Szerző Téma: Mentés szkript hiba  (Megtekintve 484 alkalommal)

Nem elérhető 1Mark6

  • 437
    • Profil megtekintése
Mentés szkript hiba
« Dátum: 2015. Július 06. - 13:48:02 »
0
Sziasztok!
A mai nap folyamán összedobtam egy alap mentést a szerveremhez.
Csak gondokba ütköztem.
Az lenne a gondom , hogy 4 mentést csináltam, skin,pénz,pont,admin. E 4 közül a Pont mentést azaz szint mentést nem teszteltem, a többi 3-at igen, azonban csak az Admin mentés müködik, a pénz és a skin nem.
Megnézné valaki hogy milehet a baja?
OnPlayerRequestClass
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
////////////////////////////////////////////////////////////////
new file[256];
GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\", Nev);
new string[256];
if(!fexist(file))
{
    format(string, sizeof(string), \"Üdv %s ! \\nKérlek regisztrálja be \\nAdj meg egy tetszőleges jelszót!\",Nev);
    ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
}
if(fexist(file))
{
    format(string,sizeof(string), \"\\n\\nÜdv %s ! \\nMár regisztrálva vagy! \\n\\nKérlek jelentkezz be!\",Nev);
ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
}
return 1;
}

 
OnPlayerDisconnect
 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new elkoszonouzenet[128];
GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
format(elkoszonouzenet,sizeof(elkoszonouzenet),\"%s lecsatlakozott a szerverről!\", Nev);
SendClientMessage(playerid, -1, elkoszonouzenet);
printf(elkoszonouzenet);
new file[128];
format(file,sizeof(file), \"/Karakterek/%s.ini\", Nev);
if(fexist(file) && Belepve[playerid] == 1)
{
dini_IntSet(file, \"Szint\", JatekosInfo[playerid][szint]);
dini_IntSet(file, \"Pénz\", JatekosInfo[playerid][Penz]);
dini_IntSet(file, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid));
dini_IntSet(file, \"Admin\", JatekosInfo[playerid][Admin]);
}
return 1;
}

 
OnDialogResponse
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == regisztracio)
{
    if(response)
    {
       new file[128];
    new string[128];
    GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev));
   if(strlen(inputtext) == 0 )
   {
       format(string, sizeof(string), \"Üdv %s ! \\nKérlek regisztrálja be \\nAdj meg egy tetszőleges jelszót!\",Nev);
       ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
       return 0;
   }
   format(file,sizeof(file), \"/Karakterek/%s.ini\", Nev);
   if(!fexist(file))
   {
      dini_Create(file);
      dini_IntSet(file, \"Antibug\", 0);
      dini_IntSet(file, \"Jelszó\", udb_hash(inputtext));
      dini_IntSet(file, \"Szint\", 0);
      dini_IntSet(file, \"Pénz\", 0);
      dini_IntSet(file, \"Skin\", 0);
      dini_IntSet(file, \"Admin\", 0);
      format(string,sizeof(string), \"\\n\\nÜdv %s ! \\nMár regisztrálva vagy! \\n\\nKérlek jelentkezz be!\",Nev);
      ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
      PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
      printf(\"%s regisztrált a szerverre\",Nev);
   }
   else
   {
       format(string,sizeof(string), \"\\n\\nÜdv %s ! \\nMár regisztrálva vagy! \\n\\nKérlek jelentkezz be!\",Nev);
      ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
   }
     }
     }
if(dialogid == bejelentkezes)
{
    if(response)
    {
        new file[128];
        new string[128];
       
        GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
            if(strlen(inputtext) == 0 )
   {
       format(string,sizeof(string), \"\\n\\nÜdv %s ! \\nMár regisztrálva vagy! \\n\\nKérlek jelentkezz be!\",Nev);
      ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
       return 0;
   }
   format(file,sizeof(file), \"/Karakterek/%s.ini\", Nev);
   if(fexist(file))
   {
       new Jelszo = dini_Int(file, \"Jelszó\");
       if(udb_hash(inputtext) == Jelszo)
       {
         Belepve[playerid] = 1;
         ResetPlayerMoney(playerid);
                    JatekosInfo[playerid][Penz] = dini_Int(file, \"Penz\");
         JatekosInfo[playerid][szint] = dini_Int(file, \"Szint\");
         JatekosInfo[playerid][Admin] = dini_Int(file, \"Admin\");
                    SetPlayerSkin(playerid, JatekosInfo[playerid][skin]);
                    SendClientMessage(playerid, FEHER,\"Sikeresen bejelentkeztél!\");
                    SpawnPlayer(playerid);
                    SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
       }
       else
       {
           SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Hiba : Hibás jelszó!\");
           printf(\"%s bejelentkezése sikertelen volt\", Nev);
           Kick(playerid);
       }
   }
       
    }
}
return 1;
}

 
Válaszotokat/Segitsígéteket előre is köszönöm!

Mentés szkript hiba
« Válasz #1 Dátum: 2015. Július 06. - 13:59:24 »
0
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        if(dialogid == regisztracio)
        {
            if(response)
            {
                new file[128];
                    new string[128];
                    GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev));
                        if(strlen(inputtext) == 0 )
                        {
                            format(string, sizeof(string), \"Üdv %s ! \\nKérlek regisztrálja be \\nAdj meg egy tetszőleges jelszót!\",Nev);
                        ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
                        return 0;
                        }
                        format(file,sizeof(file), \"/Karakterek/%s.ini\", Nev);
                        if(!fexist(file))
                        {
                                dini_Create(file);
                                dini_IntSet(file, \"Antibug\", 0);
                                dini_IntSet(file, \"Jelszó\", udb_hash(inputtext));
                                dini_IntSet(file, \"Szint\", 0);
                                dini_IntSet(file, \"Pénz\", 0);
                                dini_IntSet(file, \"Skin\", 0);
                                dini_IntSet(file, \"Admin\", 0);
                                format(string,sizeof(string), \"\\n\\nÜdv %s ! \\nMár regisztrálva vagy! \\n\\nKérlek jelentkezz be!\",Nev);
                                ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
                                PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
                                printf(\"%s regisztrált a szerverre\",Nev);
                        }
                        else
                        {
                            format(string,sizeof(string), \"\\n\\nÜdv %s ! \\nMár regisztrálva vagy! \\n\\nKérlek jelentkezz be!\",Nev);
                                ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
                        }
                }
        }
        if(dialogid == bejelentkezes)
        {
            if(response)
            {
                new file[128];
                new string[128];
               
                GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
            if(strlen(inputtext) == 0 )
                        {
                            format(string,sizeof(string), \"\\n\\nÜdv %s ! \\nMár regisztrálva vagy! \\n\\nKérlek jelentkezz be!\",Nev);
                                ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
                        return 0;
                        }
                       
                        format(file,sizeof(file), \"/Karakterek/%s.ini\", Nev);
                        if(fexist(file))
                        {
                            new Jelszo = dini_Int(file, \"Jelszó\");
                            if(udb_hash(inputtext) == Jelszo)
                            {
                                        Belepve[playerid] = 1;
                                        ResetPlayerMoney(playerid);
                    JatekosInfo[playerid][Penz] = dini_Int(file, \"Pénz\");//\'Pénz\' ként mentetted, de \'Penz\' ként akartad betölteni.
                                        JatekosInfo[playerid][szint] = dini_Int(file, \"Szint\");
                                        JatekosInfo[playerid][Admin] = dini_Int(file, \"Admin\");
                                        JatekosInfo[playerid][skin] = dini_Int(file, \"Skin\");//Lementetted, de nem töltötted be.
                    SetPlayerSkin(playerid, JatekosInfo[playerid][skin]);
                                       
                    SendClientMessage(playerid, FEHER,\"Sikeresen bejelentkeztél!\");
                    SpawnPlayer(playerid);
                    SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
                            }
                            else
                            {
                                SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Hiba : Hibás jelszó!\");
                                printf(\"%s bejelentkezése sikertelen volt\", Nev);
                                Kick(playerid);
                            }
                        }
               
            }
        }
        return 1;
}

 
Illetve használd ezt a név lekérdezéseknél.
 

stock Name(playerid)
{
new NAME[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, NAME, MAX_PLAYER_NAME);
return NAME;
}
//Pl.: format(string, sizeof(string), \"Üdv %s ! \\nKérlek regisztrálja be \\nAdj meg egy tetszőleges jelszót!\",Name(playerid));

Nem elérhető 1Mark6

  • 437
    • Profil megtekintése
Mentés szkript hiba
« Válasz #2 Dátum: 2015. Július 06. - 15:59:01 »
0
Köszönöm szépen!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal