Szerző Téma: Láblövés  (Megtekintve 1647 alkalommal)

Nem elérhető System

  • 406
    • Profil megtekintése
Láblövés
« Dátum: 2015. január 04. - 10:49:44 »
0 Show voters
Sziasztok!Szeretnék kérni egy láblövés scriptet.Nos ha lábon lövik az illetőt animba essen.Előre is köszi a segítséget
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 04. - 10:58:00 írta ƒlaﻛh »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Láblövés
« Válasz #1 Dátum: 2015. január 04. - 11:00:36 »
0 Show voters
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart) {
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID) {
if(bodypart == 5 || bodypart == 6) {
   // Animációba esés
    }
}
return 1;
}

Nem elérhető System

  • 406
    • Profil megtekintése
Láblövés
« Válasz #2 Dátum: 2015. január 04. - 11:34:33 »
0 Show voters
   
 public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart) {
            if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID) {
                    if(bodypart == 5 || bodypart == 6) {
            ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Dieing of Crack
                    }
            }
            return 1;
    }

 
Így nem jó.Most lehet én rontottam el de nem esik animba.Esetleg valami injured vagy Crack animot tudsz oda rakni?Vagy valami fegyver id-t oda kell tenni?
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 04. - 11:36:25 írta System »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Láblövés
« Válasz #3 Dátum: 2015. január 04. - 11:42:00 »
0 Show voters
ApplyAnimation(playerid
helyett:
ApplyAnimation(damagedid

Nem elérhető System

  • 406
    • Profil megtekintése
Láblövés
« Válasz #4 Dátum: 2015. január 04. - 11:50:35 »
0 Show voters
   public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart) {
            if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID) {
                    if(bodypart == 5 || bodypart == 6) {
            ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Dieing of Crack
                    }
            }
            return 1;
    }

 
Így sem esik animba..

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Láblövés
« Válasz #5 Dátum: 2015. január 04. - 11:58:27 »
0 Show voters
OnPlayerTakeDamage
Ezt kéne használni.. :D
 
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID )
    {
    if(bodypart == 5 || bodypart == 6)
    {
    ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Dieing of Crack
    }
    }
    return 1;
}

 
De ne öljetek meg ha rossz, két éve pawno nélkül, egy jegyzet tömbe érted :D
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 04. - 12:19:15 írta Caρρsy »

Nem elérhető System

  • 406
    • Profil megtekintése
Láblövés
« Válasz #6 Dátum: 2015. január 04. - 12:08:51 »
0 Show voters
error 025: function heading differs from prototype
error 021: symbol already defined: \"OnPlayerTakeDamage\"

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Láblövés
« Válasz #7 Dátum: 2015. január 04. - 12:10:54 »
0 Show voters
Már egyszer szerepel ez az eljárás. Keresd ki és illeszd be alá az általam leírtat. :) Csak figyelj arra, hogy helyesen legyen..
Ha nem megy illeszd be és megcsinálom :)

Nem elérhető System

  • 406
    • Profil megtekintése
Láblövés
« Válasz #8 Dátum: 2015. január 04. - 12:27:24 »
0 Show voters
//====Fejlövés=== LÁB lövés====
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && (weaponid == 34 || weaponid == 33 || weaponid == 24 || weaponid == 31 || weaponid == 30) && bodypart == 9)
    {
         SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
         new stringa[MAX_PLAYER_NAME+40];
         new name[MAX_PLAYER_NAME];
         GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
        //format(stringa, sizeof(stringa), \"[ ! ] Fejbe lőttek\", name);
         SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF,stringa);
    }
    return 1;
}
    public OnPlayerTakeDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart) {
            if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID) {
                    if(bodypart == 5 || bodypart == 6) {
            ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Dieing of Crack
                    }
            }
            return 1;
    }

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Láblövés
« Válasz #9 Dátum: 2015. január 04. - 12:30:16 »
0 Show voters
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && (weaponid == 34 || weaponid == 33 || weaponid == 24 || weaponid == 31 || weaponid == 30) && bodypart == 9)
    {
         SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
         new stringa[MAX_PLAYER_NAME+40];
         new name[MAX_PLAYER_NAME];
         GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
        //format(stringa, sizeof(stringa), \"[ ! ] Fejbe lőttek\", name);
         SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF,stringa);
    }
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && ((bodypart == 5 || bodypart == 6)))
    {
    ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Dieing of Crack
    }
    return 1;
}

 
Ezzel cseréld ki az egész sort amit bemásoltál :)

Nem elérhető System

  • 406
    • Profil megtekintése
Láblövés
« Válasz #10 Dátum: 2015. január 04. - 12:54:02 »
0 Show voters
még mindig az a hiba

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Láblövés
« Válasz #11 Dátum: 2015. január 04. - 12:55:39 »
0 Show voters
Hogy? Amit leírtál, az lehetetlen. Küld el privát üzenetbe a játékmódot mostmár megnézem..

Nem elérhető System

  • 406
    • Profil megtekintése
Láblövés
« Válasz #12 Dátum: 2015. január 04. - 13:36:33 »
0 Show voters
Nem errorozik viszont nem jó...

Láblövés
« Válasz #13 Dátum: 2015. január 04. - 13:41:37 »
0 Show voters
Nem \"esik\" animba?

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Láblövés
« Válasz #14 Dátum: 2015. január 04. - 13:43:54 »
0 Show voters
Mindj kiderül most küldtem el neki a módot, melyben megcsináltam

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal