GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: totar - 2011. június 02. - 19:15:28

Cím: Különleges objectek.
Írta: totar - 2011. június 02. - 19:15:28
Üdv.
Hogyan tudok ilyeneket berakni a szerverbe.
http://kepfeltoltes.hu/110201/sa-mp-144_www.kepfeltoltes.hu_.png
mert ilyen nekem nincs az mta-ba.
vagy milyn mta-ba van benne?
aki segítene azt megköszönném.
Cím: Különleges objectek.
Írta: a]X[e - 2011. június 02. - 19:19:35
Ezek az új objektek! (0.3c)
Cím: Különleges objectek.
Írta: totar - 2011. június 02. - 19:20:58
de ilyet hogy rakhatok a szerómba?
Vagy mivel?
Cím: Különleges objectek.
Írta: lusta19 - 2011. június 02. - 19:23:31
http://sampforum.hu/index.php?topic=11555.0
Cím: Különleges objectek.
Írta: totar - 2011. június 02. - 19:57:57
nekem nem sikerül.
pedig mindent ugy csináltam ahogy le van írva.
esetleg team wieverrel megtudnád oldani?
Cím: Különleges objectek.
Írta: a]X[e - 2011. június 02. - 20:02:52
Írd be a fórum keresõjébe: 0.3c objectek.. lesz egy csomó, keresgess! ;)
Cím: Különleges objectek.
Írta: lusta19 - 2011. június 02. - 20:10:10
Idézetet írta: ThaPlayah date=1307037772\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8533\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Írd be a fórum keresõjébe: 0.3c objectek.. lesz egy csomó, keresgess! ;)
 
MInek? feljebb van a link  :D
Amugy meg nem jol csináltál valamit akkor, sokan mondták már hogy mindent ugy csináltak , közbe rájöttek hogy mégse  :D
Cím: Különleges objectek.
Írta: totar - 2011. június 03. - 07:12:57
ezt írja ki amikor beírom:
public OnGameModeInit()
{
LoadMtaMap(\"stunt.map\", true);
stb.
D:\\gta server\\samp03csvr_win32\\samp03csvr_win32\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
help pls
Edit:
letöltöttem a 0.3c-s objecteket.
és rámegyek az exe-re és ezt írja ki:
Error
Load failed, libcurl.dll exsits in the GTA directroy. Please delete before continuing
                                                             OK
help
Cím: Különleges objectek.
Írta: Kovacs_Richard - 2011. június 03. - 10:03:09
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Objects_0.3c
am ha felveszel Skypeon megdumáljuk és akkor feljöhetsz a Rebornba és pakolhatsz magadnak OE tárgy rendszerrel :D és átküldöm a koordinátákat :) ha érdekel a dolog irj skypeon :)
skypeom: KovacsRicsi
Cím: Különleges objectek.
Írta: lusta19 - 2011. június 03. - 12:00:29
Idézetet írta: totar date=1307077977\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8533\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ezt írja ki amikor beírom:
public OnGameModeInit()
{
LoadMtaMap(\"stunt.map\", true);
stb.
D:\\gta server\\samp03csvr_win32\\samp03csvr_win32\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
help pls
Edit:
letöltöttem a 0.3c-s objecteket.
és rámegyek az exe-re és ezt írja ki:
Error
Load failed, libcurl.dll exsits in the GTA directroy. Please delete before continuing
                                                             OK
help
 
Mivel a a inc-t bekéne rakni a pawno --> include mappába , 
De ez is bele van irva , jól elolvastad  ;)
Másik meg hiába töltöd le,  azokat bekell másolni 1.0.4 es mta ba
LOL
Olvasd már el....http://sampforum.hu/index.php?topic=11555.0
Cím: Különleges objectek.
Írta: totar - 2011. június 03. - 16:26:22
de bele van téve az inc.
Cím: Különleges objectek.
Írta: lusta19 - 2011. június 03. - 16:29:19
de csak nem jó ;D
Mod elejére
 
#include <mtamap>
Cím: Különleges objectek.
Írta: totar - 2011. június 03. - 16:34:02
Azt is beleraktam!
#include <mtamap>
Cím: Különleges objectek.
Írta: lusta19 - 2011. június 03. - 16:40:20
Másod már be a 192-es sort...
Az inc-t honnan szedted??
Cím: Különleges objectek.
Írta: totar - 2011. június 03. - 16:48:46
innen :d
ez van az incbe:
 

/*
Copyright 2010 Michael Dabski (mick88)
This script is my intelectual property. Please respect that and keep my credits where they are.
You are free to modify this script or use parts of the code as long as you give me credit for my work.
*/
/*
MTA .map loader by mick88
   Release 0.2
12th December 2010
  Requirements: SSCANF2 plugin by Y_Less
  Stock functions:
     LoadMtaMap(file[], convert03c)    - loads .map file
     UnloadMtaMap(file[])          - unloads previously loaded .map file
     UnloadAll()                     - unloads all .map files
     IsMapLoaded(file[])             - returns true if map has been loaded (even if loaded partially)
  Supported map elements: objects, vehicles
  Supported object data: model, posX, posY, posZ, rotX, rotY, rotZ + SAMP 0.3c objects
  Supported vehicle data: model, paintjob, mods (upgrades), colors (2 colors),
               posX, posY, posZ, rotZ, interior, world (dimension),
               numberplate (0.3c only)
Changelog:
* 13th September 2010 ver 0.1:
- first release
* 12th December 2010 ver 0.2
-Added support for SA-MP 0.3c objects
-Added storing object/vehicle IDs
-Added function to unload single map
-This script is now an include
-Added support for custom vehicle numberplates (SA-MP 0.3c only)
-Added function to unload all current map files
-Added function checking if map is loaded
-Support for Incognito\'s streamer
    native UnloadMtaMap(file[MAX_MAP_FILE_PATH]);
    native LoadMtaMap(file[MAX_MAP_FILE_PATH], convert03c=false);
    native UnloadAll();
    native IsMapLoaded(file[MAX_MAP_FILE_PATH]);
   
*/
#include <sscanf2>
#define MAX_LOADED_ELEMENTS         5000   //Max number of vehicles + objects
#define MAX_MAP_FILE_PATH           80
#define VEHICLE_RESPAWN_DELAY       300
#define MAP_STREAM_DISTANCE          300.0
#if defined _streamer_included
    #define ADD_OBJECT(%1)             CreateDynamicObject(%1, interior, world, -1, MAP_STREAM_DISTANCE)
    #define DELETE_OBJECT(%1)          DestroyDynamicObject(%1)
#else                                   //Modify these if you use different streamer:
    #define ADD_OBJECT(%1)             CreateObject(%1, MAP_STREAM_DISTANCE)
#define DELETE_OBJECT(%1)           DestroyObject(%1)
#endif
#define MAX_MODS                14
#define MAX_NUMBERPLATE             9
#define ELEMENT_TYPE_NONE         0
#define ELEMENT_TYPE_OBJECT         1
#define ELEMENT_TYPE_VEHICLE      2
enum MapElement
{
eElementID,
eElementType,
eElementSource[MAX_MAP_FILE_PATH]
}
new
Float: MapElements[MAX_LOADED_ELEMENTS][MapElement],
MinElementID = 0;
stock NextElementID()
{
Increment:
MinElementID++;
if (MinElementID == MAX_LOADED_ELEMENTS)
{
    print(\"ERROR: Cannot load any more map elements. Current maximum \"#MAX_LOADED_ELEMENTS\" has been reached!\");
return false;
}
if (MapElements[MinElementID][eElementType])    goto Increment;
return true;
}
// :::::::::::::::::::::::::: STOCK FUNCTIONS :::::::::::::::::::::::::::
stock UnloadMtaMap(file[])
{
new n;
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType] && strcmp(file, MapElements[id][eElementSource], false, MAX_MAP_FILE_PATH) == 0)
{
    switch (MapElements[id][eElementType])
    {
        case ELEMENT_TYPE_OBJECT:    DELETE_OBJECT(MapElements[id][eElementID]);
        case ELEMENT_TYPE_VEHICLE:  DestroyVehicle(MapElements[id][eElementID]);
    }
    MapElements[id][eElementID]       = 0;
    MapElements[id][eElementType]      = ELEMENT_TYPE_NONE;
    MapElements[id][eElementSource][0]    = \'\\0\';
    MinElementID                   = id;
}
return n;
}
stock IsMapLoaded(file[])
{
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType] && strcmp(file, MapElements[id][eElementSource], false, MAX_MAP_FILE_PATH) == 0) return true;
return false;
}
stock UnloadAll()
{
new n;
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType])
{
    switch (MapElements[id][eElementType])
    {
        case ELEMENT_TYPE_OBJECT:    DELETE_OBJECT(MapElements[id][eElementID]);
        case ELEMENT_TYPE_VEHICLE:  DestroyVehicle(MapElements[id][eElementID]);
    }
    MapElements[id][eElementID]       = 0;
    MapElements[id][eElementType]      = ELEMENT_TYPE_NONE;
    MapElements[id][eElementSource][0]    = \'\\0\';
    MinElementID                   = id;
}
return n;
}
stock LoadMtaMap(file[], convert03c=false)
{
if (!fexist(file) || MinElementID == MAX_LOADED_ELEMENTS)
{
    printf(\"Map %s cannot be loaded\", file);
return 0;
}
new File:MapFile=fopen(file),
n, string[400], numberplate[MAX_NUMBERPLATE],
Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz,
modelid, paintjob, interior, world,
t = GetTickCount();
while(fread(MapFile, string))
{
    if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'object\'\'model=\'d\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotX=\'f\'rotY=\'f\'rotZ=\'f\", modelid, interior, world, x, y, z, rx, ry, rz))
{
        if (convert03c)
        {
            switch(modelid)
       {
           case 14383..14483:    modelid += 4248;
         case 14770..14856:    modelid += 4063;
         case 14858..14871:    modelid += 4062;
         case 18000..18036:    modelid += 934;
         case 18038..18101:    modelid += 933;
         case 14872..14883:    modelid += 4163;
         case 14885..14891:    modelid += 4162;
         case 13590..13667:    modelid += 5142;
         case 14500..14522:    modelid += 4310;
         case 12835..12944:    modelid -= 6219;
         case 14892:       modelid += 5009;
       }
        }
        //modelid x y z rx ry rz interior world
        new objectid = ADD_OBJECT(modelid, x, y, z, rx, ry, rz);
        if (objectid == INVALID_OBJECT_ID) printf(\"Error, object could not be created. Make sure you don\'t exceed max number of objects. Use stramer if you need to create more than %d objects!\", MAX_OBJECTS);
        else
        {
            #if defined _streamer_included
           Streamer_SetFloatData(STREAMER_TYPE_OBJECT, objectid, E_STREAMER_DRAW_DISTANCE, MAP_STREAM_DISTANCE);
      #endif
            MapElements[MinElementID][eElementType]    = ELEMENT_TYPE_OBJECT;
            MapElements[MinElementID][eElementID]       = objectid;
            strcp(file, MapElements[MinElementID][eElementSource]);
            //MapElements[MinElementID][eElementSource]    = file;
            n++;
            //printf(\"Object %d loaded into slot %d\", objectid, MinElementID);
      if (!NextElementID())
      {
          fclose(MapFile);
         return n;
      }
        }
    }
    else if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'vehicle\'\'paintjob=\'d\'model=\'d\'plate=\'s[\"#MAX_NUMBERPLATE\"]\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotZ=\'f\", paintjob, modelid, numberplate, interior, world, x, y, z, rz))
    {
        new col1, col2, colors[20], mods[80], mod[MAX_MODS];
        sscanf(string, \"p<\\\">\'color=\'s[20] \", colors);
        sscanf(string, \"p<\\\">\'upgrades=\'s[80] \", mods);
        sscanf(colors, \"p<,>dd\", col1, col2);
        sscanf(mods, \"p<,>A<d>(0)[\"#MAX_MODS\"]\", mod);
       
        //modelid x y z rz col1 col2 paintjob interior world
   new vehicleid = CreateVehicle(modelid, x, y, z, rz, col1, col2, VEHICLE_RESPAWN_DELAY);
   if (vehicleid == INVALID_VEHICLE_ID) print(\"Vehicle failed to load! Check if you exceeded maximum of 2000 vehicles\");
   else
   {
       SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numberplate);
       SetVehicleToRespawn(vehicleid);
       for (new i; i < MAX_MODS; i++) if (mod) AddVehicleComponent(vehicleid, mod);
            ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob);
            LinkVehicleToInterior(vehicleid, interior);
            SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, world);
           
            MapElements[MinElementID][eElementType]    = ELEMENT_TYPE_VEHICLE;
            MapElements[MinElementID][eElementID]       = vehicleid;
            strcp(file, MapElements[MinElementID][eElementSource]);
            //MapElements[MinElementID][eElementSource]    = file;
            n++;
            //printf(\"Vehicle %d loaded into slot %d\", vehicleid, MinElementID);
      if (!NextElementID())
      {
          fclose(MapFile);
         return n;
      }
   }
    }
}
fclose(MapFile);
printf(\"%d items loaded from \'%s\' in %dms\", n, file, GetTickCount()-t);
return n;
}
stock strcp(from[], to[])
{
new i;
for (i = 0; from; i++) to = from;
to = \'\\0\';
}
/*
Copyright 2010 Michael Dabski (mick88)
This script is my intelectual property. Please respect that and keep my credits where they are.
You are free to modify this script or use parts of the code as long as you give me credit for my work.
*/
Cím: Különleges objectek.
Írta: Flash - 2011. június 03. - 16:50:44
http://solidfiles.com/d/383/
Cím: Különleges objectek.
Írta: lusta19 - 2011. június 03. - 16:53:44
Idézetet írta: Flash date=1307112644\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8533\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://solidfiles.com/d/383/
 
Az az inc. bajos
A modbol  a 192 . sort másold be ide
Cím: Különleges objectek.
Írta: totar - 2011. június 03. - 16:58:18
Leszedtem a flash-ét ,most meg erre ír warningot:
D:\\gta server\\samp03csvr_win32\\samp03csvr_win32\\gamemodes\\AirWaves.pwn(453) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
erre:
LoadMtaMap(\"Dragonmap.map\", true);
Cím: Különleges objectek.
Írta: lusta19 - 2011. június 03. - 16:59:51
Idézetet írta: totar date=1307113098\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8533\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Leszedtem a flash-ét ,most meg erre ír warningot:
D:\\gta server\\samp03csvr_win32\\samp03csvr_win32\\gamemodes\\AirWaves.pwn(453) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
erre:
LoadMtaMap(\"Dragonmap.map\", true);
 
Az amugyis rossz inc,
Sscanf  bevan rakva? mert azis kéne hozzá
Cím: Különleges objectek.
Írta: totar - 2011. június 03. - 18:48:29
bevan de ez a hiba.
D:\\gta server\\samp03csvr_win32\\samp03csvr_win32\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
Cím: Különleges objectek.
Írta: lusta19 - 2011. június 03. - 18:50:01
de a 192. sor másold már be  :D
Cím: Különleges objectek.
Írta: totar - 2011. június 03. - 19:46:00
de azt írja hogy az mta inc-be van a warning, nem a gm-be.
Meg linkelj már egy mta-t mert nekem az összesre hibát ír.
Cím: Különleges objectek.
Írta: lusta19 - 2011. június 03. - 20:02:25
sok köze nincs az mta -nak hozzá
Egyébként volt olyan is hogy a modba jelezte a hibát ...
inc... http://solidfiles.com/d/eafe/
Mta 1.0.4 az kell hozzá

http://www.moddb.com/mods/multi-theft-auto-san-andreas/downloads/multi-theft-auto-san-andreas-104
Egyébként már nem tudom mit csináltál össze -vissza  :D
Cím: Különleges objectek.
Írta: totar - 2011. június 03. - 20:09:14
Na megcsináltam.
csak az a 1 warningot nem tudom,de enélkül is mükszik.
Lenne egy kérdésem:
Azt meglehet csinálni hogy kiszedem a scryptfiles mappábol a mapot, és átkonvertálom bele a módba?
Cím: Különleges objectek.
Írta: lusta19 - 2011. június 03. - 20:11:47
Nem lehet konvertálni, mert nem lessz belölle semmi,,
Az új objecktes mapokat  mtamappal rakjuk be : ;)
Cím: Különleges objectek.
Írta: totar - 2011. június 04. - 06:48:20
ez a sorra ír warningot az incbe:
new col1, col2, colors[20], mods[80], mod[MAX_MODS];
Cím: Különleges objectek.
Írta: a]X[e - 2011. június 04. - 06:53:08
Egy kicsit értelmesebben írd már le.. ;)
Cím: Különleges objectek.
Írta: totar - 2011. június 04. - 07:34:03
Itt az inc:
 

/*
Copyright 2010 Michael Dabski (mick88)
This script is my intelectual property. Please respect that and keep my credits where they are.
You are free to modify this script or use parts of the code as long as you give me credit for my work.
*/
/*
MTA .map loader by mick88
   Release 0.2
12th December 2010
  Requirements: SSCANF2 plugin by Y_Less
  Stock functions:
     LoadMtaMap(file[], convert03c)    - loads .map file
     UnloadMtaMap(file[])          - unloads previously loaded .map file
     UnloadAll()                     - unloads all .map files
     IsMapLoaded(file[])             - returns true if map has been loaded (even if loaded partially)
  Supported map elements: objects, vehicles
  Supported object data: model, posX, posY, posZ, rotX, rotY, rotZ + SAMP 0.3c objects
  Supported vehicle data: model, paintjob, mods (upgrades), colors (2 colors),
               posX, posY, posZ, rotZ, interior, world (dimension),
               numberplate (0.3c only)
Changelog:
* 13th September 2010 ver 0.1:
- first release
* 12th December 2010 ver 0.2
-Added support for SA-MP 0.3c objects
-Added storing object/vehicle IDs
-Added function to unload single map
-This script is now an include
-Added support for custom vehicle numberplates (SA-MP 0.3c only)
-Added function to unload all current map files
-Added function checking if map is loaded
-Support for Incognito\'s streamer
    native UnloadMtaMap(file[MAX_MAP_FILE_PATH]);
    native LoadMtaMap(file[MAX_MAP_FILE_PATH], convert03c=false);
    native UnloadAll();
    native IsMapLoaded(file[MAX_MAP_FILE_PATH]);
   
*/
#include <sscanf2>
#define MAX_LOADED_ELEMENTS         5000   //Max number of vehicles + objects
#define MAX_MAP_FILE_PATH           80
#define VEHICLE_RESPAWN_DELAY       300
#define MAP_STREAM_DISTANCE          300.0
#if defined _streamer_included
    #define ADD_OBJECT(%1)             CreateDynamicObject(%1, interior, world, -1, MAP_STREAM_DISTANCE)
    #define DELETE_OBJECT(%1)          DestroyDynamicObject(%1)
#else                                   //Modify these if you use different streamer:
    #define ADD_OBJECT(%1)             CreateObject(%1, MAP_STREAM_DISTANCE)
#define DELETE_OBJECT(%1)           DestroyObject(%1)
#endif
#define MAX_MODS                14
#define MAX_NUMBERPLATE             9
#define ELEMENT_TYPE_NONE         0
#define ELEMENT_TYPE_OBJECT         1
#define ELEMENT_TYPE_VEHICLE      2
enum MapElement
{
eElementID,
eElementType,
eElementSource[MAX_MAP_FILE_PATH]
}
new
Float: MapElements[MAX_LOADED_ELEMENTS][MapElement],
MinElementID = 0;
stock NextElementID()
{
Increment:
MinElementID++;
if (MinElementID == MAX_LOADED_ELEMENTS)
{
    print(\"ERROR: Cannot load any more map elements. Current maximum \"#MAX_LOADED_ELEMENTS\" has been reached!\");
return false;
}
if (MapElements[MinElementID][eElementType])    goto Increment;
return true;
}
// :::::::::::::::::::::::::: STOCK FUNCTIONS :::::::::::::::::::::::::::
stock UnloadMtaMap(file[])
{
new n;
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType] && strcmp(file, MapElements[id][eElementSource], false, MAX_MAP_FILE_PATH) == 0)
{
    switch (MapElements[id][eElementType])
    {
        case ELEMENT_TYPE_OBJECT:    DELETE_OBJECT(MapElements[id][eElementID]);
        case ELEMENT_TYPE_VEHICLE:  DestroyVehicle(MapElements[id][eElementID]);
    }
    MapElements[id][eElementID]       = 0;
    MapElements[id][eElementType]      = ELEMENT_TYPE_NONE;
    MapElements[id][eElementSource][0]    = \'\\0\';
    MinElementID                   = id;
}
return n;
}
stock IsMapLoaded(file[])
{
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType] && strcmp(file, MapElements[id][eElementSource], false, MAX_MAP_FILE_PATH) == 0) return true;
return false;
}
stock UnloadAll()
{
new n;
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType])
{
    switch (MapElements[id][eElementType])
    {
        case ELEMENT_TYPE_OBJECT:    DELETE_OBJECT(MapElements[id][eElementID]);
        case ELEMENT_TYPE_VEHICLE:  DestroyVehicle(MapElements[id][eElementID]);
    }
    MapElements[id][eElementID]       = 0;
    MapElements[id][eElementType]      = ELEMENT_TYPE_NONE;
    MapElements[id][eElementSource][0]    = \'\\0\';
    MinElementID                   = id;
}
return n;
}
stock LoadMtaMap(file[], convert03c=false)
{
if (!fexist(file) || MinElementID == MAX_LOADED_ELEMENTS)
{
    printf(\"Map %s cannot be loaded\", file);
return 0;
}
new File:MapFile=fopen(file),
n, string[400], numberplate[MAX_NUMBERPLATE],
Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz,
modelid, paintjob, interior, world,
t = GetTickCount();
while(fread(MapFile, string))
{
    if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'object\'\'model=\'d\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotX=\'f\'rotY=\'f\'rotZ=\'f\", modelid, interior, world, x, y, z, rx, ry, rz))
{
        if (convert03c)
        {
            switch(modelid)
       {
           case 14383..14483:    modelid += 4248;
         case 14770..14856:    modelid += 4063;
         case 14858..14871:    modelid += 4062;
         case 18000..18036:    modelid += 934;
         case 18038..18101:    modelid += 933;
         case 14872..14883:    modelid += 4163;
         case 14885..14891:    modelid += 4162;
         case 13590..13667:    modelid += 5142;
         case 14500..14522:    modelid += 4310;
         case 12835..12944:    modelid -= 6219;
         case 14892:       modelid += 5009;
       }
        }
        //modelid x y z rx ry rz interior world
        new objectid = ADD_OBJECT(modelid, x, y, z, rx, ry, rz);
        if (objectid == INVALID_OBJECT_ID) printf(\"Error, object could not be created. Make sure you don\'t exceed max number of objects. Use stramer if you need to create more than %d objects!\", MAX_OBJECTS);
        else
        {
            #if defined _streamer_included
           Streamer_SetFloatData(STREAMER_TYPE_OBJECT, objectid, E_STREAMER_DRAW_DISTANCE, MAP_STREAM_DISTANCE);
      #endif
            MapElements[MinElementID][eElementType]    = ELEMENT_TYPE_OBJECT;
            MapElements[MinElementID][eElementID]       = objectid;
            strcp(file, MapElements[MinElementID][eElementSource]);
            //MapElements[MinElementID][eElementSource]    = file;
            n++;
            //printf(\"Object %d loaded into slot %d\", objectid, MinElementID);
      if (!NextElementID())
      {
          fclose(MapFile);
         return n;
      }
        }
    }
    else if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'vehicle\'\'paintjob=\'d\'model=\'d\'plate=\'s[\"#MAX_NUMBERPLATE\"]\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotZ=\'f\", paintjob, modelid, numberplate, interior, world, x, y, z, rz))
    {
        new col1, col2, colors[20], mods[80], mod[MAX_MODS];
        sscanf(string, \"p<\\\">\'color=\'s[20] \", colors);
        sscanf(string, \"p<\\\">\'upgrades=\'s[80] \", mods);
        sscanf(colors, \"p<,>dd\", col1, col2);
        sscanf(mods, \"p<,>A<d>(0)[\"#MAX_MODS\"]\", mod);
       
        //modelid x y z rz col1 col2 paintjob interior world
   new vehicleid = CreateVehicle(modelid, x, y, z, rz, col1, col2, VEHICLE_RESPAWN_DELAY);
   if (vehicleid == INVALID_VEHICLE_ID) print(\"Vehicle failed to load! Check if you exceeded maximum of 2000 vehicles\");
   else
   {
       SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numberplate);
       SetVehicleToRespawn(vehicleid);
       for (new i; i < MAX_MODS; i++) if (mod) AddVehicleComponent(vehicleid, mod);
            ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob);
            LinkVehicleToInterior(vehicleid, interior);
            SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, world);
           
            MapElements[MinElementID][eElementType]    = ELEMENT_TYPE_VEHICLE;
            MapElements[MinElementID][eElementID]       = vehicleid;
            strcp(file, MapElements[MinElementID][eElementSource]);
            //MapElements[MinElementID][eElementSource]    = file;
            n++;
            //printf(\"Vehicle %d loaded into slot %d\", vehicleid, MinElementID);
      if (!NextElementID())
      {
          fclose(MapFile);
         return n;
      }
   }
    }
}
fclose(MapFile);
printf(\"%d items loaded from \'%s\' in %dms\", n, file, GetTickCount()-t);
return n;
}
stock strcp(from[], to[])
{
new i;
for (i = 0; from; i++) to = from;
to = \'\\0\';
}
/*
Copyright 2010 Michael Dabski (mick88)
This script is my intelectual property. Please respect that and keep my credits where they are.
You are free to modify this script or use parts of the code as long as you give me credit for my work.
*/

 
Ez a 192. sor:
 

new col1, col2, colors[20], mods[80], mod[MAX_MODS];

 
ez a warning:
 

D:\\gta server\\samp03csvr_win32\\samp03csvr_win32\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Warning.

 
help pls
Cím: Különleges objectek.
Írta: lusta19 - 2011. június 04. - 09:33:30
De az inc-nek semmi baja, más a hiba
Cím: Különleges objectek.
Írta: Stray - 2011. június 04. - 09:35:59
colors[20], mods[80], mod[MAX_MODS];[/quote]
Ezek közül valamelyiket más mérettel használod a módban.