GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: bala994 - 2010. március 15. - 15:49:04

Cím: Külso fájl használata
Írta: bala994 - 2010. március 15. - 15:49:04
Külso fájlban szeretném tárolni az autók kordinátáit.Egy alap játékmódot át is írtam.
 
#include <a_samp>
#include <core>
#include <float>
#include \"gl_common.inc\"
#include \"gl_spawns.inc\"
#pragma tabsize 0
 

new total_vehicles_from_files=0;
// SPECIAL
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/trains.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/pilots.txt\");
     // LAS VENTURAS
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_law.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_airport.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_gen.txt\");
   // SAN FIERRO
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_law.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_airport.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_gen.txt\");
   // LOS SANTOS
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_law.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_airport.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_inner.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_outer.txt\");
   // OTHER AREAS
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/whetstone.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/bone.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/flint.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/tierra.txt\");
   total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/red_county.txt\");
   printf(\"Total vehicles from files: %d\",total_vehicles_from_files);
return 1;
}
A Pawno hibát észlel
C:\\Documents and Settings\\Mészáros.ASD-ACBDE1BE92B\\Asztal\\asd.pwn(4) : fatal error 100: cannot read from file: \"gl_common.inc\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

 
1 Error.
A code /code tageket ne felejtsd! Olvasd át a szabályzatot!

TrYp
Cím: Külso fájl használata
Írta: ALIEN - 2010. március 15. - 16:31:26
Öh, öh, rakd be a pawn->include mappába. V,
Rakd a gamemodes mappába az .inc fájlt és a
 

\"gl_spawns.inc\"

 
körül töröld ki a \" \", <> jeleket vagy ami ott van.
Cím: Külso fájl használata
Írta: petizje - 2010. március 15. - 16:33:02


 
közé rakd be ha bemásolsz valamit. 8)
rámis rámszoltak :D
Cím: Külso fájl használata
Írta: bala994 - 2010. március 15. - 19:25:22
A hiba még mindig fenn áll úgyhogy várom a tippeket.
Cím: Külso fájl használata
Írta: Iceaac - 2010. március 15. - 19:27:38
Másold be a gl_spawns.inc fájlt a pawno/includes mappába.
Cím: Külso fájl használata
Írta: ALIEN - 2010. március 16. - 13:54:50
Idézetet írta: Iceaac date=1268677658\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"993\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Másold be a gl_spawns.inc fájlt a pawno/includes mappába.
 
Azt már tudja. Szerinted a többi mért jó?
Nekem is sok bajom van ezekkel...
Van egy .inc amit meg kell nyitnia
és a felét megnyitja a másik felére
meg \"fatal errorozik\". (sz*r)
Cím: Külso fájl használata
Írta: TengeriMalac - 2010. március 17. - 14:32:41
a lámaság elso jelei
csak meg kéne nézni, hogy hogy van egy-egy eredeti, kye által írt scriptben.
ha a szervermappádban van egy \"includes\" mappa, akkor pl ezt lehet csinálni
 
#include \"../include/gl_common.inc\"
#include \"../include/gl_spawns.inc\"
Cím: Külso fájl használata
Írta: bala994 - 2010. március 17. - 16:13:25
Még így sem megy.http://kepfeltoltes.hu/100317/sad_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Nem,nem vagyok láma.
Cím: Külso fájl használata
Írta: Iceaac - 2010. március 17. - 17:23:54
Idézetet írta: bala994 date=1268838805\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"993\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Még így sem megy.http://kepfeltoltes.hu/100317/sad_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Nem,nem vagyok láma.
 
http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3905.msg44273#msg44273  :mistrust:
+
#include <gl_common>
Cím: Külso fájl használata
Írta: ALIEN - 2010. március 17. - 18:49:12
Rakd be a gamemodes mappába az .inc fáljt, és így írd be a módba:
 

#include gl_common
#include gl_spawns

 
És válaszolj hogy jó-e!!!!!
Cím: Külso fájl használata
Írta: ZeRo - 2010. március 17. - 20:14:06
Idézetet írta: ALIEN date=1268848152\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"993\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Rakd be a gamemodes mappába az .inc fáljt, és így írd be a módba:
 

#include gl_common
#include gl_spawns

 
És válaszolj hogy jó-e!!!!!
 
A gamemodes mappába biztos ne, vagy a pawno -> include mappádba, vagy pedig a szervermappád includes mappájába( az alap szervercsomagban található egy olyan mappa, és benne is van ), de az utóbbi esetben a beágyazás :
 
#include \"../includes/gl_common.inc\"

 
ZeRo
Cím: Külso fájl használata
Írta: GroX - 2010. március 17. - 20:21:04
Idézetet írta: ALIEN date=1268848152\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"993\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Rakd be a gamemodes mappába az .inc fáljt, és így írd be a módba:
 

#include gl_common
#include gl_spawns

 
És válaszolj hogy jó-e!!!!!
 
Semmi értelme.
JÓ megoldás:
 

 

Még így sem megy.http://kepfeltoltes.hu/100317/sad_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Nem,nem vagyok láma.
 
[/quote]
http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3905.msg44273#msg44273  :mistrust:
+
#include <gl_common>
 
[/quote]
Már 3szor montuk h másold be az includes mappába és így ágyazd be:
#include <gl_common>
Nem mintha arra válaszolnál.
Komolyan mondom röhögök ezen...
Cím: Külso fájl használata
Írta: Iceaac - 2010. március 17. - 20:23:15
Idézetet írta: GroX date=1268853664\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"993\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Rakd be a gamemodes mappába az .inc fáljt, és így írd be a módba:
 

#include gl_common
#include gl_spawns

 
És válaszolj hogy jó-e!!!!!
 
Semmi értelme.
JÓ megoldás:
 

Még így sem megy.http://kepfeltoltes.hu/100317/sad_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Nem,nem vagyok láma.
 
[/quote]
http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3905.msg44273#msg44273  :mistrust:
+
#include <gl_common>
 
[/quote]
Már 3szor montuk h másold be az includes mappába és így ágyazd be:
#include <gl_common>
Nem mintha arra válaszolnál.
Komolyan mondom röhögök ezen...
 
[/quote]
Miért is? Am fárasztó már ez a téma..
Cím: Külso fájl használata
Írta: GroX - 2010. március 17. - 20:32:03
Ice a dolgokat nem neked montam csak a HSZ-edet beidéztem hogy mit kellene csinálni.
Cím: Külso fájl használata
Írta: bala994 - 2010. március 20. - 21:35:18
Azért kössz a segítséget.Lezárom a témát!