Szerző Téma: Különleges objectek.  (Megtekintve 3124 alkalommal)

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #15 Dátum: 2011. június 03. - 16:50:44 »
0 Show voters

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #16 Dátum: 2011. június 03. - 16:53:44 »
0 Show voters
Idézetet írta: Flash date=1307112644\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8533\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://solidfiles.com/d/383/
 
Az az inc. bajos
A modbol  a 192 . sort másold be ide

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #17 Dátum: 2011. június 03. - 16:58:18 »
0 Show voters
Leszedtem a flash-ét ,most meg erre ír warningot:
D:\\gta server\\samp03csvr_win32\\samp03csvr_win32\\gamemodes\\AirWaves.pwn(453) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
erre:
LoadMtaMap(\"Dragonmap.map\", true);

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #18 Dátum: 2011. június 03. - 16:59:51 »
0 Show voters
Idézetet írta: totar date=1307113098\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8533\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Leszedtem a flash-ét ,most meg erre ír warningot:
D:\\gta server\\samp03csvr_win32\\samp03csvr_win32\\gamemodes\\AirWaves.pwn(453) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
erre:
LoadMtaMap(\"Dragonmap.map\", true);
 
Az amugyis rossz inc,
Sscanf  bevan rakva? mert azis kéne hozzá

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #19 Dátum: 2011. június 03. - 18:48:29 »
0 Show voters
bevan de ez a hiba.
D:\\gta server\\samp03csvr_win32\\samp03csvr_win32\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #20 Dátum: 2011. június 03. - 18:50:01 »
0 Show voters
de a 192. sor másold már be  :D

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #21 Dátum: 2011. június 03. - 19:46:00 »
0 Show voters
de azt írja hogy az mta inc-be van a warning, nem a gm-be.
Meg linkelj már egy mta-t mert nekem az összesre hibát ír.

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #22 Dátum: 2011. június 03. - 20:02:25 »
0 Show voters
sok köze nincs az mta -nak hozzá
Egyébként volt olyan is hogy a modba jelezte a hibát ...
inc... http://solidfiles.com/d/eafe/
Mta 1.0.4 az kell hozzá

http://www.moddb.com/mods/multi-theft-auto-san-andreas/downloads/multi-theft-auto-san-andreas-104
Egyébként már nem tudom mit csináltál össze -vissza  :D

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #23 Dátum: 2011. június 03. - 20:09:14 »
0 Show voters
Na megcsináltam.
csak az a 1 warningot nem tudom,de enélkül is mükszik.
Lenne egy kérdésem:
Azt meglehet csinálni hogy kiszedem a scryptfiles mappábol a mapot, és átkonvertálom bele a módba?

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #24 Dátum: 2011. június 03. - 20:11:47 »
0 Show voters
Nem lehet konvertálni, mert nem lessz belölle semmi,,
Az új objecktes mapokat  mtamappal rakjuk be : ;)

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #25 Dátum: 2011. június 04. - 06:48:20 »
0 Show voters
ez a sorra ír warningot az incbe:
new col1, col2, colors[20], mods[80], mod[MAX_MODS];

Nem elérhető a]X[e

  • 538
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #26 Dátum: 2011. június 04. - 06:53:08 »
0 Show voters
Egy kicsit értelmesebben írd már le.. ;)

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #27 Dátum: 2011. június 04. - 07:34:03 »
0 Show voters
Itt az inc:
 

/*
Copyright 2010 Michael Dabski (mick88)
This script is my intelectual property. Please respect that and keep my credits where they are.
You are free to modify this script or use parts of the code as long as you give me credit for my work.
*/
/*
MTA .map loader by mick88
   Release 0.2
12th December 2010
  Requirements: SSCANF2 plugin by Y_Less
  Stock functions:
     LoadMtaMap(file[], convert03c)    - loads .map file
     UnloadMtaMap(file[])          - unloads previously loaded .map file
     UnloadAll()                     - unloads all .map files
     IsMapLoaded(file[])             - returns true if map has been loaded (even if loaded partially)
  Supported map elements: objects, vehicles
  Supported object data: model, posX, posY, posZ, rotX, rotY, rotZ + SAMP 0.3c objects
  Supported vehicle data: model, paintjob, mods (upgrades), colors (2 colors),
               posX, posY, posZ, rotZ, interior, world (dimension),
               numberplate (0.3c only)
Changelog:
* 13th September 2010 ver 0.1:
- first release
* 12th December 2010 ver 0.2
-Added support for SA-MP 0.3c objects
-Added storing object/vehicle IDs
-Added function to unload single map
-This script is now an include
-Added support for custom vehicle numberplates (SA-MP 0.3c only)
-Added function to unload all current map files
-Added function checking if map is loaded
-Support for Incognito\'s streamer
    native UnloadMtaMap(file[MAX_MAP_FILE_PATH]);
    native LoadMtaMap(file[MAX_MAP_FILE_PATH], convert03c=false);
    native UnloadAll();
    native IsMapLoaded(file[MAX_MAP_FILE_PATH]);
   
*/
#include <sscanf2>
#define MAX_LOADED_ELEMENTS         5000   //Max number of vehicles + objects
#define MAX_MAP_FILE_PATH           80
#define VEHICLE_RESPAWN_DELAY       300
#define MAP_STREAM_DISTANCE          300.0
#if defined _streamer_included
    #define ADD_OBJECT(%1)             CreateDynamicObject(%1, interior, world, -1, MAP_STREAM_DISTANCE)
    #define DELETE_OBJECT(%1)          DestroyDynamicObject(%1)
#else                                   //Modify these if you use different streamer:
    #define ADD_OBJECT(%1)             CreateObject(%1, MAP_STREAM_DISTANCE)
#define DELETE_OBJECT(%1)           DestroyObject(%1)
#endif
#define MAX_MODS                14
#define MAX_NUMBERPLATE             9
#define ELEMENT_TYPE_NONE         0
#define ELEMENT_TYPE_OBJECT         1
#define ELEMENT_TYPE_VEHICLE      2
enum MapElement
{
eElementID,
eElementType,
eElementSource[MAX_MAP_FILE_PATH]
}
new
Float: MapElements[MAX_LOADED_ELEMENTS][MapElement],
MinElementID = 0;
stock NextElementID()
{
Increment:
MinElementID++;
if (MinElementID == MAX_LOADED_ELEMENTS)
{
    print(\"ERROR: Cannot load any more map elements. Current maximum \"#MAX_LOADED_ELEMENTS\" has been reached!\");
return false;
}
if (MapElements[MinElementID][eElementType])    goto Increment;
return true;
}
// :::::::::::::::::::::::::: STOCK FUNCTIONS :::::::::::::::::::::::::::
stock UnloadMtaMap(file[])
{
new n;
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType] && strcmp(file, MapElements[id][eElementSource], false, MAX_MAP_FILE_PATH) == 0)
{
    switch (MapElements[id][eElementType])
    {
        case ELEMENT_TYPE_OBJECT:    DELETE_OBJECT(MapElements[id][eElementID]);
        case ELEMENT_TYPE_VEHICLE:  DestroyVehicle(MapElements[id][eElementID]);
    }
    MapElements[id][eElementID]       = 0;
    MapElements[id][eElementType]      = ELEMENT_TYPE_NONE;
    MapElements[id][eElementSource][0]    = \'\\0\';
    MinElementID                   = id;
}
return n;
}
stock IsMapLoaded(file[])
{
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType] && strcmp(file, MapElements[id][eElementSource], false, MAX_MAP_FILE_PATH) == 0) return true;
return false;
}
stock UnloadAll()
{
new n;
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType])
{
    switch (MapElements[id][eElementType])
    {
        case ELEMENT_TYPE_OBJECT:    DELETE_OBJECT(MapElements[id][eElementID]);
        case ELEMENT_TYPE_VEHICLE:  DestroyVehicle(MapElements[id][eElementID]);
    }
    MapElements[id][eElementID]       = 0;
    MapElements[id][eElementType]      = ELEMENT_TYPE_NONE;
    MapElements[id][eElementSource][0]    = \'\\0\';
    MinElementID                   = id;
}
return n;
}
stock LoadMtaMap(file[], convert03c=false)
{
if (!fexist(file) || MinElementID == MAX_LOADED_ELEMENTS)
{
    printf(\"Map %s cannot be loaded\", file);
return 0;
}
new File:MapFile=fopen(file),
n, string[400], numberplate[MAX_NUMBERPLATE],
Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz,
modelid, paintjob, interior, world,
t = GetTickCount();
while(fread(MapFile, string))
{
    if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'object\'\'model=\'d\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotX=\'f\'rotY=\'f\'rotZ=\'f\", modelid, interior, world, x, y, z, rx, ry, rz))
{
        if (convert03c)
        {
            switch(modelid)
       {
           case 14383..14483:    modelid += 4248;
         case 14770..14856:    modelid += 4063;
         case 14858..14871:    modelid += 4062;
         case 18000..18036:    modelid += 934;
         case 18038..18101:    modelid += 933;
         case 14872..14883:    modelid += 4163;
         case 14885..14891:    modelid += 4162;
         case 13590..13667:    modelid += 5142;
         case 14500..14522:    modelid += 4310;
         case 12835..12944:    modelid -= 6219;
         case 14892:       modelid += 5009;
       }
        }
        //modelid x y z rx ry rz interior world
        new objectid = ADD_OBJECT(modelid, x, y, z, rx, ry, rz);
        if (objectid == INVALID_OBJECT_ID) printf(\"Error, object could not be created. Make sure you don\'t exceed max number of objects. Use stramer if you need to create more than %d objects!\", MAX_OBJECTS);
        else
        {
            #if defined _streamer_included
           Streamer_SetFloatData(STREAMER_TYPE_OBJECT, objectid, E_STREAMER_DRAW_DISTANCE, MAP_STREAM_DISTANCE);
      #endif
            MapElements[MinElementID][eElementType]    = ELEMENT_TYPE_OBJECT;
            MapElements[MinElementID][eElementID]       = objectid;
            strcp(file, MapElements[MinElementID][eElementSource]);
            //MapElements[MinElementID][eElementSource]    = file;
            n++;
            //printf(\"Object %d loaded into slot %d\", objectid, MinElementID);
      if (!NextElementID())
      {
          fclose(MapFile);
         return n;
      }
        }
    }
    else if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'vehicle\'\'paintjob=\'d\'model=\'d\'plate=\'s[\"#MAX_NUMBERPLATE\"]\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotZ=\'f\", paintjob, modelid, numberplate, interior, world, x, y, z, rz))
    {
        new col1, col2, colors[20], mods[80], mod[MAX_MODS];
        sscanf(string, \"p<\\\">\'color=\'s[20] \", colors);
        sscanf(string, \"p<\\\">\'upgrades=\'s[80] \", mods);
        sscanf(colors, \"p<,>dd\", col1, col2);
        sscanf(mods, \"p<,>A<d>(0)[\"#MAX_MODS\"]\", mod);
       
        //modelid x y z rz col1 col2 paintjob interior world
   new vehicleid = CreateVehicle(modelid, x, y, z, rz, col1, col2, VEHICLE_RESPAWN_DELAY);
   if (vehicleid == INVALID_VEHICLE_ID) print(\"Vehicle failed to load! Check if you exceeded maximum of 2000 vehicles\");
   else
   {
       SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numberplate);
       SetVehicleToRespawn(vehicleid);
       for (new i; i < MAX_MODS; i++) if (mod) AddVehicleComponent(vehicleid, mod);
            ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob);
            LinkVehicleToInterior(vehicleid, interior);
            SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, world);
           
            MapElements[MinElementID][eElementType]    = ELEMENT_TYPE_VEHICLE;
            MapElements[MinElementID][eElementID]       = vehicleid;
            strcp(file, MapElements[MinElementID][eElementSource]);
            //MapElements[MinElementID][eElementSource]    = file;
            n++;
            //printf(\"Vehicle %d loaded into slot %d\", vehicleid, MinElementID);
      if (!NextElementID())
      {
          fclose(MapFile);
         return n;
      }
   }
    }
}
fclose(MapFile);
printf(\"%d items loaded from \'%s\' in %dms\", n, file, GetTickCount()-t);
return n;
}
stock strcp(from[], to[])
{
new i;
for (i = 0; from; i++) to = from;
to = \'\\0\';
}
/*
Copyright 2010 Michael Dabski (mick88)
This script is my intelectual property. Please respect that and keep my credits where they are.
You are free to modify this script or use parts of the code as long as you give me credit for my work.
*/

 
Ez a 192. sor:
 

new col1, col2, colors[20], mods[80], mod[MAX_MODS];

 
ez a warning:
 

D:\\gta server\\samp03csvr_win32\\samp03csvr_win32\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Warning.

 
help pls

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #28 Dátum: 2011. június 04. - 09:33:30 »
0 Show voters
De az inc-nek semmi baja, más a hiba

Nem elérhető Stray

  • 617
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #29 Dátum: 2011. június 04. - 09:35:59 »
0 Show voters
colors[20], mods[80], mod[MAX_MODS];[/quote]
Ezek közül valamelyiket más mérettel használod a módban.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal