Szerző Téma: Jármű indítás/leállítás  (Megtekintve 384 alkalommal)

Jármű indítás/leállítás
« Dátum: 2016. február 26. - 18:58:55 »
0 Show voters
Sziasztok.
Olyan problémám van, hogy felmegyek a szerverre, beszállok egy kocsiba /motor vagy shift és nemtörténik semmi, majd kiszállok és ismét vissza utána a SHIFT-el eltudom indítani a motort de a /motor paranccsal nem.
Ha jár a motor utána már működik a /motor parancs.
Ez miért van?
 
   if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
           new newcar;
           newcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)])
          {
              if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
         {
            return 1;
         }
         if(IsAnOwnableCar(newcar))
         {
             if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == newcar) { }
            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == newcar) { }
            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == newcar) { }
            else
            {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod a járműhöz.\");
             return 1;
             }
         }
         if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0)
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A jármű kerekén kerékbilincs van.\");
              RemovePlayerFromVehicle(playerid);
              TogglePlayerControllable(playerid, 1);
             return 1;
          }
         if(gEngine[playerid] == 1)
                   {
                      engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
                      gEngine[playerid] = 0;
               format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elfordítja a kulcsot majd leállítja a motort.\",sendername);
                  ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                         TogglePlayerControllable(playerid, false);
                   }
         else if(gEngine[playerid] == 0)
                   {
                      engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
                            TogglePlayerControllable(playerid, true);
               PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0);
               SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid);
               format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elfordítja a kulcsot majd elindítja a motort.\",sendername);
                  ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                       gEngine[playerid] = 1;
                    }
         return 1;
      }
   }
    }
    return 1;
}

 

    if(newkeys == KEY_JUMP)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)])
      {
         if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
         {
            return 1;
         }
         if(IsAnOwnableCar(newcar))
         {
             if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == newcar) { }
            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == newcar) { }
            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == newcar) { }
            else
            {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod a járműhöz.\");
             return 1;
             }
         }
         if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0)
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A jármű kerekén kerékbilincs van.\");
              RemovePlayerFromVehicle(playerid);
              TogglePlayerControllable(playerid, 1);
             return 1;
          }
         if(gEngine[playerid] == 0) { return 1; }
         engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
         PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0);
         SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~w~~n~~n~~n~~n~Indítod a motort.\",3500,3);
         gEngine[playerid] = 1;
         return 1;
      }
   }
}
    }

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal