#define DIALOG_0 100 // dialog id az 1000
Mondjuk az OnPlayerConnect alá!
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\",\"Még nincs ilyen felhasználó,kérlek regisztrálj\",\"Rendben\",\"Mégse\"); // dialogot megjelenítjük
Ezután létrehozunk egy olyan függvényt,hogy:
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
ha ez megvan berakjuk alá,hogy mi történjen ha beír valamit,vagy rákattint.
if(dialogid == DIALOG_0)
{
if(response == 1)
{
if(strcmp(inputtext,\"példa\")) //ez nem regisztrációs rendszer,tehát itt csak akkor enged tovább,ha beírtad a \"példa\" szót
{
SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Ha nem jó.\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Sikeresen regisztráltál..\");
}
}
return 1;
}
Mindent átírhatsz,mivel nem regisztrációs rendszernek megfelelón írtam meg,mivel nem tudom,hogy mit szeretnél belerakni a dialogba.