Szerző Téma: kocsik  (Megtekintve 1102 alkalommal)

kocsik
« Dátum: 2011. március 27. - 18:54:05 »
0 Show voters
Bocs hogy megint csak kérek de megint az admin házhoz kellene egy dolog: Hogyan tudok tuningolt kocsit lementeni?
(Ha kész az adminház fel fogom tölteni)

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
kocsik
« Válasz #1 Dátum: 2011. március 27. - 19:16:01 »
0 Show voters

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
kocsik
« Válasz #2 Dátum: 2011. március 30. - 20:53:12 »
0 Show voters
Egy példa:
 
tunedcar32 = AddStaticVehicle(565,784.7065,-1349.8866,13.1678,90.5655,0,0); //  //
AddVehicleComponent(tunedcar32,1150);//
AddVehicleComponent(tunedcar32,1053);//
AddVehicleComponent(tunedcar32,1010);// nitro
AddVehicleComponent(tunedcar32,1074);//
AddVehicleComponent(tunedcar32,1054);//
AddVehicleComponent(tunedcar32,1049);//

 

public OnGameModeInit() alá!!!

Nem elérhető Popec16

  • 1267
    • Profil megtekintése
kocsik
« Válasz #3 Dátum: 2011. március 30. - 21:38:05 »
0 Show voters
Lusta a példád majdnem jó de még mostsem tökéletes kihagytál egy fontos részletet amire hivatkozol ! :P

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
kocsik
« Válasz #4 Dátum: 2011. március 30. - 21:40:12 »
0 Show voters
Idézetet írta: Popec16 date=1301513885\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7132\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Lusta a példád majdnem jó de még mostsem tökéletes kihagytál egy fontos részletet amire hivatkozol ! :P
 
Mod elejére:
new tunedcar 32;      :D

kocsik
« Válasz #5 Dátum: 2011. március 30. - 23:00:33 »
0 Show voters
Ami még fontosabb, Respawn után nem lesznek tuningolva :D

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
kocsik
« Válasz #6 Dátum: 2011. március 30. - 23:33:10 »
0 Show voters
Na igy kerek :D
Mod elejére:
 
new tunedcar 32;

 

public OnGameModeInit()

 alá!
   

   tunedcar32 = AddStaticVehicle(565,784.7065,-1349.8866,13.1678,90.5655,0,0); //  //
   AddVehicleComponent(tunedcar32,1150);//
   AddVehicleComponent(tunedcar32,1053);//
   AddVehicleComponent(tunedcar32,1010);// nitro
   AddVehicleComponent(tunedcar32,1074);//
   AddVehicleComponent(tunedcar32,1054);//
   AddVehicleComponent(tunedcar32,1049);//

 
Hogy respawn után is tuningolva legyen:
 
public OnVehicleSpawn(vehicleid)

 
alá!
 
if (vehicleid == tunedcar32)
{
   AddVehicleComponent(tunedcar32,1150);//
AddVehicleComponent(tunedcar32,1053);//
AddVehicleComponent(tunedcar32,1010);// nitro
AddVehicleComponent(tunedcar32,1074);//
AddVehicleComponent(tunedcar32,1054);//
AddVehicleComponent(tunedcar32,1049);//
}

 
 :P
« Utoljára szerkesztve: 2011. március 30. - 23:35:37 írta lusta19 »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
kocsik
« Válasz #7 Dátum: 2011. március 31. - 11:03:03 »
0 Show voters
A kocsit újrakell spawnolni ( SetVehicleToRespawn ) mivel az OnVehicleSpawn az elsõ spawnnál nem hívódik meg. ( Amikor lerakja, de ha újraspawnolod akkor má minden spawnnál meghívódik. )

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
kocsik
« Válasz #8 Dátum: 2011. március 31. - 11:19:35 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1301562183\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7132\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A kocsit újrakell spawnolni ( SetVehicleToRespawn ) mivel az OnVehicleSpawn az elsõ spawnnál nem hívódik meg. ( Amikor lerakja, de ha újraspawnolod akkor má minden spawnnál meghívódik. )
 
Nekem igy van bent kb 40 tuning  jármü és tökéletesen müködik, felrobban és azonnal a helyén van tuningolva :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal