Szerző Téma: Kulcsos probléma a PredLineRPG módban.  (Megtekintve 914 alkalommal)

Kulcsos probléma a PredLineRPG módban.
« Dátum: 2013. január 20. - 21:24:57 »
0 Show voters
Sziasztok.
Van a módomba egy olyan hogy /kulcsel , /kulcsel2 és két ugyan ilyen parancsot akarok de máshogy.
BE írja az illetõ a meg adott helyen a /eladautó parancsot (( /kulcsel )) És ilyenkór aki be írta a parancsot tõle elveszi a kulcsot.
És a (( /kulcsel2 ))-re is ezt akarom de ott meg a 2-es kulcsot veszi el. Parancsa ez legyen: /eladautó2
/kulcsel parancs kódja:
 

if(strcmp(cmd, \"/kulcsel\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /kulcsel [JátékosID/NévRészlet]\");
      return 1;
   }
   new para1;
   para1 = ReturnUser(tmp);
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if (Admin(playerid, 2))
   {
       if(IsPlayerConnected(para1))
       {
           if(para1 != INVALID_PLAYER_ID)
           {
               if(PlayerInfo[para1][pPcarkey] == 999)
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A játékosnak nincs kocsija!\");
                   return 1;
               }
               new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
               new kocsiid = PlayerInfo[para1][pPcarkey];
               CarInfo[kocsiid][cOwned] = 0;
                     strmid(CarInfo[kocsiid][cOwner], \"Dealership\", 0, strlen(\"Dealership\"), 999);
                     new Float:x,Float:y,Float:z;
                     new Float:a;
                     GetVehiclePos(kocsiid, x, y, z);
               GetVehicleZAngle(kocsiid, a);
               CarInfo[kocsiid][cLocationx] = x;
               CarInfo[kocsiid][cLocationy] = y;
               CarInfo[kocsiid][cLocationz] = z;
               CarInfo[kocsiid][cAngle] = a;
               SaveCarCoords();
               DestroyVehicle(kocsiid);
            CreateVehicle(CarInfo[kocsiid][cModel],CarInfo[kocsiid][cLocationx],CarInfo[kocsiid][cLocationy],CarInfo[kocsiid][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiid][cAngle],CarInfo[kocsiid][cColorOne],CarInfo[kocsiid][cColorTwo],60000);
            GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer));
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"%s elvette a kocsid kulcsát! (1.kocsi)\", nev);
            SendClientMessage(para1, COLOR_LIGHTRED, string);
            format(string, sizeof(string), \"Elvetted %s kocsikulcsát!\",giveplayer);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, string);
            format(string, sizeof(string), \"<< Admin %s elvette %s kocsijának a kulcsát. Kocsi ID: %d (1.kocsi) >>\",nev,giveplayer,kocsiid);
            ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1);
            new h,mi,s,yy,m,d;
            getdate(yy,m,d);
            gettime(h,mi,s);
                format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elvette %s kocsijának a kulcsát. Kocsi ID: %d (1.kocsi)\",yy,m,d,h,mi,s,nev,giveplayer,kocsiid);
            LoOoG(stringx);
            PlayerInfo[para1][pPcarkey] = 999;
         }
      }//not connected
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy 1-es admin!\");
   }
}
return 1;
}

 
És a /kulcsel2 parancs kódja:
 

if(strcmp(cmd, \"/kulcsel2\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /kulcsel [JátékosID/NévRészlet]\");
      return 1;
   }
   new para1;
   para1 = ReturnUser(tmp);
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if (Admin(playerid, 2))
   {
       if(IsPlayerConnected(para1))
       {
           if(para1 != INVALID_PLAYER_ID)
           {
               if(PlayerInfo[para1][pPcarkey] == 999)
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A játékosnak nincs kocsija!\");
                   return 1;
               }
               new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
               new kocsiid = PlayerInfo[para1][pPcarkey2];
               CarInfo[kocsiid][cOwned] = 0;
                     strmid(CarInfo[kocsiid][cOwner], \"Dealership\", 0, strlen(\"Dealership\"), 999);
                     new Float:x,Float:y,Float:z;
                     new Float:a;
                     GetVehiclePos(kocsiid, x, y, z);
               GetVehicleZAngle(kocsiid, a);
               CarInfo[kocsiid][cLocationx] = x;
               CarInfo[kocsiid][cLocationy] = y;
               CarInfo[kocsiid][cLocationz] = z;
               CarInfo[kocsiid][cAngle] = a;
               SaveCarCoords();
               DestroyVehicle(kocsiid);
            CreateVehicle(CarInfo[kocsiid][cModel],CarInfo[kocsiid][cLocationx],CarInfo[kocsiid][cLocationy],CarInfo[kocsiid][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiid][cAngle],CarInfo[kocsiid][cColorOne],CarInfo[kocsiid][cColorTwo],60000);
            GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer));
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"%s elvette a kocsid kulcsát! (2.kocsi)\", nev);
            SendClientMessage(para1, COLOR_LIGHTRED, string);
            format(string, sizeof(string), \"Elvetted %s kocsikulcsát!\",giveplayer);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, string);
            format(string, sizeof(string), \"<< Admin %s elvette %s kocsijának a kulcsát. Kocsi ID: %d (2.kocsi)\",nev,giveplayer,kocsiid);
            ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1);
            new h,mi,s,yy,m,d;
            getdate(yy,m,d);
            gettime(h,mi,s);
                format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elvette %s kocsijának a kulcsát. Kocsi ID: %d (2.kocsi) >>\",yy,m,d,h,mi,s,nev,giveplayer,kocsiid);
            LoOoG(stringx);
            PlayerInfo[para1][pPcarkey2] = 999;
         }
      }//not connected
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy 1-es admin!\");
   }
}
return 1;
}

Kulcsos probléma a PredLineRPG módban.
« Válasz #1 Dátum: 2013. január 20. - 21:38:37 »
0 Show voters

if(strcmp(cmd, \"/eladauto\", true) == 0)
        {
                            if(IsPlayerConnected(playerid))
                            {
                                if(playerid != INVALID_PLAYER_ID)
                                {
                                    if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == 999)
                                    {
                                        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs kocsid!\");
                                        return 1;
                                    }
                                    new nev[32];
                                                GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                                    new kocsiid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey];
                                    CarInfo[kocsiid][cOwned] = 0;
                                        strmid(CarInfo[kocsiid][cOwner], \"Dealership\", 0, strlen(\"Dealership\"), 999);
                                        new Float:x,Float:y,Float:z;
                                        new Float:a;
                                        GetVehiclePos(kocsiid, x, y, z);
                                        GetVehicleZAngle(kocsiid, a);
                                        CarInfo[kocsiid][cLocationx] = x;
                                        CarInfo[kocsiid][cLocationy] = y;
                                        CarInfo[kocsiid][cLocationz] = z;
                                        CarInfo[kocsiid][cAngle] = a;
                                        SaveCarCoords();
                                        DestroyVehicle(kocsiid);
                                                CreateVehicle(CarInfo[kocsiid][cModel],CarInfo[kocsiid][cLocationx],CarInfo[kocsiid][cLocationy],CarInfo[kocsiid][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiid][cAngle],CarInfo[kocsiid][cColorOne],CarInfo[kocsiid][cColorTwo],60000);
                                                GetPlayerName(playerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                                                GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                                                PlayerInfo[playerid][pPcarkey] = 999;
                                        }
                                }//not connected
 
                return 1;
        }

 
Nem tudom h jóe nem teszteltem, csak gyors itt komentbe átírtam :)

Kulcsos probléma a PredLineRPG módban.
« Válasz #2 Dátum: 2013. január 20. - 21:47:05 »
0 Show voters
Szia!
Aza gond hogy nem látom hogy hol veszi el az 1-es kulcsot, 2-est.. Azért rendesen leír hatad volna :D
Meg nekem 2 kell nem csak az 1-es kulcs hanem a 2-es is :)

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Kulcsos probléma a PredLineRPG módban.
« Válasz #3 Dátum: 2013. január 20. - 21:48:55 »
0 Show voters
Vagyis egyszere vegye el mind a kettõ kulcsot?

Kulcsos probléma a PredLineRPG módban.
« Válasz #4 Dátum: 2013. január 20. - 21:49:49 »
0 Show voters
A 2est most írom ja és az 1esben így veszed el a kocsit:
DestroyVehicle(kocsiid); //kocsiid helyére ugye a vehicleid vagy változó pl: pcar[playerid]
PlayerInfo[playerid][pPcarkey] = 999; //Itt meg a kocsikulcsnak ad 999es számot mivel gondolom az nincs használatban

Kulcsos probléma a PredLineRPG módban.
« Válasz #5 Dátum: 2013. január 20. - 22:03:07 »
0 Show voters
ZyZu:
Nem ugy értetem. Hogy /eladautó akkor elveszi az 1-est és akkor még egy parancs a /eladautó2 és ez meg a 2-es kocsiját vegye el.
Filip95:
A pPcarkey-nél hogy ha azt akarom hogy ne az irja neki hogy 999 akkor lehet az is hogy Nincs? Vagy csak szám lehet? Mert arra rá jöttem hogy hol kell át írni.
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 20. - 22:06:25 írta Fanni12 »

Kulcsos probléma a PredLineRPG módban.
« Válasz #6 Dátum: 2013. január 21. - 11:19:02 »
0 Show voters
Fanni akkor a pcarkey-nek a változóját változtasd így:
változó[128]
és a pcarkey-hez írsz egy olyat hogy false <- ez a hamis
ha azt írod true <- akkor igaz

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal