-
Van néhány dm race map a samp szerverünkön, direkt olyan amibe eredetileg sincs mta-s script. Nitro pickup sem kell, mert alt gombbal bármikor bekapcsolhatjuk. Csak egy lenne a probléma, hogy ha infernussal akarom végigvinni az egészet, néhol nagyobbat ugrok mint kellene. Ezért megpróbálkoztunk ezzel, de nem mûködik:
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 6106.455078125, 739.888671875, 55.028945922852)) //sandking
{
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
PutPlayerInVehicle(playerid, 495, 0);
}
Mi lehet a probléma vagy hogy lenne jó?
-
if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 5.0, 6106.455078125, 739.888671875, 55.028945922852 ) ) //sandking
{
RemovePlayerFromVehicle( playerid );
PutPlayerInVehicle( playerid, CreateVehicle( 495, 6106.455078125, 739.888671875, 55.028945922852 , random( 126 ), random( 126 ), -1 ), 0 );
}
-
Mit takar itt a random?
-
Jármû színt állítja be, véletlenszerûen.
-
C:\\Users\\SA_MP\\Desktop\\S4MP\\gamemodes\\s4mp.pwn(1880) : warning 202: number of arguments does not match definition
-
if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 5.0, 6106.455078125, 739.888671875, 55.028945922852 ) ) //sandking
{
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
PutPlayerInVehicle( playerid, CreateVehicle( 495, 6106.455078125, 739.888671875, 55.028945922852, 0, random( 126 ), random( 126 ), -1 ), 0 );
}
-
Az átváltás helyén mgeáll a kocsi amiben még ülök, aztán átváltja a kívánt kocsira, de mind a 2 befagy erre a helyre és nagyon elkezd akadni a játék..
OnPlayerUpdate alá raktuk. Hogy tudjuk megoldani, hogy csak 1-szer futtassa le ezt a funkciót?
-
Az átváltás helyén mgeáll a kocsi amiben még ülök, aztán átváltja a kívánt kocsira, de mind a 2 befagy erre a helyre és nagyon elkezd akadni a játék..
OnPlayerUpdate alá raktuk. Hogy tudjuk megoldani, hogy csak 1-szer futtassa le ezt a funkciót?
ha OnPlayerUpdate alá pakolod, nagyon laggoltatni fogja a szervert.
-
Akkor hova írjuk?