Szerző Téma: Különleges objectek.  (Megtekintve 2937 alkalommal)

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Dátum: 2011. Június 02. - 19:15:28 »
0 Show voters
Üdv.
Hogyan tudok ilyeneket berakni a szerverbe.
http://kepfeltoltes.hu/110201/sa-mp-144_www.kepfeltoltes.hu_.png
mert ilyen nekem nincs az mta-ba.
vagy milyn mta-ba van benne?
aki segítene azt megköszönném.

Nem elérhető a]X[e

  • 538
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #1 Dátum: 2011. Június 02. - 19:19:35 »
0 Show voters
Ezek az új objektek! (0.3c)

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #2 Dátum: 2011. Június 02. - 19:20:58 »
0 Show voters
de ilyet hogy rakhatok a szerómba?
Vagy mivel?

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #3 Dátum: 2011. Június 02. - 19:23:31 »
0 Show voters

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #4 Dátum: 2011. Június 02. - 19:57:57 »
0 Show voters
nekem nem sikerül.
pedig mindent ugy csináltam ahogy le van írva.
esetleg team wieverrel megtudnád oldani?

Nem elérhető a]X[e

  • 538
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #5 Dátum: 2011. Június 02. - 20:02:52 »
0 Show voters
Írd be a fórum keresõjébe: 0.3c objectek.. lesz egy csomó, keresgess! ;)

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #6 Dátum: 2011. Június 02. - 20:10:10 »
0 Show voters
Idézetet írta: ThaPlayah date=1307037772\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8533\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Írd be a fórum keresõjébe: 0.3c objectek.. lesz egy csomó, keresgess! ;)
 
MInek? feljebb van a link  :D
Amugy meg nem jol csináltál valamit akkor, sokan mondták már hogy mindent ugy csináltak , közbe rájöttek hogy mégse  :D

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #7 Dátum: 2011. Június 03. - 07:12:57 »
0 Show voters
ezt írja ki amikor beírom:
public OnGameModeInit()
{
LoadMtaMap(\"stunt.map\", true);
stb.
D:\\gta server\\samp03csvr_win32\\samp03csvr_win32\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
help pls
Edit:
letöltöttem a 0.3c-s objecteket.
és rámegyek az exe-re és ezt írja ki:
Error
Load failed, libcurl.dll exsits in the GTA directroy. Please delete before continuing
                                                             OK
help
« Utoljára szerkesztve: 2011. Június 03. - 07:25:29 írta totar »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Különleges objectek.
« Válasz #8 Dátum: 2011. Június 03. - 10:03:09 »
0 Show voters
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Objects_0.3c
am ha felveszel Skypeon megdumáljuk és akkor feljöhetsz a Rebornba és pakolhatsz magadnak OE tárgy rendszerrel :D és átküldöm a koordinátákat :) ha érdekel a dolog irj skypeon :)
skypeom: KovacsRicsi
« Utoljára szerkesztve: 2011. Június 03. - 10:06:36 írta Kovacs_Richard »
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #9 Dátum: 2011. Június 03. - 12:00:29 »
0 Show voters
Idézetet írta: totar date=1307077977\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8533\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ezt írja ki amikor beírom:
public OnGameModeInit()
{
LoadMtaMap(\"stunt.map\", true);
stb.
D:\\gta server\\samp03csvr_win32\\samp03csvr_win32\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
help pls
Edit:
letöltöttem a 0.3c-s objecteket.
és rámegyek az exe-re és ezt írja ki:
Error
Load failed, libcurl.dll exsits in the GTA directroy. Please delete before continuing
                                                             OK
help
 
Mivel a a inc-t bekéne rakni a pawno --> include mappába , 
De ez is bele van irva , jól elolvastad  ;)
Másik meg hiába töltöd le,  azokat bekell másolni 1.0.4 es mta ba
LOL
Olvasd már el....http://sampforum.hu/index.php?topic=11555.0
« Utoljára szerkesztve: 2011. Június 03. - 12:15:32 írta <[Lu$ta]> »

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #10 Dátum: 2011. Június 03. - 16:26:22 »
0 Show voters
de bele van téve az inc.

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #11 Dátum: 2011. Június 03. - 16:29:19 »
0 Show voters
de csak nem jó ;D
Mod elejére
 
#include <mtamap>

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #12 Dátum: 2011. Június 03. - 16:34:02 »
0 Show voters
Azt is beleraktam!
#include <mtamap>

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #13 Dátum: 2011. Június 03. - 16:40:20 »
0 Show voters
Másod már be a 192-es sort...
Az inc-t honnan szedted??

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
Különleges objectek.
« Válasz #14 Dátum: 2011. Június 03. - 16:48:46 »
0 Show voters
innen :d
ez van az incbe:
 

/*
Copyright 2010 Michael Dabski (mick88)
This script is my intelectual property. Please respect that and keep my credits where they are.
You are free to modify this script or use parts of the code as long as you give me credit for my work.
*/
/*
MTA .map loader by mick88
   Release 0.2
12th December 2010
  Requirements: SSCANF2 plugin by Y_Less
  Stock functions:
     LoadMtaMap(file[], convert03c)    - loads .map file
     UnloadMtaMap(file[])          - unloads previously loaded .map file
     UnloadAll()                     - unloads all .map files
     IsMapLoaded(file[])             - returns true if map has been loaded (even if loaded partially)
  Supported map elements: objects, vehicles
  Supported object data: model, posX, posY, posZ, rotX, rotY, rotZ + SAMP 0.3c objects
  Supported vehicle data: model, paintjob, mods (upgrades), colors (2 colors),
               posX, posY, posZ, rotZ, interior, world (dimension),
               numberplate (0.3c only)
Changelog:
* 13th September 2010 ver 0.1:
- first release
* 12th December 2010 ver 0.2
-Added support for SA-MP 0.3c objects
-Added storing object/vehicle IDs
-Added function to unload single map
-This script is now an include
-Added support for custom vehicle numberplates (SA-MP 0.3c only)
-Added function to unload all current map files
-Added function checking if map is loaded
-Support for Incognito\'s streamer
    native UnloadMtaMap(file[MAX_MAP_FILE_PATH]);
    native LoadMtaMap(file[MAX_MAP_FILE_PATH], convert03c=false);
    native UnloadAll();
    native IsMapLoaded(file[MAX_MAP_FILE_PATH]);
   
*/
#include <sscanf2>
#define MAX_LOADED_ELEMENTS         5000   //Max number of vehicles + objects
#define MAX_MAP_FILE_PATH           80
#define VEHICLE_RESPAWN_DELAY       300
#define MAP_STREAM_DISTANCE          300.0
#if defined _streamer_included
    #define ADD_OBJECT(%1)             CreateDynamicObject(%1, interior, world, -1, MAP_STREAM_DISTANCE)
    #define DELETE_OBJECT(%1)          DestroyDynamicObject(%1)
#else                                   //Modify these if you use different streamer:
    #define ADD_OBJECT(%1)             CreateObject(%1, MAP_STREAM_DISTANCE)
#define DELETE_OBJECT(%1)           DestroyObject(%1)
#endif
#define MAX_MODS                14
#define MAX_NUMBERPLATE             9
#define ELEMENT_TYPE_NONE         0
#define ELEMENT_TYPE_OBJECT         1
#define ELEMENT_TYPE_VEHICLE      2
enum MapElement
{
eElementID,
eElementType,
eElementSource[MAX_MAP_FILE_PATH]
}
new
Float: MapElements[MAX_LOADED_ELEMENTS][MapElement],
MinElementID = 0;
stock NextElementID()
{
Increment:
MinElementID++;
if (MinElementID == MAX_LOADED_ELEMENTS)
{
    print(\"ERROR: Cannot load any more map elements. Current maximum \"#MAX_LOADED_ELEMENTS\" has been reached!\");
return false;
}
if (MapElements[MinElementID][eElementType])    goto Increment;
return true;
}
// :::::::::::::::::::::::::: STOCK FUNCTIONS :::::::::::::::::::::::::::
stock UnloadMtaMap(file[])
{
new n;
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType] && strcmp(file, MapElements[id][eElementSource], false, MAX_MAP_FILE_PATH) == 0)
{
    switch (MapElements[id][eElementType])
    {
        case ELEMENT_TYPE_OBJECT:    DELETE_OBJECT(MapElements[id][eElementID]);
        case ELEMENT_TYPE_VEHICLE:  DestroyVehicle(MapElements[id][eElementID]);
    }
    MapElements[id][eElementID]       = 0;
    MapElements[id][eElementType]      = ELEMENT_TYPE_NONE;
    MapElements[id][eElementSource][0]    = \'\\0\';
    MinElementID                   = id;
}
return n;
}
stock IsMapLoaded(file[])
{
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType] && strcmp(file, MapElements[id][eElementSource], false, MAX_MAP_FILE_PATH) == 0) return true;
return false;
}
stock UnloadAll()
{
new n;
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType])
{
    switch (MapElements[id][eElementType])
    {
        case ELEMENT_TYPE_OBJECT:    DELETE_OBJECT(MapElements[id][eElementID]);
        case ELEMENT_TYPE_VEHICLE:  DestroyVehicle(MapElements[id][eElementID]);
    }
    MapElements[id][eElementID]       = 0;
    MapElements[id][eElementType]      = ELEMENT_TYPE_NONE;
    MapElements[id][eElementSource][0]    = \'\\0\';
    MinElementID                   = id;
}
return n;
}
stock LoadMtaMap(file[], convert03c=false)
{
if (!fexist(file) || MinElementID == MAX_LOADED_ELEMENTS)
{
    printf(\"Map %s cannot be loaded\", file);
return 0;
}
new File:MapFile=fopen(file),
n, string[400], numberplate[MAX_NUMBERPLATE],
Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz,
modelid, paintjob, interior, world,
t = GetTickCount();
while(fread(MapFile, string))
{
    if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'object\'\'model=\'d\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotX=\'f\'rotY=\'f\'rotZ=\'f\", modelid, interior, world, x, y, z, rx, ry, rz))
{
        if (convert03c)
        {
            switch(modelid)
       {
           case 14383..14483:    modelid += 4248;
         case 14770..14856:    modelid += 4063;
         case 14858..14871:    modelid += 4062;
         case 18000..18036:    modelid += 934;
         case 18038..18101:    modelid += 933;
         case 14872..14883:    modelid += 4163;
         case 14885..14891:    modelid += 4162;
         case 13590..13667:    modelid += 5142;
         case 14500..14522:    modelid += 4310;
         case 12835..12944:    modelid -= 6219;
         case 14892:       modelid += 5009;
       }
        }
        //modelid x y z rx ry rz interior world
        new objectid = ADD_OBJECT(modelid, x, y, z, rx, ry, rz);
        if (objectid == INVALID_OBJECT_ID) printf(\"Error, object could not be created. Make sure you don\'t exceed max number of objects. Use stramer if you need to create more than %d objects!\", MAX_OBJECTS);
        else
        {
            #if defined _streamer_included
           Streamer_SetFloatData(STREAMER_TYPE_OBJECT, objectid, E_STREAMER_DRAW_DISTANCE, MAP_STREAM_DISTANCE);
      #endif
            MapElements[MinElementID][eElementType]    = ELEMENT_TYPE_OBJECT;
            MapElements[MinElementID][eElementID]       = objectid;
            strcp(file, MapElements[MinElementID][eElementSource]);
            //MapElements[MinElementID][eElementSource]    = file;
            n++;
            //printf(\"Object %d loaded into slot %d\", objectid, MinElementID);
      if (!NextElementID())
      {
          fclose(MapFile);
         return n;
      }
        }
    }
    else if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'vehicle\'\'paintjob=\'d\'model=\'d\'plate=\'s[\"#MAX_NUMBERPLATE\"]\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotZ=\'f\", paintjob, modelid, numberplate, interior, world, x, y, z, rz))
    {
        new col1, col2, colors[20], mods[80], mod[MAX_MODS];
        sscanf(string, \"p<\\\">\'color=\'s[20] \", colors);
        sscanf(string, \"p<\\\">\'upgrades=\'s[80] \", mods);
        sscanf(colors, \"p<,>dd\", col1, col2);
        sscanf(mods, \"p<,>A<d>(0)[\"#MAX_MODS\"]\", mod);
       
        //modelid x y z rz col1 col2 paintjob interior world
   new vehicleid = CreateVehicle(modelid, x, y, z, rz, col1, col2, VEHICLE_RESPAWN_DELAY);
   if (vehicleid == INVALID_VEHICLE_ID) print(\"Vehicle failed to load! Check if you exceeded maximum of 2000 vehicles\");
   else
   {
       SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numberplate);
       SetVehicleToRespawn(vehicleid);
       for (new i; i < MAX_MODS; i++) if (mod) AddVehicleComponent(vehicleid, mod);
            ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob);
            LinkVehicleToInterior(vehicleid, interior);
            SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, world);
           
            MapElements[MinElementID][eElementType]    = ELEMENT_TYPE_VEHICLE;
            MapElements[MinElementID][eElementID]       = vehicleid;
            strcp(file, MapElements[MinElementID][eElementSource]);
            //MapElements[MinElementID][eElementSource]    = file;
            n++;
            //printf(\"Vehicle %d loaded into slot %d\", vehicleid, MinElementID);
      if (!NextElementID())
      {
          fclose(MapFile);
         return n;
      }
   }
    }
}
fclose(MapFile);
printf(\"%d items loaded from \'%s\' in %dms\", n, file, GetTickCount()-t);
return n;
}
stock strcp(from[], to[])
{
new i;
for (i = 0; from; i++) to = from;
to = \'\\0\';
}
/*
Copyright 2010 Michael Dabski (mick88)
This script is my intelectual property. Please respect that and keep my credits where they are.
You are free to modify this script or use parts of the code as long as you give me credit for my work.
*/

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal