GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: System - 2015. január 04. - 10:49:44

Cím: Láblövés
Írta: System - 2015. január 04. - 10:49:44
Sziasztok!Szeretnék kérni egy láblövés scriptet.Nos ha lábon lövik az illetőt animba essen.Előre is köszi a segítséget
Cím: Láblövés
Írta: Flash - 2015. január 04. - 11:00:36
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart) {
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID) {
if(bodypart == 5 || bodypart == 6) {
   // Animációba esés
    }
}
return 1;
}
Cím: Láblövés
Írta: System - 2015. január 04. - 11:34:33
   
 public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart) {
            if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID) {
                    if(bodypart == 5 || bodypart == 6) {
            ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Dieing of Crack
                    }
            }
            return 1;
    }

 
Így nem jó.Most lehet én rontottam el de nem esik animba.Esetleg valami injured vagy Crack animot tudsz oda rakni?Vagy valami fegyver id-t oda kell tenni?
Cím: Láblövés
Írta: Flash - 2015. január 04. - 11:42:00
ApplyAnimation(playerid
helyett:
ApplyAnimation(damagedid
Cím: Láblövés
Írta: System - 2015. január 04. - 11:50:35
   public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart) {
            if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID) {
                    if(bodypart == 5 || bodypart == 6) {
            ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Dieing of Crack
                    }
            }
            return 1;
    }

 
Így sem esik animba..
Cím: Láblövés
Írta: Cappsy - 2015. január 04. - 11:58:27
OnPlayerTakeDamage
Ezt kéne használni.. :D
 
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID )
    {
    if(bodypart == 5 || bodypart == 6)
    {
    ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Dieing of Crack
    }
    }
    return 1;
}

 
De ne öljetek meg ha rossz, két éve pawno nélkül, egy jegyzet tömbe érted :D
Cím: Láblövés
Írta: System - 2015. január 04. - 12:08:51
error 025: function heading differs from prototype
error 021: symbol already defined: \"OnPlayerTakeDamage\"
Cím: Láblövés
Írta: Cappsy - 2015. január 04. - 12:10:54
Már egyszer szerepel ez az eljárás. Keresd ki és illeszd be alá az általam leírtat. :) Csak figyelj arra, hogy helyesen legyen..
Ha nem megy illeszd be és megcsinálom :)
Cím: Láblövés
Írta: System - 2015. január 04. - 12:27:24
//====Fejlövés=== LÁB lövés====
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && (weaponid == 34 || weaponid == 33 || weaponid == 24 || weaponid == 31 || weaponid == 30) && bodypart == 9)
    {
         SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
         new stringa[MAX_PLAYER_NAME+40];
         new name[MAX_PLAYER_NAME];
         GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
        //format(stringa, sizeof(stringa), \"[ ! ] Fejbe lőttek\", name);
         SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF,stringa);
    }
    return 1;
}
    public OnPlayerTakeDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart) {
            if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID) {
                    if(bodypart == 5 || bodypart == 6) {
            ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Dieing of Crack
                    }
            }
            return 1;
    }
Cím: Láblövés
Írta: Cappsy - 2015. január 04. - 12:30:16
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && (weaponid == 34 || weaponid == 33 || weaponid == 24 || weaponid == 31 || weaponid == 30) && bodypart == 9)
    {
         SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
         new stringa[MAX_PLAYER_NAME+40];
         new name[MAX_PLAYER_NAME];
         GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
        //format(stringa, sizeof(stringa), \"[ ! ] Fejbe lőttek\", name);
         SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF,stringa);
    }
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && ((bodypart == 5 || bodypart == 6)))
    {
    ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Dieing of Crack
    }
    return 1;
}

 
Ezzel cseréld ki az egész sort amit bemásoltál :)
Cím: Láblövés
Írta: System - 2015. január 04. - 12:54:02
még mindig az a hiba
Cím: Láblövés
Írta: Cappsy - 2015. január 04. - 12:55:39
Hogy? Amit leírtál, az lehetetlen. Küld el privát üzenetbe a játékmódot mostmár megnézem..
Cím: Láblövés
Írta: System - 2015. január 04. - 13:36:33
Nem errorozik viszont nem jó...
Cím: Láblövés
Írta: citromhun - 2015. január 04. - 13:41:37
Nem \"esik\" animba?
Cím: Láblövés
Írta: Cappsy - 2015. január 04. - 13:43:54
Mindj kiderül most küldtem el neki a módot, melyben megcsináltam
Cím: Láblövés
Írta: System - 2015. január 04. - 13:55:26
Hát nem \"esik\" animba
Cím: Láblövés
Írta: Flash - 2015. január 04. - 13:58:08
Szerintem az animációban lesz a hiba. Nem írtál el valamit benne, vagy letesztelted egy paranccsal hogy működik?
Cím: Láblövés
Írta: Cappsy - 2015. január 04. - 13:58:13
Egy SCM-et tolj már az anim alá kíváncsi vagyok, hogy egyáltalán le fut-e?
Re: Megoldottam