public OnPlayerConnect(playerid)
{
Belepve[playerid] = 0;
Fuvarozik[playerid] = 0;
new file[128], string[200];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(file,sizeof(file),\"/Regisztráció/%s.ini\",nev);
if(!fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"\\n\\n{0073ff}Üdvözöllek {FF0000}%s! {ffffff}\\nTe még nem regisztráltál ezen a szerveren!\\n\\nKérlek írj be egy jelszót:\", nev);
ShowPlayerDialog(playerid, Registerdialog, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{f7ff00}Regisztráció:\", string, \"Regisztráció\", \"Kilép\");
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Üdvözöllek a szerveren! ~n~~g~Delight Truckers\", 5000, 6);
}
if(fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"{0073ff}Üdvözöllek {FF0000}%s! {ffffff}\\nTe már regisztrált vagy ezen a szerveren!\\n\\nAz alábbi mezõbe, kérlek írd be a jelszavadat, amit regisztrációnál megadtál:\", nev);
ShowPlayerDialog(playerid, Logindialog, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{f7ff00}Bejelentkezés:\", string, \"Belépés\", \"Kilép\");
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Üdvözöllek a szerveren! ~n~~g~Delight Truckers\", 5000, 6);
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == Registerdialog)
{
if(response)
{
new file[128];
new string[200];
new neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
if(strlen(inputtext) == 0)
{
format(string, sizeof string, \"\\n\\n{0073ff}Üdvözöllek {FF0000}%s! {ffffff}\\nTe még nem regisztráltál ezen a szerveren!\\n\\nKérlek írj be egy jelszót:\", neve);
ShowPlayerDialog(playerid, Registerdialog, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{f7ff00}Reg:\", string, \"Regisztrál\", \"Kilép\");
return 0;
}
format(file,sizeof(file),\"/Regisztráció/%s.ini\",neve);
if(!fexist(file))
{
dini_Create(file);
dini_IntSet(file,\"Jelszó\", udb_hash(inputtext));
dini_IntSet(file,\"Pontok\", GetPlayerScore(playerid));
SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(file, \"30000\"));
format(string, sizeof string, \"{0073ff}Üdvözöllek {FF0000}%s! {ffffff}\\nTe már regisztrált vagy ezen a szerveren!\\nBe kell jelentkezned!\\n\\nAz alábbi mezõbe, kérlek írd be a jelszavadat, amit regisztrációnál megadtál:\", neve);
ShowPlayerDialog(playerid, Logindialog, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{f7ff00}Bej:\", string, \"Belép\", \"Kilép\");
PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Sikeres regisztrácíó!\", 5000, 1);
printf(\"%s Sikeresen regisztrált!\", neve);
}
}
}
if(dialogid == Logindialog)
{
if(response)
{
new file[128];
new string[200];
new Jatekosneve[24];
if(strlen(inputtext) == 0)
{
GetPlayerName(playerid, Jatekosneve, sizeof Jatekosneve);
format(string, sizeof string, \"{0073ff}Üdvözöllek {FF0000}%s! {ffffff}\\nTe már regisztrált tag vagy a szerveren!\\nAz alábbi mezõbe, kérlek írd be a jelszavadat, amit regisztrációnál megadtál:\", Jatekosneve);
ShowPlayerDialog(playerid, Logindialog, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{f7ff00}Bejelentkezés:\", string, \"Belép\", \"Kilép\");
return 0;
}
new neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
format(file,sizeof(file),\"/Regisztráció/%s.ini\",neve);
if(fexist(file))
{
new password = dini_Int(file, \"Jelszó\");
if(udb_hash(inputtext) != password)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Hibás jelszó! Kirúgva!\", 5000, 1);
Kick(playerid);
GetPlayerName(playerid, Jatekosneve, sizeof(Jatekosneve));
printf(\"%s Ki lett rúgva a szerverrõl, hibás jelszó miatt!\", neve);
}
else
{
Bejelentkezve[playerid] = 1;
ResetPlayerMoney(playerid);
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Pontok\"));
GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Pénz\"));
TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Sikeresen bejelentkeztél!\", 2000, 1);
}
}
}
}
return 0;