Sziasztok! Itt van a halál rendszerem.
Az a gond vele, hogy halál után behozza a spawn ablakot. És a SPAWN gombra rámegyek, oda dob ahol beléptem.
Ezt valaki megtudná oldani? Hogy egy bizonyos pozicióra dobjon be? [319.1337,316.0073,999.1484]
Én akárhogy probálgatom nem megy..
[halál rendszer lenebb is van de az nem lényeges.]
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(Rabol[playerid] != 0)
Rabol[playerid] = 0;
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
new sendername[32];
new planame[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, planame, sizeof(planame));
GetPlayerName(killerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"%s megölte %s.\", sendername, rag(planame,3));
if(Admin(i, 1)) SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1, stringx);
if(playerid != killerid) rk[killerid][playerid] = 601;
Fegyverelol[playerid] = 0;
if(PlayerInfo[playerid][biztositas] == 0)
{
PlayerInfo[playerid][Korhazban] = 1;
}
if(PlayerInfo[playerid][biztositas] == 1)
{
PlayerInfo[playerid][Korhazban] = 0;
PlayerInfo[playerid][Penz] += 10000;
SafeGivePlayerMoney(playerid, 10000);
format(stringx, sizeof(stringx), \"Mivel van életbiztosításod így kaptál 10000Ft-t!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, stringx);
varoskassza -= -1000;
Savevaroskassza();
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][biztosítás] %s biztosítás által kapott 10000Ft-t.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
}
SafeResetPlayerWeapons(playerid);
ResetPlayerWeapons(playerid);
PlayerInfo[playerid][Animban] = 0;
gyogyulas[playerid] = 0;
PlayerInfo[playerid][eseg] = 100;
PlayerInfo[playerid][szomjas] = 100;
PlayerInfo[playerid][szukseg] = 100;
}
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
//new dmessage[128];
//new deathreason[20];
new playercash;
new victimteam;
new Float:px,Float:py,Float:pz;
new killerteam;
victimteam = gTeam[playerid];
killerteam = gTeam[killerid];
gPlayerSpawned[playerid] = 0;
PlayerInfo[playerid][pInvWeapon] = 0;
PlayerInfo[playerid][pInvAmmo] = 0;
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
PlayerInfo[playerid][pLocal] = 255;
GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
if(killerid != 255)
{
if(GetPlayerState(killerid) == 2)
{
if(ProxDetectorS(20, killerid, playerid))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(PlayerInfo[killerid][pMember] == 1||PlayerInfo[killerid][pLeader] == 1||PlayerInfo[killerid][pMember] == 2||PlayerInfo[killerid][pLeader] ==2)
{
SendClientMessage(killerid, COLOR_YELLOW, \"Az autóval való gyilkolás súlyos büntetést von maga után!\");
return 1;
}
//SetPlayerCriminal(killerid,255,\"Manslaughter\");
//SetPlayerWantedLevel(killerid, GetPlayerWantedLevel(killerid)+1);
return 1;
}
}
}
}