parancsnál: feldob, de valamiért az objectet nem teszi le :(
koporso = CreateDynamicObject(2896, pPos[0], pPos[1], pPos[2],0 ,0 ,0);
valami ötlet? :(
Próbáld sima objektummal.
Ott a válasz egyébként.
Ha streamert használsz és azt igen, akkor amíg a játékos nincs lespawnolva nem fogja megjeleníteni az objectet, valószínûleg.
Esetleg még próbáld meg az object létrehozása után beilleszteni e két sor valamelyikét.
Streamer_Update(playerid);
Streamer_UpdateEx(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
Remélem mûködik.
#include <a_samp>
new halottak = 0;
new object[100];
new Text3D:DText[100];
new objectje[MAX_PLAYERS], dtextje[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptExit()
{
for(new i = 0; i < halottak; i++)
{
DestroyObject(object);
Delete3DTextLabel(DText);
}
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
halottak++;
new str[128], y, m, d, h, m2, s;
getdate(y,m,d);
gettime(h,m2,s);
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
object[halottak] = CreateObject(2896, X,Y,Z-0.5, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0);
format(str, 128, \"Itt nyugszik %s.\\nMeghalt: %d. %d. %d. %d:%d:%d\\nNyugodjon békében!\", pName(playerid), y, m, d, h, m2, s);
DText[halottak] = Create3DTextLabel(str, 0x00FFFFAA, X, Y, Z+0.75, 30, 0, 0);
objectje[playerid] = halottak;
dtextje[playerid] = halottak;
format(str, 128, \"%s meghalt! Már %d halottunk van!\", pName(playerid), halottak);
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, str);
if(halottak = 100)
{
for(new i = 0; i < 100; i++)
{
DestroyObject(object);
Delete3DTextLabel(DText);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
DestroyObject(object[objectje[playerid]]);
Delete3DTextLabel(DText[dtextje[playerid]]);
return 1;
}
pName(playerid)
{
new name[24];
GetPlayerName(playerid, name, 24);
return name;
}
e: hiba javítva