Szerző Téma: Korházba spawnolás hiba  (Megtekintve 606 alkalommal)

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
Korházba spawnolás hiba
« Dátum: 2016. augusztus 01. - 19:42:10 »
0 Show voters
Sziasztok! Itt van a halál rendszerem.
Az a gond vele, hogy halál után behozza a spawn ablakot. És a SPAWN gombra rámegyek, oda dob ahol beléptem.
Ezt valaki megtudná oldani? Hogy egy bizonyos pozicióra dobjon be? [319.1337,316.0073,999.1484]
Én akárhogy probálgatom nem megy..
[halál rendszer lenebb is van de az nem lényeges.]
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    if(Rabol[playerid] != 0)
Rabol[playerid] = 0;
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    new sendername[32];
    new planame[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, planame, sizeof(planame));
    GetPlayerName(killerid, sendername, sizeof(sendername));
        format(stringx, sizeof(stringx), \"%s megölte %s.\", sendername, rag(planame,3));
    if(Admin(i, 1)) SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1, stringx);
    if(playerid != killerid) rk[killerid][playerid] = 601;
    Fegyverelol[playerid] = 0;
    if(PlayerInfo[playerid][biztositas] == 0)
    {
       PlayerInfo[playerid][Korhazban] = 1;
    }
    if(PlayerInfo[playerid][biztositas] == 1)
    {
       PlayerInfo[playerid][Korhazban] = 0;
       PlayerInfo[playerid][Penz] += 10000;
    SafeGivePlayerMoney(playerid, 10000);
   format(stringx, sizeof(stringx), \"Mivel van életbiztosításod így kaptál 10000Ft-t!\");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, stringx);
    varoskassza -= -1000;
    Savevaroskassza();
    new nev[32];
   GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
   new h,mi,s,y,m,d;
   getdate(y,m,d);
   gettime(h,mi,s);
   format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][biztosítás] %s biztosítás által kapott 10000Ft-t.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
   LoOoG(stringx);
    }
    SafeResetPlayerWeapons(playerid);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    PlayerInfo[playerid][Animban] = 0;
gyogyulas[playerid] = 0;
PlayerInfo[playerid][eseg] = 100;
PlayerInfo[playerid][szomjas] = 100;
PlayerInfo[playerid][szukseg] = 100;
}
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
//new dmessage[128];
//new deathreason[20];
new playercash;
new victimteam;
new Float:px,Float:py,Float:pz;
new killerteam;
victimteam = gTeam[playerid];
killerteam = gTeam[killerid];
gPlayerSpawned[playerid] = 0;
PlayerInfo[playerid][pInvWeapon] = 0;
PlayerInfo[playerid][pInvAmmo] = 0;
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
PlayerInfo[playerid][pLocal] = 255;
GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
if(killerid != 255)
{
if(GetPlayerState(killerid) == 2)
{
    if(ProxDetectorS(20, killerid, playerid))
    {
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
         if(PlayerInfo[killerid][pMember] == 1||PlayerInfo[killerid][pLeader] == 1||PlayerInfo[killerid][pMember] == 2||PlayerInfo[killerid][pLeader] ==2)
          {
              SendClientMessage(killerid, COLOR_YELLOW, \"Az autóval való gyilkolás súlyos büntetést von maga után!\");
            return 1;
         }
         //SetPlayerCriminal(killerid,255,\"Manslaughter\");
         //SetPlayerWantedLevel(killerid, GetPlayerWantedLevel(killerid)+1);
         return 1;
      }
   }
}
}

Nem elérhető BVZS

  • 487
    • Profil megtekintése
Korházba spawnolás hiba
« Válasz #1 Dátum: 2016. augusztus 06. - 10:40:12 »
0 Show voters
van egy változód a [Korhazban], viszont azt nem mutatod, hogy hol kérdezed le, de próbáld meg így:
OnPlayerSpawn alatt kell beállítanod, hogyha PlayerInfo[playerid][Korhazban] == 1, akkor a megadott koordinátára spawnoljon
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(PlayerInfo[playerid][Korhazban] == 1)
{
    SetPlayerPos(playerid, 319.1337,316.0073,999.1484);
}
return 1;
}

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
Korházba spawnolás hiba
« Válasz #2 Dátum: 2016. augusztus 06. - 12:48:24 »
0 Show voters
nem igazán értem mégis hová kéne beírnom.. beírtam én mindenhová de nem müdödik.. Kb meghalsz, feldob  a levegőbe ahol rá kel nyomndod a spawn gombra. Ha rányomtál oda dob ahol beléptél.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal