
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 9)
-
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 9)
remélem így működik, de javítsatok ha tévedek.
-
xD... most ha valakit fejbe lövök és halok meg xd.
anim rendszer müködik köszönöm!
-
SetPlayerHealth(damagedid, 0.0);
-
xD... most ha valakit fejbe lövök és halok meg xd.
anim rendszer müködik köszönöm!
Túl komoly vagy ahogy látom.
Azért Te halsz meg valószínűleg, mert nem annak a játékosnak az életét vetted le, akit megsebeztél (damagedid - ha tudsz angolul (ami alap lenne, ha programozni akarsz) akkor ebből egyértelmű lenne hogy mit jelent) hanem a saját életedet.