GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Game94 - 2010. június 21. - 19:10:02

Cím: kocsik
Írta: Game94 - 2010. június 21. - 19:10:02
Az miért van hogy ha lerakom a kocsikat akkor azok leesnek a levegobol .
Szóval csináltam egy drag pályát a levegobe , de ha oda lerakok kocsikat akkor azok leesnek a földre . Próbáltam már úgy is hogy feljebb rakom a kocsikat , de úgyis leestek . Ezt hogyan lehetne megoldani ?
Cím: kocsik
Írta: Zsoma - 2010. június 21. - 19:41:52
Hali.
Azért esnek le, mert mire betöltené az objectet, addigra a kocsik már lespawnolodnak. sztem  ;)
Cím: kocsik
Írta: ptlevi - 2010. június 21. - 19:50:39
És ezt hogyan lehetne megoldani hogy elobb az object és utána az autó?
Cím: kocsik
Írta: Game94 - 2010. június 21. - 20:10:49
Hát igen . Jó lenne megtudni , mert nagyon idegesíto ....
Cím: kocsik
Írta: Csabesz - 2010. június 21. - 20:15:17
Milyen Object Streamert használsz ? 
Cím: kocsik
Írta: Game94 - 2010. június 22. - 09:45:28
    SA-MP Streamer Plugin v2.3.8
    Copyright © 2010 Incognito
Azt hiszem ezt . Meg ezzel sokszor az a gondom hogy van olyan object amit nem látok , de ott van . Szóval valaki tudna ajánlani egy jobb streamert ?
Cím: kocsik
Írta: Hamann - 2010. június 22. - 11:23:37
Hát ez azért van mert gondolom saját hostos MÉG és lassu a géped de pedig nekem streamer plugin nagyon bejönekmert lazán betölti a gépemen is :D
Cím: kocsik
Írta: Game94 - 2010. június 22. - 12:22:01
Skyhostingon van a modom . Szóval nem a gépemrol fut és mégis ilyen :S .
Cím: kocsik
Írta: Csabesz - 2010. június 22. - 15:43:53
Nagyon egyszeru... Novel azoknak az Objecteknek a Distance ( látó távolság ) értékét, amelyek a levegoben vannak és jármu Spawnol rá.  :D
Cím: kocsik
Írta: ptlevi - 2010. június 22. - 15:50:10
Idézetet írta: Csabesz date=1277214233\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2115\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nagyon egyszeru... Novel azoknak az Objecteknek a Distance ( látó távolság ) értékét, amelyek a levegoben vannak és jármu Spawnol rá.  :D
 
És elmondod hogy ezt hogy kell pls?
Cím: kocsik
Írta: Csabesz - 2010. június 22. - 16:04:54
CreateDynamicObject ( modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 200.0 );
Szerintem elég egyértelmu...  :D
Cím: kocsik
Írta: Game94 - 2010. június 22. - 17:24:25
Köszi kipróbálom