CMD:gotopos(playerid, params[]) { new Float:X, Float:Y, Float:Z; if(sscanf(params, \"fff\", Float:X, Float:Y, Float:Z)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"/gotopos [X-Y-Z]\"); SetPlayerPos(playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z); return 1;}
CMD:gotopos(playerid, params[]) { new Float:X, Float:Y, Float:Z; if(sscanf(params, \"fff\", Float:X, Float:Y, Float:Z)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"/gotopos [X-Y-Z]\"); SetPlayerPos(playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z); return 1;} sscanf include szükséges hozzá.
CMD:gotopos(playerid, params[]) { new Float:X, Float:Y, Float:Z; if(sscanf(params, \"fff\", Float:X, Float:Y, Float:Z)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"/gotopos [X-Y-Z]\"); SetPlayerPos(playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z); return 1;} sscanf include szükséges hozzá. Float a SdtPlayerPosba nem kell. Simán: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); [/quote]Se a sscanfnál az értéknél :speeping: Ha már valamit bekalibrálsz létrehozásnál Float ként akkor az float lesz végig. :speeping: