[pawn]new rablas_pickup; // A pickupod változója
new bool:korozes[playerid];
public OnGameModeInit
{
rablas_pickup = CreatePickup(1274, 2, x, y, z, 0); // Az x, y, z helyére írd a pickup poziciójának koordinátáit!
return 1;
}.
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == rablas_pickup)
{
GivePlayerMoney(playerid, 1000); // Az 1000-t átírhatod annyira, amennyit szeretnél hogy adjon neki
korozes[playerid] = true;
new string[100], pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), \"** %s-t körözi a rendõrség rablásért! Aki megöli, kap 100 dollárt!\");
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
SetPlayerWantedLevel(playerid, 2);
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(korozes[playerid] == true)
{
GivePlayerCash(killerid, 100);
korozes[playerid] = false;
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"** 100 dollárt kaptál egy körözött játékos megöléséért!\");
}
return 1;
}
[/pawn]
Nem teszteltem, elvileg mûködik
E: Hopp elõbb valami hiba volt, sry