Szerző Téma: Külso fájl használata  (Megtekintve 2074 alkalommal)

bala994

  • Vendég
Külso fájl használata
« Dátum: 2010. március 15. - 15:49:04 »
0 Show voters
Külso fájlban szeretném tárolni az autók kordinátáit.Egy alap játékmódot át is írtam.
 
#include <a_samp>
#include <core>
#include <float>
#include \"gl_common.inc\"
#include \"gl_spawns.inc\"
#pragma tabsize 0
 

new total_vehicles_from_files=0;
// SPECIAL
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/trains.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/pilots.txt\");
     // LAS VENTURAS
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_law.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_airport.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_gen.txt\");
   // SAN FIERRO
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_law.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_airport.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_gen.txt\");
   // LOS SANTOS
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_law.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_airport.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_inner.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_outer.txt\");
   // OTHER AREAS
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/whetstone.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/bone.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/flint.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/tierra.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/red_county.txt\");
   printf(\"Total vehicles from files: %d\",total_vehicles_from_files);
return 1;
}
A Pawno hibát észlel
C:\\Documents and Settings\\Mészáros.ASD-ACBDE1BE92B\\Asztal\\asd.pwn(4) : fatal error 100: cannot read from file: \"gl_common.inc\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

 
1 Error.
A code /code tageket ne felejtsd! Olvasd át a szabályzatot!

TrYp
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 17. - 17:06:24 írta TR!pL3 »

Nem elérhető ALIEN

  • 1163
    • Profil megtekintése
Külso fájl használata
« Válasz #1 Dátum: 2010. március 15. - 16:31:26 »
0 Show voters
Öh, öh, rakd be a pawn->include mappába. V,
Rakd a gamemodes mappába az .inc fájlt és a
 

\"gl_spawns.inc\"

 
körül töröld ki a \" \", <> jeleket vagy ami ott van.

Külso fájl használata
« Válasz #2 Dátum: 2010. március 15. - 16:33:02 »
0 Show voters


 
közé rakd be ha bemásolsz valamit. 8)
rámis rámszoltak :D

bala994

  • Vendég
Külso fájl használata
« Válasz #3 Dátum: 2010. március 15. - 19:25:22 »
0 Show voters
A hiba még mindig fenn áll úgyhogy várom a tippeket.

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Külso fájl használata
« Válasz #4 Dátum: 2010. március 15. - 19:27:38 »
0 Show voters
Másold be a gl_spawns.inc fájlt a pawno/includes mappába.

Nem elérhető ALIEN

  • 1163
    • Profil megtekintése
Külso fájl használata
« Válasz #5 Dátum: 2010. március 16. - 13:54:50 »
0 Show voters
Idézetet írta: Iceaac date=1268677658\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"993\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Másold be a gl_spawns.inc fájlt a pawno/includes mappába.
 
Azt már tudja. Szerinted a többi mért jó?
Nekem is sok bajom van ezekkel...
Van egy .inc amit meg kell nyitnia
és a felét megnyitja a másik felére
meg \"fatal errorozik\". (sz*r)

Külso fájl használata
« Válasz #6 Dátum: 2010. március 17. - 14:32:41 »
0 Show voters
a lámaság elso jelei
csak meg kéne nézni, hogy hogy van egy-egy eredeti, kye által írt scriptben.
ha a szervermappádban van egy \"includes\" mappa, akkor pl ezt lehet csinálni
 
#include \"../include/gl_common.inc\"
#include \"../include/gl_spawns.inc\"

bala994

  • Vendég
Külso fájl használata
« Válasz #7 Dátum: 2010. március 17. - 16:13:25 »
0 Show voters
Még így sem megy.http://kepfeltoltes.hu/100317/sad_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Nem,nem vagyok láma.

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Külso fájl használata
« Válasz #8 Dátum: 2010. március 17. - 17:23:54 »
0 Show voters
Idézetet írta: bala994 date=1268838805\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"993\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Még így sem megy.http://kepfeltoltes.hu/100317/sad_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Nem,nem vagyok láma.
 
http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3905.msg44273#msg44273  :mistrust:
+
#include <gl_common>

Nem elérhető ALIEN

  • 1163
    • Profil megtekintése
Külso fájl használata
« Válasz #9 Dátum: 2010. március 17. - 18:49:12 »
0 Show voters
Rakd be a gamemodes mappába az .inc fáljt, és így írd be a módba:
 

#include gl_common
#include gl_spawns

 
És válaszolj hogy jó-e!!!!!

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Külso fájl használata
« Válasz #10 Dátum: 2010. március 17. - 20:14:06 »
0 Show voters
Idézetet írta: ALIEN date=1268848152\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"993\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Rakd be a gamemodes mappába az .inc fáljt, és így írd be a módba:
 

#include gl_common
#include gl_spawns

 
És válaszolj hogy jó-e!!!!!
 
A gamemodes mappába biztos ne, vagy a pawno -> include mappádba, vagy pedig a szervermappád includes mappájába( az alap szervercsomagban található egy olyan mappa, és benne is van ), de az utóbbi esetben a beágyazás :
 
#include \"../includes/gl_common.inc\"

 
ZeRo

GroX

  • Vendég
Külso fájl használata
« Válasz #11 Dátum: 2010. március 17. - 20:21:04 »
0 Show voters
Idézetet írta: ALIEN date=1268848152\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"993\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Rakd be a gamemodes mappába az .inc fáljt, és így írd be a módba:
 

#include gl_common
#include gl_spawns

 
És válaszolj hogy jó-e!!!!!
 
Semmi értelme.
JÓ megoldás:
 

 

Még így sem megy.http://kepfeltoltes.hu/100317/sad_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Nem,nem vagyok láma.
 
[/quote]
http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3905.msg44273#msg44273  :mistrust:
+
#include <gl_common>
 
[/quote]
Már 3szor montuk h másold be az includes mappába és így ágyazd be:
#include <gl_common>
Nem mintha arra válaszolnál.
Komolyan mondom röhögök ezen...
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 17. - 20:23:24 írta GroX »

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Külso fájl használata
« Válasz #12 Dátum: 2010. március 17. - 20:23:15 »
0 Show voters
Idézetet írta: GroX date=1268853664\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"993\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Rakd be a gamemodes mappába az .inc fáljt, és így írd be a módba:
 

#include gl_common
#include gl_spawns

 
És válaszolj hogy jó-e!!!!!
 
Semmi értelme.
JÓ megoldás:
 

Még így sem megy.http://kepfeltoltes.hu/100317/sad_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Nem,nem vagyok láma.
 
[/quote]
http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3905.msg44273#msg44273  :mistrust:
+
#include <gl_common>
 
[/quote]
Már 3szor montuk h másold be az includes mappába és így ágyazd be:
#include <gl_common>
Nem mintha arra válaszolnál.
Komolyan mondom röhögök ezen...
 
[/quote]
Miért is? Am fárasztó már ez a téma..

GroX

  • Vendég
Külso fájl használata
« Válasz #13 Dátum: 2010. március 17. - 20:32:03 »
0 Show voters
Ice a dolgokat nem neked montam csak a HSZ-edet beidéztem hogy mit kellene csinálni.

bala994

  • Vendég
Külso fájl használata
« Válasz #14 Dátum: 2010. március 20. - 21:35:18 »
0 Show voters
Azért kössz a segítséget.Lezárom a témát!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal