Külso fájlban szeretném tárolni az autók kordinátáit.Egy alap játékmódot át is írtam.
#include <a_samp>
#include <core>
#include <float>
#include \"gl_common.inc\"
#include \"gl_spawns.inc\"
#pragma tabsize 0
new total_vehicles_from_files=0;
// SPECIAL
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/trains.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/pilots.txt\");
// LAS VENTURAS
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_law.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_airport.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_gen.txt\");
// SAN FIERRO
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_law.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_airport.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_gen.txt\");
// LOS SANTOS
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_law.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_airport.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_inner.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_outer.txt\");
// OTHER AREAS
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/whetstone.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/bone.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/flint.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/tierra.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/red_county.txt\");
printf(\"Total vehicles from files: %d\",total_vehicles_from_files);
return 1;
}
A Pawno hibát észlel
C:\\Documents and Settings\\Mészáros.ASD-ACBDE1BE92B\\Asztal\\asd.pwn(4) : fatal error 100: cannot read from file: \"gl_common.inc\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
A code /code tageket ne felejtsd! Olvasd át a szabályzatot!
TrYp
a lámaság elso jelei
csak meg kéne nézni, hogy hogy van egy-egy eredeti, kye által írt scriptben.
ha a szervermappádban van egy \"includes\" mappa, akkor pl ezt lehet csinálni
#include \"../include/gl_common.inc\"
#include \"../include/gl_spawns.inc\"
Rakd be a gamemodes mappába az .inc fáljt, és így írd be a módba:
#include gl_common
#include gl_spawns
És válaszolj hogy jó-e!!!!!
Rakd be a gamemodes mappába az .inc fáljt, és így írd be a módba:
#include gl_common
#include gl_spawns
És válaszolj hogy jó-e!!!!!
A gamemodes mappába biztos ne, vagy a pawno -> include mappádba, vagy pedig a szervermappád includes mappájába( az alap szervercsomagban található egy olyan mappa, és benne is van ), de az utóbbi esetben a beágyazás :
#include \"../includes/gl_common.inc\"
ZeRo
Rakd be a gamemodes mappába az .inc fáljt, és így írd be a módba:
#include gl_common
#include gl_spawns
És válaszolj hogy jó-e!!!!!
Semmi értelme.
JÓ megoldás:
Még így sem megy.http://kepfeltoltes.hu/100317/sad_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Nem,nem vagyok láma.
[/quote]
http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3905.msg44273#msg44273 :mistrust:
+
#include <gl_common>
[/quote]
Már 3szor montuk h másold be az includes mappába és így ágyazd be:
#include <gl_common>
Nem mintha arra válaszolnál.
Komolyan mondom röhögök ezen...